Alverde puter za kosu Avokado & Ši puter


Da li znate ženu koja ne muči muku sa (dugom) kosom? Ja ne znam a i sama spadam u tu veliku većinu. Te ne mogu da nađem odgovarajući šampon, te mi opada nenormalno, te se mrsi nenormalno, te je suva nenormalno... sve nešto nenormalno :D
U zadnjih godinu dana sam probala baš dosta preparata i nikako da nađem nešto savršeno a možda savršena kosa postoji samo u photoshopu?
Tragajući za nečim što će mi ublažiti suvoću, u mojoj korpi u dm prodavnici završio je i ovaj puter. Sećam se da sam ga memorisala posle čitanja posta na blogu Zdava kosa i rešila sam da ga probam.


 Ovaj puter dolazi u plastičnom pakovanju u kakvim dolaze i Alverde puteri za telo. Lično, najviše volim ovakva pakovanja, široka a plitka, jer omogućavaju da u potpunosti iskoristim proizvod. Ima 200 ml i košta nekih 470 dinara.


Ima zaštitnu foliju, što takođe baš volim. Gust je kao i Mamagluck, pravi puter. Lepo miriše, ali ako se koristi pre pranja kose, ne ostaje na kosi, bar ga ja ne osećam :)


Ovaj puter je namenjen suvoj i oštećenoj kosi. Moja nije oštećena ali jeste prirodno suva i gusta. Što je duža sve se više mrsi a od kada ne koristim preparate na bazi silikona, izgleda sve suvlje :/
Alverde govori o regeneraciji i hidrataciji i preporučuje da se koristi na dva načina, pre ili posle pranja, tj. sa ispiranjem ili bez.

Ja sam odlučila da ga koristim kao neko pakovanje, što će reći: sa ispiranjem. Probala sam i varijantu da ga utrljam u mokru tj. vlažnu kosu, ali isti efekat dobijam i sa uljem, a kako pazim da nemam na kosi te leave in stvarčice zbog lica, brzo sam odustala.
Dakle, posle minimum dva meseca korišćenja, mogu da kažem da su za mene ovo bile bačene pare i da mi se mnogo bolje pokazao bilo koji balzam, pogotovo Cvet limuna i kajsija. Nije mi pomogao oko suvoće a o regeneraciji da i ne govorim! Generalno, ja nisam videla nikakav boljitak a bar sam se nadala da mi se kosa neće mrsiti, ako ništa drugo.

Puter koristim tako što ga bogato nanesem na dužinu, ostavim da odstoji koliko imam vremena (ali to je uvek minimum 10 minuta) a najviše pažnje obratim na krajeve. Kosa se za to vreme baš ukruti ali se puter lako ispira šamponom i vodom. Ako ne koristim balzam posle, kosa je, još onako mokra, sva umršena i ne daj bože a situacija nije bolja ni kada se osuši. Sve u svemu, za mene je ovo bilo razočarenje i neću ga više kupovati.


Sastav ovog putera je negde standardan za Alverde pakovanja za kosu, ali je po učinku ovo dosta slabiji proizvod.

DA LI STE VI PROBALI OVAJ PUTER I KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Update Novembar 2015.

Tokom hladnog novembra sam prvi put počela da peglam kosu posle svakog pranja (da bi frizura ličila na nešto, pored hladnog vremena i vetra) i primetila da ovaj puter i nije toliko loš ako se koristi na jedan od dva načina:

  1. Nanesem na prosušenu (više suvu nego prosušenu :)) kosu, pramen po pramen koji zatim opeglam. Velika je verovatnoća da preteram ali taj preterano vlažni izgled na peglanoj kosi ni ne izgleda loše i masno, bar kod onih žena koje imaju suvu kosu ;)
  2. Nanesem na prosušenu kosu, utrljavanjem u dužinu, sa posebnim akcentom na krajeve kose. Onda kosu osušim fenom, pa potom peglam. Mala je verovatnoća da kosa dobije masan izgled a na dodir i izgled je baš uglačana i zdrava.

Podelite:

13 komentara

  1. Kupila sam ovaj puter pre par meseci, i još uvek ga koristim. Nekoliko puta sam ga koristila kao masku pre pranja, ali nisam videla nikakav efekat, kao da ništa nisam ni stavljala. Međutim, kada ga stavim nakon pranja kose, priča je drugačija. Trudim se da stavim manju količinu putera, jer sam prvog puta stavila malo više nego što treba, i kosa mi je delovala masno. No, sa pravom merom, dobijam kosu koja izgleda hidrirano, i dosta je meka na dodir. U poslednje vreme voim da nanesem puter na skoro skroz osušenu kosu, i čini mi se da je tada efekat još bolji. Svakako mi kosa bolje izgleda sa njim, nego bez njega.
    Sve je to individualno, zavisi od tipa kose, od toga koliko je suva ili oštećena. Moja kosa je poprilično dehidrirana, možda zbog toga lakše uočavam poboljšanje. Još uvek nisam istrošila ni pola pakovanja, možda će se mišljenje promeniti tokom vremena, ali trenutno mi se sviđa, i stavljam ga nakon svakog pranja.
    Eto, takva su moja iskustva sa njim. :)
    Tina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, baš si me zainteresovala za to što kažeš za skroz osušenu kosu! Ja imam utisak da bi mi je baš slepio mada shvatam da je stvar u količini. U svakom slučaju, dobro je što si pronašla način da ti kosa izgleda bolje! :)

      Избриши
  2. Muku mucim duze vreme sa presusenom kosom. Probala sam ovaj puter na vise nacina i nije mi odgovarao. Probala sam jos neke zdravije varijante maski za kosu i nista. Bilo mi je bitno da nema silikona i stetnih sastojaka. Rezultat, nula. Sada koristim Loreal professional, sadrzi silikon ali mi bar kosa na nesto lici.Imam dve maske, absolut repair i keratin refill. Jedine mi spuste kosu. Svesna sam da je ovo sminka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja još nisam odustala od potrage, i ne bih se vraćala na staro, ali ne osuđujem te jer znam koliko je glupo kad ulažeš i ulažeš da tvoja kosa izgleda zdravo i lepo, a ona izgleda kao da koristiš litarsku koprivu :(

      Избриши
  3. Duga kosa + suva + kovrdzava :) Tako da se barem utesi jer ti ije kovrdzava, probaj da stvaljas pivo jer ono dodatno hrani kosu, ja ga stavljam zbog lokni ali inace kosa mi je zdravija od kad ga koristim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nisam probala zbog tog odbojnog mirisa :) Kako tačno koristiš pivo?

      Избриши
  4. Ja koristim ovo pakovanje povremeno. Kosa mi je kovrdzava, duga, a krajevi uzasno suvi. Obicno ga koristim pre pranja, nanesem ga celom duzinom kose i prespavam tako. Nakon pranja koristim hidrantno pakovanje. Rezultat - kosa je poprilicno meka na dodir, ima prirodan sjaj, a kovrdze su mnooogo lepe i lepo definisane. Imam osecaj da mi tada kosa leprsa, a lokne su kao na federima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super što si našla način da ti ovaj puter daje dobre rezultate, mada verujem da tu ulogu igra i to pakovanje koje koristiš :)

      Избриши
    2. Koristim Still Malinu za hidrataciju, i njime sam zadovoljna bas. Ima prelep miris. :)

      Избриши
  5. Zdravo Ana! Sada sam videla ovaj post, vidim da je stariji, pa editovan.
    Evo ovako stoje stvari: ovaj puter (jer ovo nije kondicioner, regenerator, kako inače zovemo slične proizvode) nije dobar za pre pranja. Zašto?
    U svom sastavu, on ima jedan emulgator sa anjonskim nabojem. Naša kosa je takodje sa anjonskim (negativnim) naelektrisanjem. Kada sastaviš te dve stvari, šta se desi? Bukvalno ništa! Ispereš ga sa kose kao da ga nije ni bilo. I to ne mislim šamponom, već običnom vodom (kad bi ga koristila kao klasični regenerator).
    Za kosu se zato koriste pozitivno naelektrisani emulgatori koji imaju svojstvo da se 'vežu' sa negativnim naelektrisanjem kose i tu i ostanu. Tako funkcionišu SVI regeneratori. Dakle-pranje, ispiranje, regenerator, ispiranje = regenerator i dalje ostaje na kosi. Da se ispere, treba ti opet šampon.

    Negativno naelektrisani proizvodi: staviš ga posle pranja, ispereš = ispereš i njega.
    Sa korišćenjem ovog proizvoda posle pranja, tj.na prosušenu kosu, dobijaš efekat kakav bi ti dao bilo koji drugi proizvod sličnog sastava koji nije namenjen predominantno za kosu, dakle malo masnoće, tog finog sloja koji obavija dlaku da ne izgleda suvo, no nema kondicionera čiji molekuli stoje 'slepljeni' uz dlaku i time (i naravno svojim sastavom) pružaju efekat zbog kog i koristimo kondicionere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Majo, hvala ti na stručnom objašnjenju koji svi razumeju, kakva najviše volimo :D
      Samo mi nije jasno zašto je onda Alverde dao predlog za korišćenje pre pranja? Valjda znaju kakve emulgatore koriste? :/

      Избриши
    2. Haha, da, dobro pitanje! Zaista ne znam, možda zamišljaju da ti odstoji na glavi kao neka maska, pa da pereš posle x sati držanja. Uglavnom, sve što se koristi pre pranja će se isprati, dok posle pranja, samo katjonski naelektriani proizvodi deluju kondicinirajuće. Anjonski i oni bez naboja će se isprati, što će reći prilično uzalud je koristiti ih tako.

      Избриши