Babylove krema za lice i telo


Već sam vam pisala da sam kupila ovu Babylove kremu u recenziji njihovog mleka za telo. Dakle, prvo ju je kupila moja mama i počela da je koristi kao kremu za ruke. Ja sam je probala kod nje, delovala mi je sasvim ok i rešila sam da je i ja kupim. Iako sam u tom trenutku već koristila fenomenalnu kremu, odnosno body butter od All Naturals, u nezi ruku, pomislila sam da nije loše naći i jeftiniju varijantu od nje, ako već radi posao.


Ova krema se može kupiti samo u dm drogeriji. Ja sam je kupila sa nekim popustom i koštala me je 170 dinara, a inače mislim da ne prelazi 250 dinara, po punoj ceni, što je stvarno isplativo!
Dolazi u plastičnom pakovanju od 150 ml i ima zaštitnu foliju ispod poklopca, koja garantuje da niko pre vas nije otvarao i probao proizvod, što cenim kod svakog proizvoda :)


Miris je isti kao i kod mleka za telo, pa ga neko već voli, a neko ne. Meni miriše super, bebi i nežno :)


Babylove poručuje da njihovi proizvodi ne sadrže parafinsko ulje i sastojke životinjskog porekla, sa izuzetkom pčelinjeg voska. Preporučuju je za bebinu kožu, ali i za odrasle osobe sa suvom kožom.


Gusta je i deluje teško razmazivo, ali u osnovi i nije toliko, budući da je koža lepo upija. Hidratacija je ok, ali je nedovljna za mene koja mesecima unazad muku mučim sa zanokticama u smislu zadebljanja kože oko noktiju. Jednostavno, taj deo ništa ne može toliko dobro da mi hidrira, koliko je moj posao takav da mi upropašćava ruke :D


Probala sam je kao kremu za negu stopala, međutim tu mi se brzo pokazala baš nedovoljno hidratantnom.
Krajnji utisak mi je da ova krema ima sasvim ok tu neku površinsku hidrataciju, međutim, ona nije dovoljno jaka da obezbedi onu unutrašnju hidrataciju, da oporavi kožu iznutra, što se kaže. Ona će je površinski zagladiti i čak joj dati neki sjaj, ali se na duže staze brzo pokaže taj nedostatak, pogotovo osobama sa dehidriranom ili jako suvom kožom. Pa čak i leti :)


Sastav ove kreme nije savršen, ali nije ni toliko loš, koliko imaju neki drugi bebi proizvodi. Kako god, ja ga na koži svoje bebe ne bih želela kada već mogu da se nađu puno bolji proizvodi :)

Sve u svemu, ja bih ovu kremu preporučila osobama koje imaju normalni tip kože tela i kojima je potrebno malo da bi bili srećni :) Suvokošci i osobe sa dehidriranom kožom verovatno ne bi bile zadovoljne, već posle par dana. Ja je verovatno više neću kupovati.

KAKO SE VAMA POKAZALA OVA KREMA?

Podelite:

4 komentara

  1. Čudi me da nisi prvo Alverde kremi za bebe dala šansu :) devojke je baš hvale na forumu Ana. Mislim da ću je u nekom trenutku probati, ali ne za lice :0 a za zanoktice jedino neka ulja da umasiravaš? Meni se dobrim pokazao Alverde serum za nokte sa ekstraktom koprive, algama, kofeinom i proteinima svile :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mama je kriva :D
      Pribeležiću i taj serum, vredi pokušati! :*

      Избриши
    2. Ma da, imaju oni i ulje za zanoktice i neku kremicu i svašta nešto.. al to nisam probala ;)

      Избриши
    3. Malopre sam bila u jednom od dm-a kod mene, i nema ničega za nokte :((( Moraću da potražim u drugim delovima grada, ali se iskreno nadam da nas tu nisu zakinuli :/

      Избриши