Freshka Gora Medeni balzam za usne Nana


Medeni balzami su od samog početka dobili sve moje simpatije i tako sam i rešila sve da ih isprobam. Posle Narandže, Vanile i Cimeta, red je došao na Nanu.

Kao što već možete predpostaviti, i Nana je odličan balzam, koji savršeno i bogato hidrira usne. Košta 150 dinara za 4 grama, a sve Freshka Gora proizvode kupujem online jer su im uslovi stvarno povoljni, sa dostavom od 45 dinara na svaku porudžbinu preko 500 dinara.


Balzam ima taj osvežavajući miris i po nanošenju ostavlja usne ohlađenim i osveženim. Meni to prija, mada proizvođač navodi da to nekome može da smeta, odnosno da ga pecka. Nana ima sve moje preporuke jer ima odličnu hidrataciju, dobro neguje i dugo se zadržava na usnama. Usne nisu neprijatno lepljive i balzam se ne razliva sa njih.


Novo pakovanje Medenih balzama mi se više sviđa od starog! Sve pohvale Freshkoj Gori jer se vidi da se trude i da su počeli da obraćaju pažnju i na vizuelni identitet.


Što se sastava tiče, on je standardan za sve Medene balzame i tu nemam nikave zamerke. Moje usne su reagovale na eterično ulje cimeta, ali na nanu ne reaguju, što mi je baš drago! Ostalo mi je još da probam Čokoladu, pa ću imati kompletan utisak. Do tada, moj omiljeni i dalje ostaje Narandža, najviše zbog mirisa ;)

DA LI STE VI PROBALI NANU?
KOJI JE VAŠ OMILJENI MEDENI BALZAM?

Podelite:

10 komentara

  1. Nisam probala, ali ti si me sada navela da probam Narandžu :)
    Odoh na njihov sajt da potrošim dnevnice :D
    Imaš neku posebnu preporuku? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po meni najbolji su balzami za usne i savetovala bih ti sve, osim možda Cimeta zbog tog kratkog ali neprijatnog peckanja kože oko usana!

      Избриши
  2. Čokolada meni ima veštački miris pudinga i čokoladnog mleka, ali ko voli nek izvoli :) moram priznati da su mi Ivić bio shop labela efikasnija i bolje neguju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja njihovo još nisam probala, dok dođe na red... :D

      Избриши
  3. Ja trenutno bas koristim to od cokolade i sto se tice mirisa oseca se cokolada, ali ja malo osecam i vosak. Sto se tice hidratacije, odusevljena sam, bas prija mojim usnama. Planiram da narucim od vanile, a mislila sam i od cimeta, ali eto sad, mozda zbog tog peckanja preskocim cimet, a uzmem nanu. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bih ponovila kupovinu svakog, osim Cimeta, baš zbog tog neprijatnog peckanja. Ja bih ti pre preporučila Nanu, ako se već dvoumiš! Pozdrav! :)

      Избриши
  4. Ja koristim od cimeta i nema nikakvog neprijatnog peckanja!
    Ne znam kako se to tebi desilo? :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da me iritira ili sam manje tolerantna na to ulje, jer znam da alergična nisam :)

      Избриши
  5. Da li uopste postoji etericno ulje cimeta?!

    ОдговориИзбриши