Alverde Vital Plus serum za predeo oko očiju i usana


Nakon što sam bila razočarana izgledom i stanjem moje kože oko očiju posle korišćenja Manna putera od kajsije i Zeleni put kreme, zaputila sam se u dm. Obe su na duže staze isušivale moju kožu, odnosno nisu joj pružale potreban nivo hidratacije. Nisam dočekala da u tu namenu potrošim ni jednu ni drugu, a već sam se po blogovima informisala o Alverde kremicama. Zašto baš Alverde? Jer su oni prirodna kozmetika sa kojom obično počinjem eksperimente :) Najpovoljniji su i najdostupniji svima.


Moja mama koristi ovaj serum već mesecima i prezadovoljna je. Ona, ako nekog interesuje, ima i problem sa nadutošću podočnjaka. Već sam znala sve o ovom serumu i nisam planirala da ga kupim. Najviše zbog toga što se preporučuje za veoma zrelu kožu, odnosno žene sa 60+ godina. Svi znamo da te starosne granice mogu da varijaju plus/minus par godina, ali ne bi trebalo da idu i do 30, kao što je ovde slučaj. Ali ja sam u brzini ubacila ovaj serum u korpu, iako sam bila ubeđena da uzimam kremicu sa oznakom 30+ :(
Šta sam uradila shvatila sam tek kada sam došla kući, ali sam posle kratkog razmišljanja rekla nek' ide život i probala je. I evo, koristim je već duže od tri nedelje i stanje moje kože oko očiju se poboljšalo a nema nikakvih nus efekata, pa sam, sve u svemu, zadovoljna :)


Ovaj serum dolazi u pakovanju od 10 ml i košta nešto više od 300 dinara. Veoma je gust i mora se utapkati dosta brzo po nanošenju jer ima tendenciju da se stvrdne i samim tim teško razmaže. Dovoljna je sasvim mala količina. Nakon brzog upijanja koža deluje vlažno ali se upije kroz nekih 20ak minuta minimum, pa pre toga ne preporučujem šminkanje. Ja ga koristim ujutru i uveče i zaista sam zadovoljna jer je koža vidno hidrirana sve vreme. Preporučujem ga svima sa suvljom i zrelijom kožom.
Što se tiče kože oko usana, tu je nisam probala, ali imam utisak da bi se dobro pokazala svuda gde ima borica nastalih usled isušivanja :)


Vital Plus serum lepo hrani kožu oko očiju, redukuje tj. popunjava sitne borice i oporavlja kožu odmah po nanošenju, bar su takvi moji utisci. Koža je hidrirana tokom celog dana i nema osećaja suvoće i zategnutosti, a opet nema ni razmazivanja šminke.


Svetlucavi efekat koji Alverde pominje ja primećujem samo dok se ne upije, tih 20ak prvih minuta.


Što se sastava tiče, on je negde standardan za Alverde, sa mešavinom prirodnih putera, ulja i ekstrakata.

KOJA OKOLOOČNA MAZALICA JE VAŠ FAVORIT?

Podelite:

16 komentara

  1. Cini mi se zanimljiva kremica, mogla bih ju isprobati kad potrosim trenutnu. Volim CadeaVera kremice za podrucje oko ociju i trenutno koristim njihovu!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ništa probala od njih, mislim da ih nema u Srbiji :(

      Избриши
  2. Ja sam rešila da uvrstim neku kremu za oči u svoju rutinu pa baš sad gledam po blogovima koje su preporučene. Uzeću i ovu u razmatranje pošto mi je cena veoma korektna samo ne znam kako će se ponašati na masnoj koži :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za noć ne bi trebalo da bude problema, ali za preko dana ne znam šta bih ti rekla :/ Ne zaboravi da je za ovu potrebna vrlo mala količina, čak i ako je koža suvlja :)
      Javi kakvo se pokazala, ako je probaš! :)

      Избриши
  3. Nekoliko puta sam ga namazala i prestala. Mnogo mi je bolje njihovo ruzino ulje. Trenutno koristim arganovo ulje, a kada dodje jesen kombinujem ga sa si puterom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, meni ulja na duže staze isušuju kožu :(

      Избриши
  4. Koristim Alverde vidac i aloe vera okoloočnu i dobra je :) ali nisam probala dovoljno okoloočnih da bih mogla da uporedim efekte :/ hidrirano i zategnuto mi je to područje i brzo se upija. Fino miriše :* kapiram da su im sve te kremice na istu foru i da ne može puno da se pogreši.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ponovila kupovinu ove, nešto mi se nije rizikovalo. U tvojim godinama to područje nije toliko zahtevno :) Meni je posle 30. počelo da pokazuje da li je neka krema odgovarajuća ili ne.

      Избриши
    2. Aha, imaću to na umu. Imaju sad tu neku liniju sa Bahovim cvetnim esencijama i mislim da je ta okoloočna baš za tridesete. Meni to područje nikad nije bilo suvo, ali imam duboke borice :/

      Избриши
    3. Vidiš, možda i probam tu sa Bahovim cvetnim esencijama, čula sam o njima sve najbolje!
      A meni obrnuto, nemam borice ali je počelo da se suši pa samim tim da stvara neke sitne i plitke primerke koji su me zabrinuli :D

      Избриши
  5. Da li ti se javlja gris u tom predjelu ili milije? Ja imam problem sa obje stavke i ne znam koju kremu da odaberem koja bi to sprijecila?
    Trenutno koristim gel-kremu sa zen senom Natura Siberica i svidja mi se sto ne masti kozu i ne pece oci. Sama krema "obecava" hidrataciju i djeluje na tamne kolutove oko ociju ali tu se bas nije pokazala. Sto se tice hidratacije, valjda je ok, koliko ja mogu da procjenim. Nanosim je nekad i vise puta dnevno, kad mi padne na pamet.
    A uvece, vec nekoliko nedelja, stavljam ulje kostica kajsije. Ujutru mi koza bude fina i meka. Imam borica u tom predjelu i naravno, nisu "izbljedile". Ne ocekujem cudo, narocito sto ja, ama bas nista nisam koristila do skoro za tu regiju (shame on me!) a imam citav 34 god.! Jednostavno, sta god bih probala, peklo mi je oci pa s odustala!
    Daj neku preporuku!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam ništa na tom predelu. Zahvalna mi je koža oko oka, samo što eto, idu godine :)
      Verovatno ti je koža tu baš osetljiva ili ti neki sastojak smeta, čim te svaka pecka. Ja nisam imala takvih iskustava, pa ne znam šta bih ti preporučila. Ja trenutno koristim Alverde Zell Aktiv (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/04/alverde-zell-aktiv-krema-za-oci.html) mada nisam nešto zadovoljna. I ja sam još uvek u potrazi za nekom koja će mi u potpunosti odgovarati, mada sam primetila da mi je koža uvek bolja ako legnem pre ponoći ;)

      Избриши
  6. Blago tebi! Razmisljam da kupim ovu o kojoj si pisala ili onu Alverde Vital ljubicastu, citala sam dobre recenzije i za nju. O Marigoldu takodje razmisljam ali ne znam koliko dobro hidrira...
    A nisam donedavno znala da okoloocnu kremu treba nanositi sat vremena prije spavanja inace se naduju kapci.
    I meni se to desavalo i to kad je nanesem tik pred spavanje pa sam mislila da je do kreme! Cim sam promjenila rutinu nije bilo nadutosti :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Nisam ni ja to znala, mada ni nemam neku nadutost a nanesem par minuta pred spavanje :) U svakom slučaju ću probatii ovako!

      Избриши
  7. Uh, ja ujutru budem bas nekako naduta :/!
    Ali sad je vec drugacije :). Citala sam recenziju za neku Green girl okoloocnu koju su napravili namjenski za jednu od blogerki, hrvatski blog je u pitanju, i ta bi mi bila super, ima bas bas bogat i dobar sastav, ali nema kod nas :/.
    Cudi me da Maja Diva ne pravi... ili ja nisam informisana?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne pravi, ali možda si joj dala dobru ideju da počne! :)

      Избриши