Granum Care šampon za suvu kosu


Da mi je neko rekao da ću najduže tražiti odgovarajući šampon među prirodnom kozmetikom, ne bih mu verovala. Mislila sam da će mojoj kosi biti dovoljno da izbacim štetne sastojke, ali izgleda da nije tako :( Naći dobar šampon koji neće iritirati teme, koji će dobro očistiti kosu, posle kojeg ću moći da se očešljam ili bar da stavim balzam/masku bez čupanja, sa kojim kosa neće opadati kao luda tokom pranja, koji će mi dobro negovati i krajeve i teme... mislim da je nemoguća misija!


Suncokret ili Nega Prirode ili Granum Care je još jedan vojvođanski brend prirodne kozmetike koji je pre svega počeo kao proizvođač zdrave hrane. Zalažu se za organsko&prirodno i merkam ih već godinu i po dana a onda sam pre par meseci u dm-u rešila da ga kupim. Inače, u pomenutoj drogeriji je drastično skuplji nego u njihovom online shopu, na primer. Razlika je 150 dinara!
Ja sam kupila staro pakovanje. Novo pakovanje je iste količine (270 ml) ali je različitog oblika i sastava.
Novo pakovanje je kvalitetnije i bolje. Ima dozer koji je uvek dobrodošao :)

Šampon za suvu kosu i za regeneraciju i revitalizaciju mi ne odgovara. Iako je namenjen suvoj kosi, ja imam utisak da je moja kosa još suvlja, odnosno moji krajevi. Ne mora on da bude glavni krivac, znam, ali ne bih rekla ni da su to Alverde pakovanje ili Brahmi Amla ulje. Problem je verovatno u tome što mi se teme u poslednje vreme mnogo brže masti nego krajevi (hellooo!) i da mi šamponi koji se deklarišu da su za suvu kosu, više ne odgovaraju. Kako bi mi dgovarali oni za normalnu i masnu, posle svega, ne smem ni da pomislim :)


Proizvođač na poleđini šampona ističe da se redovnom upotrebom podstiče aktivniji rad korena kose a time i ubrzava rast dlake i povećava gustina i jačina. Ne znam koliko bih se složila sa tim. Moja kosa zaista prolazi kroz neku bezveznu fazu. Brže se masti, opada kao luda, deluje mi mrtvo, imam utisak da se javlja sve više sedih... Ne kažem da je ovaj šampon kriv za to, niti verujem da je tako nešto uopšte i moguće (?!) ali činjenica je da je moja kosa izgledala bolje pre nego što sam počela da ga korsitim, a i ja sam se osećala bolje.
Miris šampona je baš biljni i kao i kod velike većine prirodnih proizvoda, ne zadržava se na kosi. Mojoj kosi je balzam neophodan, jer je posle pranja ovim šamponom nemoguće očešljati je. Moj lični utisak je da je kosa još suvlja i sigurno je da ga više neću kupovati, a ni preporučiti ga :(


Ne znam kakva je situacija sa novim pakovanjem, ali deklaracija ovog šampona na mom primerku mi se ne sviđa. Ja volim standardnu INCI listu sastojaka, jedan po jedan, po količini zastupljenosti.

DA LI STE VI PROBALI GRANUM CARE ŠAMPONE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

IMATE LI NEKU PREPORUKU ZA MENE?


Podelite:

10 komentara

  1. Bolja je deklaracija ;) mislim da je Granum care formulacija kvalitetnija po sastavu od Nege prirode.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se nadam da je celokupna promena ustvari promena na bolje :)

      Избриши
  2. Sampon sam koristila godinama, mislim od kada se pojavio na trzistu, do pre godinu dana. Kosa mi je uvek bila suva od njega i prilicno gruba. Dodavala sam malo ulja nocurka u njega, pa je bio bolji. Imam utisak da su sastav menjali vise puta i kvarili ga. Kada se pojavio, pisalo je da mu je osnova sapun, posle su se pojavile i povrsinski aktivne komponente kokosa. Danas sapun vise niko i ne pominje. Ova nova verzija sampona je mnogo gora .Kosa se jedva opere,zamrsena je i suva. Ja ga definitivno prestajem koristiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam taj šampon pre nekih godinu dana i odgovarao mi je :) Ja imam suvu kosu i nemam problem sa prekomernim mašćenjem temena, kosu perem na svaka 4 dana. Nije napravio nikakvo čudo, ali nije mi dodatno isušivao ni teme ni krajeve. Igrom slučaja ga nisam kupila ponovo jer sam kupila InSight Damaged Hair šampon od 1l, koji i dalje (!!!) imam. Mislim da ću probati ovaj šampon u redizajniranoj ambalaži ponovo, da proverim utiske još jednom. Deklaracija se ni meni ne sviđa, volela bih da je INCI!

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je odgovarao ali bas mi je krivo sto ti je unistio kosu :( probaj ovaj novi Loreal sa uljima, super je za ostecenu kosu :*

    ОдговориИзбриши
  5. Za novi sampon INCI postoji na fb stranici! Sampon je mnogo redji i siromasnijeg sastava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Teško da bih se opet odlučila za njega ali pratiću i čitaću tuđe utiske :)

      Избриши