Sofi sapun Kozje mleko za suvu kožu


Kada vratim film i shvatim da je prošlo nekih 9 meseci od kada sam dobila ovaj sapun a da sam ga tek isprobala pre nedelju/dve, ne bude mi dobro! Jednostavno, previše se toga nagomilalo, pogotovo za tuširanje!
Neki se možda i sećaju da sam od proizvođača prirodne kozmetike Sofi dobila dezodorans u spreju krajem prošle godine. U paketiću se našlo i mini pakovanje sapuna Kozje mleko koje nikada pre nisam probala. U to vreme ništa kozje nisam probala, nekako me je zaobišla ta manija. Kasnije sam isprobala Zeljković sapun i još više sam stvorila odbojnost prema kozama. Verovala sam da to mojoj koži ne može da odgovara a Sofi sam definitivno rešila da probam samo na telu.


Ovo mini pakovanje je teško 65 grama i košta 150 dinara. Sofi od skoro ima i sopstvenu online prodavnicu a može se kupiti i u Lillyju i dm-u.
Ovaj sapun meni miriše vrlo slično, ako ne i isto, kao i njihov Vitamin + sapun, što će reći na Negro bombone :) Ne znam da li je to do ruzmarina?
Ovaj sapun stvara svilenkastu penu, ali nije ljigav kao sapuni sa maslinovim uljem i ne raspada se. Moja koža tela nije zahtevna što se tuširanja tiče, pogotovo ne leti i nemam problema sa osećajem zatezanja. Telo je lepo očišćeno i hidrirano. Sofi inače ovaj sapun preporučuje suvoj koži, kakva i jeste moja koža tela. Celokupan utisak je sasvim pozitivan!


Sam sastav potvrđuje da je najpogodniji za suvu kožu i čini mi se da ima sva moguća ulja u sebi :) Sofi ručno rađena kozmetika zaista može da bude ponos Srbije što se ručno rađene prirodne kozmetike tiče, po svemu: profesionalnošću, kvalitetu, dostupnosti, pakovanju, ceni... ma svemu!

KOJI JE VAŠ OMILJENI SOFI PROIZVOD?

Podelite:

6 komentara

  1. Balzam za usne menta miriše rajski :D Nega usana je solidna (kao kod Freshke gore)

    ОдговориИзбриши
  2. Nazalost, to je previse za moje mesovito lice :( hidrira suve delove ali T zona mi je bila puna mitisera :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja se ne bih usudila da ga korsitim na licu. Trenutno testiram Diva Soap na licu i mogu da kažem da su prvi utisci vrlo pozitivni!

      Избриши
  3. Meni nista specijano nije uradio, mada nisam ga dugo ni koristila jer mi je iritirao oci iako sam bas izbegavala da ga stavljam u tom predelu :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naći odgovarajući sapun za lice je zaista teže nego što se misli!

      Избриши