Alverde Intensiv krema za ruke Nar i Šea puter


Kao što sam i najavila u prethodnom postu, probala sam i potrošila Alverde Intensiv kremu za ruke, pa je došao red i da sa vama podelim utiske. Iskreno, ni ja se nisam nadala da će se to desiti tako brzo, ali kada već imam vremena...
Alverde Intensiv kremu za ruke sam kupila još jula meseca u nameri da mi stoji na poslu i da je tamo koristim. Moje ruke su osetljive oduvek i potrebna im je stalna hidratacija. Od kada sam počela da radim i koristim rukavice, primetila sam da koža mojih ruku zahteva još jaču negu a da zanoktice počinju toliko da zadebljavaju i stvaraju se munjevitom brzinom. Moram da napomenom i to da sam već duže vreme konzument Shenemil ulja za nokte i zanoktice i da mi u ovoj situaciji ne pomaže u onolikoj meri koliko je to potrebno, nažalost :(
Do sada su mi prirodne mazalice uvek pomagale kod zanoktica ili ih bar držale pod kontrolom, pa sam se nadala da će mi i češće mazanje celih šaka na poslu Alverde Intensiv kremom pomoći.


Ova krema se, naravno, može kupiti samo u dm drogeriji i košta 249 dinara. Nalazi se u plastičnom pakovanju od 75 ml i vrlo je zgodna za nošenje po torbama i sl. Srednje je gustine i ima lep miris, postojan koliko i skoro svi Alverde proizvodi.
Ono što sam ja primetila je da je sama hidratacija kože ruku na sasvim zadovoljavajućem nivou i za zahtevne korisnike kao što sam ja. Međutim, kod zanoktica nije napravila čudo i već sada mislim da se to neće ni desiti, šta god koristila, i kod kuće i na poslu :(
Situacija jeste bolja nego što je bila dok nisam koristila ovu kremu, ali zadebljalih zanoktica se nisam otarasila. Doduše, proizvođač to nije ni obećao, pa ja nemam šta da joj zamerim osim mojih očekivanja.


Sa Alverde Intensiv kremom sam ipak zadovoljna i verujem da ću je još kupovati, a što se zanoktica tiče, moraću da nađem neko drugo rešenje. Proizvođač kaže da regeneriše suvu i grubu kožu, da je umiruje i štiti od isušivanja a i čini je nežnom, sa čime se slažem i preporučujem je svima za probu!

Sastav ove kreme je sledeći:

Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin, Alcohol, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Punica Granatum Seed Oil*, Glyceryl Stearate Citrate, Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum**, Linalool**, Limonene**,Citronellol**

* sastojci od sertifikovanih organskih agrikultura
** od prirodnih eteričnih ulja

Osim vode, većinski deo čine ulje semenki suncokreta i ši puter, koji su zaduženi za hidrataciju.

DA LI STE PROBALI NEŠTO OD IZ ALVERDE INTENSIV LINIJE I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

ŠTA BISTE MI PREPORUČILI ZA ZANOKTICE?

Podelite:

9 komentara

  1. Meni je ova krema premasna, pa mi više odgovara za stopala. Alverde ima i ulje za zanoktice i kremicu, možda to da probaš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da si mi i prošli put rekla za to neko ulje ali u mom dm-u ga nema, a ni kreme! Proveriću u još par radnji, nikako nisam stizala, mada me nešto ne greje sunce da ću ih naći :/

      Избриши
    2. A jel možda možeš da im predložiš da poruče? :0 ako ne uspeš, poslaću ti ja, stvarno nije fer da imaju tako bangavu ponudu..

      Избриши
  2. Na odmoru sam, pa ću se ovih dana prošetati po ostalim radnjama i videti kakva je situacija. Hvala puno Ivić, ti uvek misliš na mene! :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Važi ;) pade mi na pamet i Herbateria body butter onaj na bazi ulja i putera, bez vode :D to bi bilo odlično za omekšavanje zanoktica!

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    3. Tačno, a vidiš ja ono što mi jednom nije odgovaralo za deo tela kojem sam ga namenila, skroz otpisujem, a možda je samo trebalo da mu promenim namenu ;)

      Избриши
    4. E, mislila sam na onaj u tubici ;) on je tečan!

      Избриши