Potrošeno u maju


Dragi moji, ponavljam se po ko zna koji put, ali moram da pitam: Da li i vama vreme prolazi ovako brzo? Ma dok sam se okrenula, proleteo je i maj! U kozmetičkom smislu, za mene mesec u kojem sam pokušala da odskočim od svoje regularna rutine protiv akni, ali sam joj se brzo vratila i shvatila da još uvek nije došlo vreme da eksperimentišem. Kako se dosta proizvoda nakupilo tokom prethodnog meseca, počeću odmah sa pisanjem, da se ne usedim mnogo :)

1. Alverde 3u1 krema za stopala Pomorandža i ruzmarin, o kojoj sam pisala ovde, je jedna sasvim ok kremica. Međutim, žuljeve sigurno  neće sprečiti, pogotovo ako po jakom suncu dugo i brzo pešačite u nekim sandalicama. Moja stopala jesu osetljiva i imam veoma tanku kožu sklonu svemu, da se razumemo :)

2. Zeleni put maska za kosu, o kojoj sam pisala ovde, je jedno veliko razočarenje.

3. Zeljković sapun sa zeolitom, o kojem sam pisala ovde, mi ne odgovara, kao uostalom nijedan čistač koji ne peni, tako da sam ga potrošila kao sapun za ruke :)

4. Ivić Sativa krema za lice, o kojoj sam pisala ovde, je još jedno razočarenje meseca.

5. Marigold krema za masnu kožu, o kojoj sam pisala ovde, je sa druge strane, otkrovenje što se nege problematične kože tiče i moj favorit, definitivno! Sve vam govori to što sam je opet naručila!

6. All Naturals čvrsti buter, o kojem sam pisala ovde, je sasvim ok mazalica, iako sam ja bila ubeđena da je komplikovana za korišćenje. Nije jednostavna kao tečne mazalice, ali poklonu se u zube ne gleda :)

7. Alverde Mamagluck puter za telo, o kojem sam pisala ovde, je još jedna super mazalica od Alverdea!

8. Ivić sapun sa konopljom, o kojem sam pisala ovde, je još jedno razočarenje od Ivića! Prestala sam da ga korsitim na licu kada sam primetila da se stanje pogoršava, ali sam ga potrošila perući ruke, mada kao i svaki sapun koji ima dosta maslinovog ulja, nervirala me je neurednost koju ostavlja za sobom :) Jedva sam čekala da se potroši!

9. Diva Hand Cream sam, kao što znate, dobila na poklon. Još uvek je nisam recenzirala, ali ukratko mogu da kažem da je kremica super, iako sam zahtevna u tome kao sam đavo :)

10. Marigold balzam za usne, o kojem sam pisala ovde, je jedan od najboljih balzama koje sam probala!

11. Manna organski shea puter iz Gane, o kojem sam prvi put pisala ovde, sam drugi put koristila samo u nezi kože ruku. Ovo pakovanje je bilo malo čvršće i šećerastije nego kad sam ga koristila prvi put, pa sam ga malo teže nanosila, ali sve u svemu, super je!

12. Diva Body Frosting mi se slabije pokazao u nezi ruku.

13. Diva Kiss balzam za usne Jagoda, o kojem sam pisala ovde, je balzam za usne sa mirisom koji oduševljava! Dobra nega i miris je uvek dobitna kombinacija!


Jeste li probali ove proizvode? Kakvi su vaši konačni utisci?


Podelite:

2 komentara

  1. E neka si se vratila shea puteru :D Marigold moram isprobati, volim te teške i voskaste balzame, jedino oni zaista rade svoj posao, makar meni! I tu kremicu za stopala bih rado probala, smučila mi se Nevenova mast od Freshke gore, nikako da je potrošim :o aaaaa. I još koji Alverde puter za telo, odlični su! Marigold kreme takođe deluju kvalitetno i to je na nekoj listi želji iz pećinskog doba xD

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je sada žao što Marigold nisam upoznala ranije :D

    ОдговориИзбриши