Nova Marigold krema za masnu kožu


Nakon prve potrošene tubice ove Marigold kreme pokušala sam da promenim moisturizer i da zadržim stanje na licu pod kontrolom. I nisam uspela. Moje lice je odmah reagovalo pojavom bubuljica pa sam vrlo brzo pravila novu porudžbinu na Marigoldovom sajtu koja je sadržala ovu zaista fatastičnu kremu.
Prvo sam se malo iznenadila promenama i mislila sam da je u pitanju samo pakovanje. Pakovanje je u osnovi isto, samo je malo promenjen dezen. Promenilo se i to da više ne postoji manje pakovanje od 12 grama već samo ovo od 30, a cena je ostala ista, 475 dinara.
Gledajući je malo podrobnije, primetila sam da se i sastav malo promenio.


Na primer, dodato je ulje žutog noćurka za koje svi već znamo koliko je lekovito. U kozmetici se uglavnom koristi za suvu i zrelu kožu, ali i protiv akni i rozacee. Takođe, izbačena je zelena glina a za kompletno poređenje, pogledajte ovde.


Sa korišćenjem sam počela pre gotovo dve nedelje, koristeći je isto kao i prvu verziju, dakle kao noćnu kremu. Krema je fenomenalna kao i njena prethodnica! Nema zapušavanja pora i akni a dobija se hidratacija i mekoća. Ja prosto obožavam ovu kremu i stvarno ne nameravam više da eksperimentišem!

Za one koji su već pročitali moje iskustvo sa prethodnom verzijom, mogu da kažem da je u potpunosti isto, a oni koji nisu, neka pročitaju taj post, da se ne ponavljam :)

Sve u svemu, ovo je za mene najbolji moiturizer, na način na koji ga ja koristim, i preporučila bih ga svima sa problematičnom kožom za savršenu noćnu negu koja neće štetiti vašem licu. Naprotiv!

JESTE LI PROBALI NEŠTO OD NOVIH, PROMENJENIH MARIGOLDOVIH PROIZVODA?
KAKO VAM SE DOPADA NOVI DIZAJN?


Podelite:

6 komentara

  1. Одговори
    1. Meni je prirodna kozmetika delotvornija od svake druge! Javi utiske! :)

      Избриши
    2. Sad kad sam isprobala ovu kremu mogu da se složim da je dobra.
      Ali mi je noćna Sophora Japonica od Siberike ipak bolja.
      U odnosu na Marigold, ova je lakše konzistencije, lakše se razmazuje i više mi prija koži, nekako bolje hidrira, matira, upija i koža mi bolje izgleda ujutru tj. sa Marigold kremom mi je koža ujutru masnija.
      Skoro sam sigurna da bi ti i Siberikina odgovarala ako ti ova odgovara.
      Sastav je dobar, imaš na jednom blogu u recenziji te kreme uslikan i sastav pa provjeri i sama, ako budeš razmišljala o nabavci neke druge, pa eto ti predlog ;).

      Избриши
  2. http://beautyworldbykatarinas.blogspot.rs/2014/03/natura-siberica-regenerativna-nocna.html?m=1

    ОдговориИзбриши