Shenemil Biomaska na bazi gline


Nakon Zeljković sapuna i Shenemil ulja za nokte i zanoktice, na red je došao treći proizvod koji sam dobila na poklon od Ive sa Prirodne kozmetike. Kao što sam već rekla, sa Shenemil proizvodima se nikada nisam susrela, ali sam ostala pozitivno iznenađena! Vrlo pristupačni i dobri proizvodi!


Već godinu dana koristim isključivo maske za lice na bazi gline i moja koža uvek odreaguje, crvenilom i peckanjem i svrabom, što je normalno. Međutim, do susreta sa ovom maskom nisam znala da nije preporučljivo koristiti kremu za lice prvih sat vremena nakon uklanjanja ove maske. I ja mislim da je efekat bolji tako, ne znam zašto! Jednostavno, moje lice je lepše od kada tako koristim glinenu masku :)


Ova maska sadrži 50 g proizvoda i kako još uvek nije proradio Shenemil sajt (uopšte ne znam zašto!) ne znam tačnu cenu proizvoda, ali vidim, po ostalim sajtovima, da se kreće negde od 250-300 dinara, što je zaista povoljno! Dolazi u plastičnom pakovanju i u kartonskoj kutiji.


Kako proizvođač navodi, maska je za svaki tip kože i ova glina je obogaćena eteričnim uljima i vitaminima E, C, B3. Ima lep miris, koji mi baš prija. Intenzivan i ženstven, ali ne znam da ga odredim. Sama tekstura je nekako gusto gelasto-kremasta. Svetlo zelene boje je i dok se suši na licu, prelazi u gotovo belu boju.


Da bi se potpuno osušila na licu, potrebno je nekih 15-20 minuta. Lako se skida i lice nije toliko crveno kao posle Manninih maski.

Kako Shenemil kaže, maska je namenjena svakom tipu kože i na narednim slikama pročitajte i kako:



Ja je koristim dva puta nedeljno, uveče pred spavanje. Kao što znate, moja koža je problematična i ja najviše primećujem efekte koje ima na moguće akne, bubuljice i ožiljke od istih. Kako sam u velikoj meri rešila problem sa aknama, sada najviše obraćam pažnju na fleke, eriteme i ožiljke i ono što primećujem je da stanje nije pogoršano (kako je umelo da bude kad promenim rutinu) i da lagano počinje da se obnavlja, e sad da li je i koliko je maska zaslužna za to, ne bih umela da kažem i odredim nikako. Jasno je samo da mi prija, da se stanje ne pogoršava i za one sa pozitivnim pogledom na svet oko sebe :) i to je dobro. Ja sam trenutno u takvom nekom raspoloženju :D


Ja bih svakako, nakon potrošene kutijice, ponovo kupila ovu masku i ima svaku moju preporuku!

DA LI STE VI PROBALI OVU MASKU? KAKVI SU UTISCI?
KAKVI SU VAŠI UTISCI O SHENEMIL KOZMETICI UOPŠTE?

Podelite:

14 komentara

  1. Анониман10. мај 2015. 15:53

    Ja sam koristila njihovu masku za kosu, bila mi je dobra. Zanima me ako znas ili ako neki citalac zna koja je razlika izmedju njihove gotove maske od gline za kosu i one sto se kupi u apoteci pa se mora napraviti. Ima li neko iskustva?

    Ovu za lice nisam probala. Zanima me da li ti isusuje kozu?
    I kakvu razliku primecujes inace? (ne mislim na akne vec ovako ima li neki efekat)
    Da li je bolja ta gotova ili ona cista glina koju kupis pa napravis sama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala tu glinu iz apoteke, samo Mannine maske od gline, koje dolaze u tom praškastom obliku, pa ih spravljaš sama. Po meni je Shenemil bolja jer je manje agresivna i manje isušuje kožu, ali ovde već imamo dodate vitamine i ekstrakte dok za gline koje se mešaju treba dodati eterično ulje po izboru i sl.
      Što se isušivanja tiče, primetila sam dve male površine od centimetar :) na obrazima, koji su mi inače skloni dehidrataciji, ali se brzo "izleče".
      Ostale razlike koje primećujem su neka klasika što se maski tiče: mekana i nežna koža.
      Meni je svakako bolja ova već pripremljenja. Potrošila sam tri pakovanja Manninih maski koje sam sama spravljala i mogu ti reći da je i to cimanje, te pogodi količinu, te mešaj, pa nekada i napravim nered u kupatilu... Nije sad to bog zna šta, ali opet ja više volim gotov proizvod :)

      Избриши
    2. Анониман10. мај 2015. 18:44

      Ove nedelje cu do bio prodavnice pa ili cu uzeti ovu ili ponovo onu za kosu, ne mogu da odlucim.
      Hvala na odgovorima! :)

      Избриши
    3. Nema na čemu! Ako uzmeš ovu, javi utiske :)

      Избриши
  2. Probala sam biomasku, masku za kosu, pastu za zube i oduševljena sam. Maska za lice ni meni nije izazvala nikakve nuspojave, čak štaviše držim mitisere pod kontrolom uz pomoć nje. Pre sam sama mućkala masku od gline, pa me smorila. Pritom biomaska nije skupa, ali je delotvornija od one koju sam sama pravila. :)
    Iznenadila sam se i kvalitetom i cenama Shenemil proizvoda :)
    Preporučujem ti pastu za zube da probaš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto i ja! Mannine maske su duplo skuplje (za ovu gramažu) plus dok ja to odmerim, umešam, dodam neko eterično ulje... Em me košta para, em vremena. A i meni se čini da je ova maska delotvornija!
      Hvala na preporuci! :)

      Избриши
  3. Ovo mi je najomiljenija glinena maska. Ova maska sadrži i ulja, pa je super za moju kožu. Mislim da nisam samo uzela ono ulje za nokte i tečnu glinu za kosu protiv peruti. Sve ostalo sam probala od paste za zube preko gline u prahu i gotovih glina. Sa ovom mi bukvalno ispokakaju bubuljice na povrsinu i lepo ih odstranim, svu prljavstinu izvuče i ubrza proces, i posle 2h stavim kremu i lice sve lepše i lepše i skoro sam je opet kupila jer mi definitivno ona bolje odgovara od gline u prahu, baš je između bele i zelene po učinku i reakcijama kože i plus ima ulja pa me ne isuši kao zelena, a nema svraba kao sa belom i vrlo brzo lice mi dobije lep sjaj dok sa zelenom glinom koža mi je tako ispoštena, suva i nije lepa na pogled sama koža, izgled kože. Samo što meni brzo ode ovo malo pakovanje. I ja koristim 2 puta nedeljno. Najdivnija glinena maska koju sam probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E super, baš ti hvala na utiscima za sve gline. Ja onda definitivno neću više lutati i samo ću kupovati ovu glinu!

      Избриши
  4. Анониман11. мај 2015. 17:43

    Koristim masku i odlična je. Možeš je naneti i pre spavanja i ujutru je isprati. Samo nemoj da bacaš folijicu koja ide pre poklopca, jer će ti se bez nje maska mnooogo brzo sasušiti (ja nisam ni do polovine stigla prvi put kada sam je uzela jer sam bacila foliju), sa folijom ne bi trebalo da imaš taj problem, možda nije svima tako ali ja imam taj "problem" sa maskom. Pasta za zube je takođe dobra, zadovoljavajuća je. U sebi sadrži aktivni ugalj koji izbeljuje zube, i zbog toga je tamnije boje. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam dobila foliju, ali sada sam već negde na polovini i još uvek mi se nije osušila. Možda bi bilo koja folija rešila potencijalni problem u budućnosti?
      Pastu za sube svi hvale, ali mene brinu moje osetljive desni malo :/ (Već godinama koristim isključivo Parodontax).

      Избриши
  5. Анониман29. мај 2015. 00:38

    Zdravo, Zanima me da li si ikad koristila aktivni kiseonik? Ako jesi, kakva su ti iskustva sa njim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam nikada koristila :/ Da budem iskrena, nisam ni razmišljala o njemu, nije mi padao na pamet. Pozdrav! :)

      Избриши
  6. I ja trosim svoje prvo pakovanje te maske :). Kao i svi ostali, i ja sam prezadovoljna i odlicno si je opisala.
    Mojoj masnoj kozi veoma prija, glina narocito. Sto se mene tice, dalje necu da tragam!
    Vidim pozitivne komentare za njihovu masku za kosu, mislim da cu da je isprobam :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti prijati i glina na kosi onda! Valjda se lako ispira! :)

      Избриши