Alverde Intensiv balzam za usne Nar i Karite puter


Još tamo negde na proleće na dm policama se pojavio novi Alverde balzam za usne u skroz drugačijem pakovanju od njegovih prethodnika. Kako sam ja fanatik koji svaki novi prirodni balzam za usne mora da isproba, ovo novo pakovanje se odmah našlo u mojoj korpi. Potrajalo je malo dok ga nisam otvorila i probala, a sada nakon par nedelja korišćenja, podeliću sa vama moje utiske.


Ovaj balzam dolazi u pakovanju od 10 ml i košta nekih 150ak dinara, što je izuzetno povoljno. Pakovanje je nalik nekim sjajevima za usne i iste je takve konzistencije: tečne i lepljive. Prijatnog je mirisa i usnama daje moju omiljenu nežno pink-nude boju. Međutim, hidratacija je slaba i moje usne se već nakon sat-dva skroz osuše, što ne podnosim! Ovaj balzam moram stalno imati uz sebe, jer ako ga ostavim u torbi npr. a na poslu sam i nisam tu gde mi je i ta ista torba, moje usne su suve i zatežu a ja moram stalno da ih oblizujem. U poslednje vreme ga nosim u džepu :/
Btw, to mi se ne dešava sa ostalim balzamima za usne koje sam koristila u poslednje vreme (Ivić Canabello, Freshka Gora Čokolada i ostali.), gde balzam dodajem nekad i nakon tri sata, a on nije u potpunosti skinut.


Alverde ga preporučuje za ispucale usne a ja se nikako ne slažem. Ja ovaj balzam preporučujem za korišćenje kao sjaj za usne, jer mi je tako najbolji. Kupovinu bih ponovila samo u slučaju korišćenja kao sjaj za usne, preko nekog drugog balzama!





Što se sastojaka tiče, glavno je ulje semenki ricinusa koje je zaduženo za hidrataciju. Tu su i avokadovo, ulje jojobe, ricinusovo ulje.

DA LI STE VEĆ PROBALI OVAJ BALZAM I KAKO SE VAMA DOPAO?

Podelite:

8 komentara

  1. to treba ovo balzam ispucala usna ja sam uvek ispucala usna ali nisam probala ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Evo i mojih utisaka o balzamu! :)
    Kupila sam ga juna meseca, i ubrzo nakon toga pisala sam utiske o njemu na drugom blogu. S obzirom na to da sam ga koristila tek par nedelja, nisam mogla da stvorim potpunu sliku o njemu, ali tada sam uglavnom imala samo reči hvale za njega. Međutim, kako je vreme prolazilo, a ja ga sve redovnije koristila, primetila sam isto što i ti: usne vrlo brzo postaju suve, čak imam utisak da ih on isušuje. Pored toga, uopšte ne pomaže u nezi ispucalih usana. To kod mene rešava samo Pantenol. :)
    Delim mišljenje sa tobom da ga je najbolje koristiti kao sjaj, jer tu funkciju vrši bolje od one koja mu je primarna, a to je da neguje usne, kao što i piše na njemu. Ne verujem da ću ga ikada više kupiti, a ko zna da li ću i ovaj uspeti da potrošim pre nego što mu istekne rok trajanja. Čitala sam kod Ive sa bloga Prirodna kozmetika (gde sam i ostavila gorepomenuti komentar) o Alverde neven balzamu, i mislim da će to biti moj izbor za predstojeći, hladniji period. :)
    Tina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, verovatno je leti teže osetiti da neki proizvod ne obezbeđuje dovoljnu i potrebnu hidrataciju :/
      Alverde Neven nije loš, a svakako nećeš pogrešiti ni ako probaš Freshka Gora balzame, Marigoldov, Cosnature...

      Избриши
  3. Sumnjala sam da će biti ovakav! Sve što u sebi ima kilo ulja, a skoro nimalo voskova meni uopšte ne neguje usne :( kao da sklizne i ne stvara nikakav zaštitni sloj. Zato ne kupujem tečne balzame za usne :/

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravo! Reci mi molim te da li kada se razmaže po usnama ostavlja onu belicastu liniju ili se ravnomerno nanosi?
    Ana K.
    P.S. Alverde od nevena je zakon, što se mene tiče, ali mi je žao što nije veganski proizvod, osim ako to nisu promenili.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi od količine i koliko ga dobro tj. pažljivo razmažeš. Znači, može da se desi, ali i ne mora :D

      Избриши