Manhattan Clearface Perfect Mat tečni puder


Pre godinu dana sam se prvi put susrela sa Manhattan Clearface kozmetikom. Krem-gelom nisam bila u potpunosti zadovoljna a kada sam prošlog leta prvi put probala ovaj puder, takođe nisam bila zadovoljna jer od mat efekta nisam dobila ni M. Onda sam napravila pauzu, koristila Rimmel Stay Matte ali nakon što sam ga potrošila, setila sam da ponovo ovog pudera.
Inače, moj je kupljen u Beču i koštao je valjda 5 eura, a kod nas se može kupiti u dm prodavnicama. Dolazi u pakovanju od 25 ml, što mi je bilo malo čudno jer tečni puderi uglavno dolaze u pakovanju od 30 ml. Može se kupiti u dve nijanse: Beige i Natural.


Proizvođač kaže da je za problematičnu, kombinovanu i masnu kožu, da savršeno prekriva crvenilo i bubuljice, da minimizira pojavu novih, da ujednačava i pruža dugotrajni mat efekat i da ima srednju do jaku prekrivenost.
Ja se baš ne bih složila. Ako ga nanesem preko kreme, lice se masti i znoji. Ako ga nanesem na čisto lice, javlja se osećaj zategnutosti i lice poprima suvkast izgled. Što se prekrivenosti tiče, daleko je od jake i potpuno prekrivenosti i izjednačavanja. Moje mišljenje je da tu ima srednji nivo, doduše uz jedan sloj sa količinom malo većeg zrna graška.
Što se bubuljica tiče, ovaj puder ne koristim svaki dan pa ne znam sa sigurnošću da kažem kakav efekat ima na bubuljice i da li je komedogen. U situaciji kada ga minimalno koristite, kao ja, definitivno nije težak i ne stvara probleme.


Ja koristim nijansu Beige koja mi savršeno odgovara sada, ali mi je letos bila malo svetlija nego što treba :)


Što se sastava tiče, daleko je od savršenog! Tu je nafta, silikon, parfem, parabeni... ali Manhattan Clearface se ni ne predstavlja kao prirodna kozmetika :) Ja ću ovaj puder potrošiti do kraja, potrošiću sve koje imam, i onda se bacam na prirodne pudere.

KAKO STE VI ZADOVOLJNI MANHATTAN CLEARFACE PUDEROM?
KOJI PUDER BEZ ŠTETNIH SASTOJAKA BISTE PREPORUČILI?

Podelite:

5 komentara

  1. Alverde puderi koje je moja mama do sada kupovala su imali slabu prekrivnu moć, ali ovaj me fascinira svojim efektom, pogledaj http://voodoo-blonde.blogspot.com/2015/04/alverde-cover-stay-make-up.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U, ovo je super! Prosto baš iznenađujuće za Alverde! To se mora probati!

      Избриши
    2. Dobro pročešljaj recenzije pre nego što kupiš, i strane i naše http://girlsstufftija.blogspot.com/2015/05/alverde-color-stay-puder.html
      https://belleandthemakeup.wordpress.com/2015/03/13/recenzija-alverde-cover-stay-tekuci-puder/ :*

      Избриши
  2. Ovaj Alverde puder nikako nije za masnu kožu, komedogen je, sudeći po sastavu :/.
    U samom vrhu je ulje i miristil miristat, komedogen sastojak koji lično izbjegavam.
    Valjda će nekada proizvesti i neki dobar, "zdraviji" i oil free puder za nas "problematične" ...

    ОдговориИзбриши