Ivic Cannabello balzam za usne


Oni koji me redovno čitaju, znaju za moju muku sa Ivić proizvodima. O sapunu i kremi ste već čitali, a sada je na red došao treći i zadnji proizvod iz njihovog seta od konoplje, a to je balzam za usne.
Iskreno, posle svega, očekivala sam da će on malo popraviti ugled, odnosno da će mi odgovarati. Obožavam balzame za usne i ne mogu bez njih, pa su zato moje usne odlično hidrirane i ne zahtevaju neku preteranu negu. Velika većina balzama mi odgovara i nije teško oduševiti me. A onda se desio Cannabello :(


Ovaj balzam za usne dolazi u standardnom pakovanju za balzame i košta 250 dinara. Boja mi je malo odbojna ali je miris podnošljiv, kako sam misila da će biti odvratan. Međutim, problem je naišao kada ga je trebalo naneti. Balzam se jednostavno pretvrd i mora se baš pritisnuti a opet na usnama ostane jako malo proizvoda. Onda se pojave neke trunčice koje su baš oštre pa grebu usne. Kada bih na njih naišla, morala sam da ih grebem noktom i sklanjam.. Sve u svemu, ja i dalje koristim ovaj balzam, ali pravo da vam kažem, jedva čekam da ga potrošim.


Ako možete da podnesete tu tvrdoću i moguće grebanje na svakih nekoliko nanošenja, onda ćete primetiti da vam usne jesu hidrirane i negovane i da što se toga tiče zaista nije loš. Ali ima puuuuuno boljih, pa ga ja više neću kupovati.



Ja sam veoma razočarana Ivić kozmetikom i mnogo mi je krivo što mi baš ništa nije odgovaralo, ali ne može sve svakome ni da odgovara, zar ne?

KAKVO JE VAŠE MIŠLJENJE O IVIĆ PROIZVODIMA?


Podelite:

4 komentara

  1. Sigurna sam da se ne bi razočarala njihovim standardnim balzamima za usne. Oni u sebi nemaju ništa oštro, tvrđi su, slatkasto mirišu i vrlo su postojani. O nezi da ne pričam :) žao mi je što su ti se zalomili svi šnj proizvodi..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje onda da su mi taj jedan balzam poslali, nego sva tri proizvoda od konoplje :/ :)

      Избриши
  2. Dzabe negovanost kad treba snaga da se nanese :( super sastav ima ali mrzim dvrde balzame -.-

    ОдговориИзбриши