Alverde XXL Volumen maskara


Pre nego što ću probati nešto od šminke bez štetnih sastojaka, imala sam prilike da pročitam tone i tone tuđih recenzija i utisci su uglavnom bili isti - šminka nije dovoljno dobra, dugotrajna i pouzdana kao ona na koju smo svi mi navikli. Sve je to nešto lagano i blago i žene ni nemaju osećaj da su našminkane. To je možda i cilj šminke, ili bi trebalo da bude, ali u eri photoshopa, filtera i fake obrva, trepavica i usana, Max Factor maskare i puderi dođu umerena i prirodna šminka :/
Hoću da kažem da je danas sve prenaglašeno i šminka koja bi trebalo da služi da naglasi našu lepotu, danas jednostavno nema smisla jer ne pruža dovoljno samopouzdanja ženama koje nemaju baš sve savršeno.


Znajući sve to, ipak sam sa dm police uzela ovu maskaru jer sam želela da i ja imam svoje utiske o Alverde maskarama :). Inače, kako ova maskara uopšte nije skupa (350 dinara) nisam ni mogla mnogo da pogrešim tj. da se pokajem.


Moje trepavice su vrlo tanke, nisu guste i nisu dugačke. Kad bolje razmislim, one nemaju nijednu lepu osobinu. Svaka maskara mora dobro da se potrudi da od njih napravi nešto :)


Uzela sam crnu nijansu (a obećala sam da ću probati braon!) i po otvaranju sam se prvo iznenadila mirisom jer ne miriše kao sve druge maskare, ali ne umem da objasnim razliku. Četkica je gusta i standardne veličine. Sama maskara je dosta tečna i zato se vrlo lako možete umazati. Odmah na prvo nanošenje primećuje se da je baš slaba u odnosu na druge drogerijske maskare i da trepavice nisu ono na šta smo navikle. Potrebno je naneti puno slojeva da bi one ličile na nešto, a o XXL volumenu nema ni govora, bar na mojim trepavicama. Nije ni nešto izdržljiva, jer se dešava da se posle nekoliko sati razmaže ispod donjeg ugla oka.
Iritacija nema, kako nam je Alverde i naglasio.


Sve u svemu, ja nisam nešto zadovoljna, mada je i dalje koristim. Ne verujem da ću opet kupiti neku Alverde maskaru a preporučila bih je samo onima koji već imaju guste i jake trepavice, kojima treba samo naglašavanje.

BEZ MASKARE


SA MASKAROM




DA LI STE PROBALI OVU, ILI NEKU DRUGU, ALVERDE MASKARU? KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

8 komentara

  1. Probala sam dve Alverde maskare do sada, ovu i još jednu čije ime sam zaboravila. Generalno se trudim da koristim šminku za oči od sertifikovanih prirodnih brendova, a obe te Alverde maskare su mi bile okej. Tu zaista sve zavisi od toga šta očekuješ od maskare i šta voliš - ja npr. u životu ne bih stavila većinu onih maskara koje zaista daju XXL efekat jer je meni to užasno. Ne volim uopšte kada se jasno vidi sloj maskare na trepavicama, a primećujem da većina hvaljenih maskara daje onaj "false lash effect" upravo tako što na trepavice natovari gomilu proizvoda i slepi nekoliko trepavica zajedno. :) Sve što ja želim od maskare je da ofarba trepavice u crno, čime ih vizuelno produži, jer su sami vrhovi trepavica inače providni, i da ih malo uvije. Naravno, očekujem i da se ne kruni i ne razmazuje. :) Trenutno koristim travel-size Dr. Hauschka maskare i obožavam je, lepo nanese proizvod na trepavice bez da ih slepi, ali verujem da bi većina devojaka rekla "pa ova maskara ništa ne radi!"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, i ja ne volim da vidim slepljene i "čekinjaste" trepavice ali gustinu volim, Uvek treba imati meru, ali granice svake od nas su različite ;)
      Hauschku bih rado probala, ali cene me uvek odvrate :/

      Избриши
  2. Probala sam ali su meni mnogo suzile oci od ove maskare :( ne znam zasto :/ ovako je bila sasvim ok.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš juče je i mene nešto počelo da pecka u oku, ali nisam sigurna da li je od maskare, pa ću u budućnosti baš obratiti pažnju na to!

      Избриши
  3. Ja vjerujem da bi meni ova maskara bila ok jer su mi trepavice baš zahvalne i baš bih je voljela probati :) Inače volim alverde dekorativu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi! :) OD celokupne Alverde dekorative probala sam samo ovu maskaru i rumenilo, pa ne bih mogla još uvek da kažem koliko mi odgovara. :)

      Избриши
  4. Meni je ovo najbolja Alverde maskara! :D tako lepo učvrsti, produži i podigne trepavice! Doduše ja stavljam više slojeva i to baš od korena. Crni pigment je odličan u njihov maskarama, ali npr. Nothing but volume je preslaba jer se njen efekat ni ne vidi uopšte. All in one je ok, ali ništa wow- dok Elegant lash baš slepljuje trepavice.

    ОдговориИзбриши