All Naturals Choco Body Butter


Oni koji me prate na Facebooku znaju da sam početkom prošlog meseca dobila paketić od Snežane iz All Naturalsa. Žena je shvatila kakve probleme imam sa kožom ruku :) i pomislila je da bi mi ovaj puter pomogao. Ne da je bila u pravu, nego me je vratila u period kada nisam radila kućne poslove i nisam dizala ništa teže od viljuške - doba kada sam živela sa roditeljima :) Moje ruke su već za 24h postale kao svila!

Sa All Naturals kozmetikom sam se lično prvi put upoznala kroz njihov čvrsti buter relativno skoro, iako je cela blogosfera naširoko brujala o kvalitetu njihovih mazalica. Jedina mana im je ta što se ne prodaju van Beograda, ali zato je tu pregladan E shop.


Ovaj puter dolazi u staklenom pakovanju od 200 ml što dosta govori o kvalitetu i brizi. Košta 900 dinara što na prvi pogled verovatno deluje skupo ali kada se proba i uporedi sa sličnim mazalicama drugih proizvođača, verujte da je cena i više nego opravdana.
Puter je gust ali mek i u dodiru sa kožom postaje njen savršeni omotač! Ruke u sekundi postaju mekane, nežne i mirišljave. Da, miris je čokoladni i samim tim neodoljiv!
Moje ruke ne ostaju masne ni jednu sekundu jer mi je koža, što sam saznala iz opisa proizvoda, izuzetno suva i dehidratisana. Ovu kremu ne moram da mažem stalno, posle svakog pranja ruku, jer mi je koža i dalje mekana i nežna, i ne deluje suvo.


Proizvođač savetuje upotrebu 6 meseci nakon otvaranja i kaže da ovaj puter podmlađuje, vraća vlažnost koži i štiti je. Sama Snežana mi je rekla da je pravila za sebe i ja mogu samo da joj čestitam na savršeno obavljenom poslu!


Sastav putera

Aqua, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Glycerine, Caprylic/Capric triglyceride, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetyl alcohol, Stearic acid, Sodium Lauroyl Glutamate, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice,  Butyrospermum Parkii (Shea Butter), D- Panthenol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cetyl palmitate Tocopherol Acetate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Xanthan Gum.

Kada mi ovako odgovara na koži ruku, mogu samo da zamislim koje bi to blago bilo na ostatku tela, ali sam odlučila ljubomorno da ga čuvam i negujem najsuvlji deo sebe :) Osećam da bi fantastičan bio i za stopala! Najiskrenije ga preporučujem svima sa suvom i dehidriranom kožom jer će je za sekundu oporaviti, a ujedno i svima koji vole nesintetički miris čokolade! Ovaj puter će svima postati favorit, garantujem!

DA LI STE GA PROBALI?
POSTOJI LI NEŠTO BOLJE? :)

KOJI JE VAŠ OMILJENI ALL NATURALS PROIZVOD?

Podelite:

12 komentara

  1. Imam baš ovaj butter i obožavam ga, u vrlo maloj količini ga ponekad nanosim i na lice, jer mi je koža jako suva, a u određenim delovima i dehidrirana. Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Eto, super što si podelila da može i za suvlju kožu lica i da je i tu dobar!

      Избриши
  2. Super recenzija! Nemam ni jedan All naturals proizvod. Obožavam miris čokolade, mislim da bi mi dobro došao :P

    ОдговориИзбриши
  3. Baš si ga lepo opisala. Do sada nisam probala ni jedan njihov proizvod ali verujem ti na reč :). Čim u nazivu ima reči Choco i Butter odmah je kod mene kupljeno :D Jako mi se dopada što u sastavu ima ulje semena grožđa, šibuter, D-pantenol, aloju- proizvod baš po meri nas suvokožaca :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Sastav jeste fantastičan, kao i kod svih All Naturals proizvoda!

      Избриши
  4. Jao, divno, nikad mi nije palo na pamet da može da posluži kao odlična krema za ruke :) Tonik za lice je bez premca, definitivno moj favorit :*

    ОдговориИзбриши
  5. Čini se super, inače volim buttere za tijelo i sigurno bih ga kupila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ne bi se pokajala nijednog sekunda, garantujem! :D

      Избриши
  6. Dobila sam ga za rođendan i samo probala jer nisam mogla odoleti, toliko je divan da bih ga pojela, ali sačekaće malo dok ne potrošim nešto drugo što sam počela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, jedva čekam da čujem tvoje komplete utiske!

      Избриши