Marigold mleko za čišćenje lica


Svi već znate da se kupovinom u Marigold online shopu dobija 10% popusta i poklončić, zar ne? Ako i niste znali, sada znate :) a ja sam prilikom jedne od kupovina dobila ovo mleko od 50 ml, dok se na sajtu može kupiti veće, od 100 ml, i košta 460 dinara.

Marigold izuzetno cenim i volim jer su mi se njihovi proizvodi pokazali odličnim, i kupovinu gotovo svakog proizvoda sam ponovila!


Ovo mleko nema toliko klasičan izgled i moram priznati da se po prvi put susrećem sa ovakvim pakovanjem. Poklopac se prvo izvlači na gore, onda se istisne mleko, pa se poklopac spusti na dole.


Prilikom spuštanja na dole tj. zatvaranja proizvoda, može doći do dodatnog istiskanja mleka, zato uvek istisnite manju količinu nego što milite da je potrebno ;)
Ma i ovako će vam biti dovoljna minimalna količina zrna graška jer je mleko izuzetno gusto i bogato za jedno mleko i sasvim mala količina je potrebna da lepo skinete šminku oko očiju. Meni je ponavljanje postupka retko kada potrebno i sve završim sa jednim tuferom, kada je svakodnevna šminka u pitanju.


Nisam probala da skidam puder sa ovim mlekom jer to inače nikada ne radim. Kao što sam već rekla, sa njim skidam šminku sa očiju i vrlo sam zadovoljna rezultatom. Osim brzog i laganog skidanja, ostale pogodnosti su što koža ostaje nemasna, neiritirana, nežna i nema peckanja. Definitivno ima moju preporuku i od svih ulja mi je puno bolje jer nema rizika od izlivanja, preterane količine i tako nekih stvari koje mi se uvek dešavaju kada sam umorna ili mnogo žurim :)


Proizvođač preporučuje da se mleko iskoristi u roku od 3 meseca od otvaranja, a koliko ja znam, to je slučaj kod svih Marigold proizvoda koje sam probala. Međutim, isto tako znam da pojedine koristim i duže, bez ikakvih problema ;)

Sastav ovog mleka je sledeći

Aqua, Sweet Almond Oil, Calendula Officinalis Flower Oil, Glyceryl Stearate, Caprylic capric triglyceride,Aloe Barbedensis Leaf Juice, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Simmondsia Chinensis(Jojoba) Oil,Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycine Soja Oil,Potassium Palmitoyl, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Wheat Protein, Lecithin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Tocopheryl Acetate, Sodium Cocoyl Hydrolyzed Wheat Protein , Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Xanthan Gum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Parfum (Essential Oils)

što znači da su tu prevashodno ulje slatkog badema i nevena, ali i sok lista aloje, ulje semena susama, jojobino ulje, ulje semenki grožđa... uostalom, sve je u službi prirodne nege i verujem da ćete biti zadovoljni :)

DA LI STE PROBALI OVO MLEKO?
DA LI I VI VOLITE&KORISTITE MARIGOLD?

Podelite:

2 komentara

  1. Pa to nije baš tako malecni poklončić, vrlo su darežljivi :) obično se dobije neki tester sićušni od drugih brendova, a ovo je 50ml! Meni se kruškast miris dopadao, ali mislim da me je peckalo u očima prilikom skidanja šminke i da me je nerviralo što više razmazuje nego što skida.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš su darežljivi!
      Eto koliko se iskustva razlikuju! :)

      Избриши