Ivić Sativa krema za lice


Na red za recenziju je došao i drugi proizvod od Ivića, koji sam dobila u pogrešnom setu, o čemu sam već pisala u recenziji o sapunu, pa da se sada ne ponavljam, to, ako želite :D, pročitajte na ovom linku.
Koliko sam želela da probam nešto od ulja konoplje, toliko mi izgleda nije suđeno da mi se dopadne proizvod koji kupim, a sadrži ga. Sapun mi nikako nije odgovarao, ali ne zbog konoplje, a kremu Sativa nisam ni stigla da namažem i probam, jer sam prethodno pogledala sastav.


Kao što vidite, u sastavu je kozmetički tečni parafin odnosno derivat nafte koji ni u ludilu više ne bih stavila na svoje lice! Mnogo sam razočarana jer sam verovala da je Ivić ozbiljniji i bolji od toga :( Em što su mi poslali pogrešne proizvode, em još vidim da ih neću ni iskoristiti onako kako sam planirala! Veliko razočarenje!


Inače, cunjajući po njihovom sajtu, primetila sam da ove kreme nema u ponudi. Ne znam da li je nekada bilo pa su je izbacili, uglavnom, sada je nema!


One koje interesuje, krema dolazi u stakleno/plastičnom pakovanju od 50 ml i košta neverovatnih 1500 dinara, sudeći po ovom sajtu, koji takođe prodaje Ivić proizvode i još uvek u ponudi ima ovu kremu. Ja sam kremu probala samo na rukama i ono što sam primetila je da je vrlo lagana, da se brzo upija, ali da ne obezbeđuje neku posebnu hidrataciju, pogotovo po hladnom vremenu. Koža ruku je pucala. Tačno je da krema ni nema tu namenu, ali nije zgoreg pomenuti.


Oseća se jak miris krastavca, za mene neprijatan, ali se ne zadržava dugo na koži. Sve u svemu, ja je na licu neću ni probati, a posle ovakvog razočarenja, ne verujem da ću više ikada poželeti da probam nešto od Ivića. Iz seta još uvek nisam probala njihov balzam za usne, ali mislim da mi neće vratiti poverenje i želju da isprobam nešto drugo.

DA LI STE VI PROBALI OVU KREMU? KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA IVIĆEM?

Dodato: print screen sa sajta, odeljak O nama


Podelite:

8 komentara

  1. Vidiš, ta krema Sativa je skoro plasirana, ja sam probala Nektar kremu za lice koja stvarno ima prirodan sastav, ali nažalost nema adekvatne konzervanse..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja pomislila da je povukli iz prodaje, pa je zato nema na sajtu :)

      Избриши
  2. *Ana,ja sam od Ivića svojevremeno na poklon dobila čvrstu kremu od ruže i balzam za usne.
    Balzam je bio fantastičan,čak prijatnog ukusa.Ništa hidratantnije i bolje nisam probala.Lepši miris i nešto bolju negu ima samo EOS,koji sada koristim.
    Krema mi nije odgovarala jer je bubuljice nekako zamaskirala.Nisam ih cedila,ali na licu imam jednu braonkastu fleku.Ona vremenom bledi,ali ne tako brzo.I to me je potpuno odvratilo od njihovih proizvoda.
    Nisi jedina!
    Uglavnom su utisci blogerki o proizvodima slični i objektivni.
    Samo je bitno iskreno pisati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, Nataša, to je najbitnije!
      Ja se nadam da će meni i meni balzam za usne odgovarati :)

      Избриши
  3. Анониман08. мај 2015. 17:59

    A jel se taj Ivić predstavlja kao proizvođač prirodne kozmetike? Ili je sama činjenica što koristi pčelinje proizvode i ekstrakte i ulje konoplje (domaće, legalne :) ) dovoljna da se svrsta u tu grupu.
    Ana, ne može ova krema ni da hidratiše, jer ovoliko voska (ako je sastav složen po redu) samo će zabetonirati površinu kože.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, predstavlja se kao proizvođač od potpuno prirodnih sirovina iz pčelinjaka i oko njega :) a čak kaže i da nema parafine. Sve to u odeljku O nama na sajtu, ali teorija je jedno... Postaviću print screen sliku u post, ako ne vidite na sajtu.

      Избриши
  4. Анониман08. мај 2015. 22:07

    Ivić je car!! Kaže da mu proizvodi ne sadrže konzervanse i bht, a na sastavu ove krema ih ima. I ja generalno nemam ništa protiv da se u kremi nalazi nešto što će sprečiti njeno kvarenje i nešto što će sprećiti užegnuće ulja (bht), ali ovoliko neusaglašenosti vređa inteligenciju. Ima li neka kontakt forma na sajtu da pitam šta znači to ekstrakt celog krastavca, jel sa korom? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da čovek ne zna da li da se smeje ili tuguje! :D Ali stvarno, takvo navođenje sastojaka je presmešno!
      Imaju nekoliko mogućnosti za kontakt, ali moje iskustvo je takvo da se samo javljaju na telefon. Na mail nikad ne odgovore, a na facebook poruku onda kada i zaboraviš da si ih kontaktirala! :/

      Избриши