Babylove mleko za telo sa bademovim uljem i ši puterom


Babylove je još jedan kozmetički brend koji se može kupiti isključivo u dm prodavnicama. Mene nikad nešto specijalno nije zaintrigirala, sve dok moja mama nije kupila njihovu kremu i počela da je koristi kao kremu za ruke. Kako ja imam vrlo osetljivu i zahtevnu kožu ruku, morala sam da je probam od mame, i kako je prvi utisak bio pozitivan, rešila sam da je i ja kupim, a onda uz nju i ovo mleko za telo :)
Dakle, Babylove kozmetika je namenjena nezi najmlađih, ali mnoge žene je uvršćuju i u svoju negu, kako lica, tako i tela. Mleko za telo dolazi u čvrstom plastičnom pakovanju od 250 ml i ja sam ga platila 225 dinara i mislim da je bilo na nekom sniženju, ali me nemojte držati za reč. Ono što me je kupilo je to da ne sadrži sastojke koje izbegavam, ali o tome ću malo kasnije.


Tekstura mu je gusta i malo se teže razmazuje, ali bitno je da dobro hidrira. Ja ga koristim po ovim velikim vrućinama i nije toliko opterećujuć koliko se čini da će biti :) Hidratacija je zadovoljavajuća a miris fantastičan, kao i kod svih bebećih proizvoda!


Babylove nam poručuje da je ovo mleko namenjeno suvoj koži beba, ali i za nas odrasle. Meni se pokazao sasvim solidno, ali sam probala i bolje :) Iskreno, ne verujem da ću ga opet kupovati, najviše zbog teškog razmazivanja a i čini mi se da mi Alverde pruža bolju hidrataciju. Ali bih ga svima preporučila, bar za probu.


Što se sastava tiče, Babylove proizvodi su svakako bolji od ostalih bebećih proizvoda istog cenovnog ranga. Ako već birate između Nivee i sličnih, uvek prvo odaberite Babylove jer ne sadrži loše sastojke kao što su silikoni, mineralna ulja, parabeni i sl.

KOJE BABY PROIZVODE NAJVIŠE VOLITE I KORISTITE?

Podelite:

3 komentara

  1. Kupih ga slucajno, umesto ulja iz iste kolekcije (na brzinu strpala u korpu, nisam lepo procitala) i svidja mi se kako hidrira al mi se, za razliku od tebe, miris nikako ne svidja :D volim inace miris bebece kozmetike al ovaj konkretan mi ic ne prija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulje je znači bolje od mleka?

      Избриши
    2. Sandra,kao da sam sama pisala komentar,sve isto :D (Y)

      Избриши