Freshka Gora Medeni balzam za usne Čokolada


Svi već znate koliko volim Medeni balzame od Freshke Gore i da sam rešila da ih probam sve, pa je nakon Narandže, Vanile, Cimeta i Nane na red došla Čokolada da zaokruži priču.
Moje konačno mišljenje je da su ovi balzami izuzetno kvalitetni i da pružaju savršenu negu! Ja im stvarno ne mogu naći niti jednu zamerku, a već znate da sam izbirljiva :)


Ponavljam se sa svakim postom, ali za one koji možda prvi put čitaju, evo informacije da Medeni balzami dolaze u pakovanju od 4 g i koštaju 150 dinara. Mogu se kupiti i online i imaju najpovoljnije uslove dostave.
Čokolada, kao i ostali, pruža super negu i hidrataciju. Balzam se lepo upija ali i ostavlja taman kako treba sloj na usnama. Miris čokolade nije onaj pravi, to je ustvari aroma čokolade, i postoji mogućnost da bude težak onima koji imaju istančaniji ukus :)


Sve u svemu, ovo je balzam za usne super kvaliteta, kao i svi njihovi balzami i bukvalno se razlikuju samo po mirisu, pa će vam neki odgovarati više ili manje. Moj konačan sud je da mi je omiljeni Narandža a onda slede Nana, Vanila, Čokolada pa Cimet, zbog peckanja :) Svakako bih ih opet kupila, što ću i uraditi!


DA LI BISTE VOLELE DA FRESHKA GORA PROŠIRI PONUDU MIRISA MEDENI BALZAMA?

Podelite:

4 komentara

  1. Upravo sam potrosila Freshka Gora medeni balzam od cokolade i stvarno sam prezadovoljna negom. Sad planiram da narucim od vanile, mada posto ne volim da gomilam stvari, prvo cu da potrosim bar jedan od tri koja trenutno koristim. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, i ja ne volim da gomilam i retko kad otvorim više proizvoda i trošim ih istovremeno :D
      Verujem da ćeš biti oduševljena i Vanilom! Pozdrav!

      Избриши
  2. Nisam probala cokoladu,mnogo mi je jak miris,ali jesam od pomorandze i cimeta.Definitivno su najbolji i svakom bih preporucila da ih proba!Volela bih da osim pomorandze imaju jos neki citrusni i voci miris.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To bi bilo super, mada koliko vidim, oni ne šire svoju ponudu nikako :(

      Избриши