Potrošeno u avgustu


Meseci prolaze sve brže i brže. Kraj avgusta je tokom dugog dela mog života (čitaj: školovanja) bio poslednji mesec u godini kada sam uživala, mada sam realno najmanje uživala. Mrzim kada mi se ovakve rečenice uvuku u pisanje pa osećam potrebu da se objasnim, ali za to sada i nemam toliko vremena jer sam planirala da ovaj post munjevito brzo završim jer je sutra radni dan, a radni narod mora i da spava i uhvati što više beauty sleepa, koji, btw, preporučujem i neradnom narodu :D
Vidi se da mi se spava, zato odmah prelazim na stvar:

1. Babylove mleko za telo, o kojem sam pisala ovde, mi se čini osrednjeg kvaliteta ako ga uporedim sa po meni najboljim (čitaj: cena-kvalitet) Averde mleCima :D Lep miris, ali na duže staze se oseća nedostatak bogate hidratacije, koju najviše cenim u proizvodima ovog tipa.

2. Avon sredstvo za skidanje laka sa noktiju, o kojem sam odavno pisala ovde, je super skidač. Trajao mi je godinama i minimalno je iritirao nokte.

3. Marigold tonik, o kojem sam prvi put pisala ovde, je sastavni deo moje rutine i sve vam govori činjenica da koristim već treće pakovanje po redu!

4. Manna ulje od jojobe, o kojem sam pisala ovde, je za mene veliko razočarenje u smislu da sa njim nisam mogla da negujem moje problematično lice. Ja se definitivno ne slažem sa uljima, ako ništa, a ono bar sa samostalnim uljima :D pa sam ga potrošila skidajući šminku sa očiju :/ A da ne govorim to što sam, zbog bezveznog pakovanja, veliku količinu slučajno prosula po kupatilu :(

5. Sofi sapun Kozje mleko, o kojem sam pisala ovde, je sasvim ok sapun za tuširanje.

6. All Naturals Choco Body Butter, o kojem sam pisala ovde, je nešto najbolje za vanserijsko omekšavanje vaše kože! Moram ponovo da ga imam!

7. Turpija koju kupujem u Kariki, a o kojoj sam već pisala ovde, je godinama moja omiljena turpija. Enough said!

8. Manna sapun sa ekstradevičanskim maslinovim uljem, o kojem sam pisala ovde, mi je bio dobar za prirodnu intimnu negu, a sada, kada sam ga promenila, sam shvatila da je bio odličan, ali o tome ću drugom prilikom.

9. Manna sapun Kamfor, o kojem sam prvi put pisala ovde, je sapun koji je negde najviše odgovarao mom problematičnom licu i jedan od njih dva :D zbog kojeg ne mogu da prežalim Mannin odlazak is Srbije :(

10. Avon Nailwear Pro+ lak za nokte, u nijasi Star je od onih sedefasto belih lakova koje kupim, pa na kraju ne znam zašto sam ih kupila jer mi uopšte ne stoje, ako ovo ima nekog smisla, vama :D

Dragi moji, laka vam noć! :*

Podelite:

0 komentara