Potrošeno u julu


Vreli jul je već daleko iza nas a ja sam ugrabila malo vremena da ga kozmetički rezimiram :)

1. Alchemy organski hidrolat matičnjaka, koji sam recenzirala ovde, je dobar ako ga koristite ispod kreme. Međutim, meni hidrolat manje dnevnu kremu, a njegovim samostalnim učinkom nisam zadovoljna jer mi koža deluje isušeno i dehidrirano.

2. Alverde Ultra Sensitive šampon, koji sam recenzirala ovde, je još jedan šampon koji nije zadovoljio moja očekivanja po pitanju neiritiranja temena. Bolji je od drugih, ali nadam se da ima boljih i od njega :)

3. Sofi dezodorans Sandal, koji sam recenzirala ovde, me je oduševio jer nisam verovala da prirodni dezodoransi mogu da budu pandan drogerijskim antiperspirantima. Miris malo guši i daje bapski osećaj, ali, kao i većina prirodnih proizvoda, ne ostaje dugo na koži i nije napadan, posle nekog kratkog vremena :)

4. Alverde Clear krema za umivanje sa lekovitim blatom, koju sam recenzirala ovde, je još jedan promašaj u mojoj nezi lica. Meni definitivno ne odgovaraju blagi čistači i u budućnosti ću ih se kloniti u širokom luku. Posle par korišćenja sam prestala da je koristim na licu, ali sam je onda koristila za telo, gde mi se takođe nije dobro pokazala u smislu da gelovi i sapuni rade to mnogo bolje i brže :)

5. Alverde balzam za kosu Cvet limuna i kajsija, koji sam recenzirala ovde, je fenomenalan i ima sve moje preporuke ako tražite balzam koji će vam olakšati pranje i raščešljavanje kose.

6. Manna mini sapuni Vilina čarolija, koji sam prvi put recenzirala ovde, sam koristila za tuširanje po ko zna koi put u životu :) Mnogo mi je žao što se Manna povlači iz Srbije i što niko ne kaže zašto i kako :( Mislila sam da su profesionalniji od toga :(

7. Freshka Gora Medeni balzam za usne Čokolada, koji sam recenzirala ovde, je još jedan super balzam od Freshke Gore i jedan od najboljih prirodnih, sudeći po odnosu cena : kvalitet. Sve moje preporuke!

DRAGI MOJI, IMATE LI NEKU PREPORUKU ZA DOBAR PRIRODNI ŠAMPON ZA MENE?

Podelite:

11 komentara

  1. Možda Granum care, to je nova linija proizvoda od Suncokreta :) ružina vodica baš hidrira lice tako da ti nju preporučujem kao sledeći hidrolat. Alverde inače ima neku deo kremu sa limunovom travom i žalfijom, to im je novitet :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno koristim njihov šampon za suvu kosu, i opet nisam nešto preterano zadovoljna :/
      Merkam ružine vodice već neko vreme i sigurno je isprobavam!
      Ohoho pa to sulepe vesti od Alverdea, moram i to da pribeležim! :***

      Избриши
    2. Svrati nekad na sajt dm-a, pa gvirni u odeljak noviteti :D

      Избриши
  2. Šteta pa se Manna povlači. Volela sam njihov puter od manga. Od svih proizvoda koje si potrošila, nisam ni jedan probala. :) Alverde balzam mi se čini da je fin. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je Mango bio super za telo! Nije mi jasno zašto se povlače kad mi se čini da im je baš lepo išlo :/

      Избриши
  3. Super su proizvodi :) svaka ti čast što težiš prirodnoj kozmetici :) koristila sam Nega prirode šampon i zadovoljna sam <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga trenutno koristim i meni se nije baš pokazao :/ Ja koristim onaj za suvu kosu, pisaću već :)

      Избриши
  4. Meno licno najvise odgovara Kosili i Afroditin sa bagremom. Ako ti je bas puno osetljiva koza, probaj da napravis domaci sampon sa sodom bikarbonom. Imas raznih recepata na internetu. Super je to sto ti tako kosa ostane i po 2 nedelje cista, bez pranja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam koliko bi mi odgovarao sastav ta dva šampona i da li u sebi imaju štetne sastojke :/
      Nešto nisam vična DIY proizvodima, ali ako ne nađem odgovarajući šampon, nikad se ne zna :D

      Избриши
  5. Definitivno najbolji sampon koji sam probala je od Krauterhofa!Potpuno mi je preporodio moju ostecenu,u plavo bojenu kosu.Sada sam kupila i balzam od istog.Nije prirodan,ali je izuzetno blag prema mojoj kozi glave i kosi.Preporucila bih ti ga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj znam da oni sadrže SLS i slične sastojke koje meni iritiraju teme :(

      Избриши