Freshka Gora puder/suvi dezodorans Nana


Krajem prošle godine sam prvi put počela da koristim prirodni dezodorans i baš sam se prijatno iznenadila. Za samo mesec dana razbio mi je sve predrasude i ohrabrila sam se da dalje istražujem nove formule i proizvođače, znajući da uvek mogu da se vratim Sofiju, provereno ;)
Negde sredinom februara ove godine, pravila sam neku porudžbinu na sajtu Freshke Gore i odlučila sam da isprobam njihov puder za koji kažu da se odlično pokazao u uklanjanju i sprečavanju neprijatnih mirisa. Puder je dostupan u tri mirisne verzije: Lavanda, Narandža i Nana, za koju sam se ja odlučila.


Ovaj puder dolazi u klasičnom plastičnom pakovanju od 80 grama i košta 150 dinara. Kao i svi Freshka Gora proizvodi, pravljen je ručno i potpuno je prirodan. Preporučuje se za korišćenje na pazuhu i stopalima, kao i za obuću, protiv neprijatnih mirisa.
Ja sam rešila da ga koristim samo za pazuh jer mi za ostalo nije potreban, hvala bogu :) Imam koleginice koje muku muče sa obućom i znam koliko je to nezhvalno i teško :(

Po otvaranju poklopca širi se baš prijatan miris nane. Za početak sam ga probala u kućnim uslovima i nažalost, tu se moje testiranje ovog pudera, u svrhu dezodoransa, i završilo. Miris je ispario za jako kratko vreme a pazusi su vrlo brzo počeli da se znoje, tj. ja sam počela da osećam vlagu. Moram da napomenem da nisam osoba koja se preterano znoji i da nisam radila nikakve specijalne aktivnosti za tih par sati.
Ovaj dezodorans je pao na testu i ne bih se dalje usudila da ga testiram napolju, pogotovo na ovim letnjim temperaturama, na poslu i slično.


Sastav ovog pudera je vrlo jednostavan i dobar, ali definitivno nije dovoljan. Ja sam na brzinu otišla do Lillyja i kupila Neutro Roberts Derma Zero koji nije prirodan, ali nema štetne sastojke. Ovaj puder ću nastaviti da korisim u drugim situacijama, prilikom depilacije npr, ali kao dezodorans više ne.

DA LI STE VI PROBALE OVAKVU ZAŠTITU?

Podelite:

4 komentara

  1. Joooj kakav je Derma Zero?! Merkam ga vec duze vreme :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan! Pisaću opširnije i o njemu, ali za sada ima sve moje preporuke!

      Избриши
  2. E, bezveze, baš sam velike nade u njega polagala :/ a ne stvori ti se neka vrsta blata u kombinaciji znoja i gline? XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništa mi se nije stvorilo :) Bukvalno kao da ništa nisam ni stavila :/

      Избриши