Potrošeno u junu


Dragi moji, verovatno ste primetili da ređe pišem postove i javljam se, ali imam vrlo opravdan razlog za to: zaposlila sam se :) Radno vreme je vrlo nezgodno, menjam smene, tako da sam od lošeg organizatora vremena postala još gori :) Ali ne žalim se jer se osećam odlično!

Dakle, meni je mesec jun obeležilo moje zaposlenje i jedan sasvim novi život, a evo šta sam sve od kozmetike potrošila :D



1. Sofi sapun Cimet, koji sam recenzirala ovde, je odličan sapun za tuširanje posle kojeg miriše celo kupatilo. Trajao mi je oko tri meseca i mogu da kažem da sam uživala u njemu!

2. Gala Farm maslinovo ulje sam koristila za sve i svašta, a dokusirila sam ga kao sredstvo za skidanje šminke sa očiju. Posle takvog iskustva, ubeđena sam da su ulja najbolja za skidanje šminke!

3. Alverde Q10 losion za telo, koji sam recenzirala ovde, je super losion za vrele dane. Međutim, za hladnije dane, na duže staze, ne obezbeđuje dovoljnu hidrataciju za suvokošce :)

4. Manna Coco sapun sa uljem čajnog drveta, koji sam prvi put recenzirala ovde, je jedan od moja dva omiljena sapuna za čišćenje problematične kože lica. Posle dosta isprobanih sapuna, on i Kamfor su jedini kojima sam se vratila, a to govori mnogo!

5. Zeleni put okoloočna krema, koju sam recenzirala ovde, mi je i odgovarala u početku, ali nakon dva/tri meseca korišćenja su još negativniji u smislu da mi se koža za to neko vreme baš zasitila ove kreme i da je počela da izgleda lošije, a borice se opet počele da se naziru. Dakle, nema duboke i dugotrajne hidratacije, a sama krema je počela da se onako koravi na površini i pretvara u sitne čestice koje ti upadaju u oko. Vrlo loše :(
Prestala sam da je koristim i počela da mažem ruke i stopala njome, samo da bih je potrošila, ali sam se i tu uverila da je hidratacija vrlo loša. Zeleni put proizvodi - nikad više!

6. Shenemil biomaska na bazi gline, koju sam recenzirala ovde, je super maska i za problematičnu kožu i ima svaku moju preporuku.

7. Freshka Gora Medeni balzam za usne Nana, koji sam recenzirala ovde, je fenomenalan balzam za fenomenalnu negu usana. Kratko i jasno :)

Šta ima novo kod vas? ;)

Podelite:

8 komentara

  1. Dopada mi se tvoj izbor, Alverde losion sam dobila nedavno pa čekam da dođe na red, a Manna sapun od masline obožavam, dva komada sam već potrošila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odnos cene i kvaliteta Alverde proizvoda za telo je odličan! Meni više odgovaraju Mannini sapuni na bazi kokosovog ulja :)
      Pozdrav! :*

      Избриши
    2. Анониман12. јул 2015. 23:53

      Devojke nema vise Manna proizvoda kod nas. Da li znate kako mozemo da ih nabavimo? :(

      Избриши
    3. Kako ih nema? I dalje mogu da se kupe na manna.rs!

      Избриши
    4. Анониман14. јул 2015. 18:42

      Nema. Na sajtu su ostali samo poslednji primerci preostalih proizvoda. Skoro su pravili rasprodaje proizvoda kojima istice rok i kojima je istekao. Pitala sam ih i kazu vise nece biti Manna proizvoda u Srbiji.

      Избриши
    5. Pa to je katastrofa! Da li se zna zašto?
      Čime li ću sada da čistim lice! :(

      Избриши
    6. Анониман15. јул 2015. 23:15

      Ne znam zasto :( cekala sam da dobiju puter koji koristim i svaki put su mi odgovarali da ga nemau i ne znaju kad ce dobijati, a istina je da su znali da vise nece biti Manne. Ne znam sto nisu rekli odmah. Mozemo ih samo iz Madjarske nabaviti.
      Ti si saradjivala sa njima pa ajde probaj da ih ispitas kako mozemo poruciti.

      Избриши
    7. Nisam ja sarađivala sa njima, bila sam običan kupac kao i svi. Juče sam im postavila pitanje na facebook stranici, ali mi ništa nisu odgovorili još uvek :/

      Избриши