Cosnature tonik za lice Hamamelis


Sa Cosnature kozmetikom sam već imala prilike da se upoznam kroz njihov balzam za usne i donela sam neki zaključak da su kvalitetni i bolji od Alverdea. Ono što mi tada, a ni sada nije jasno je zašto nemaju sopstvenu online prezentaciju?

Za sve koji ne znaju, Cosnature proizvodi se mogu kupiti samo u dm prodavnicama, na rafovima gde stoji prirodna kozmetika. Ja sam se za ovaj tonik odlučila nadajući da se da će dostojno zameniti već potrošen Marigold. Pomislila sam da će mi verovatno svaki tonik odgovarati sada kada sam sredila lice a da ne govorim da me je cena od 275 dinara vrlo prijatno iznenadila!
Osim toga, već neko veme sam tražila nešto na bazi hamamelisa, ili da u svom sastavu sadrži ulje hamamelisa. Ovde sam se malo zeznula, jer nisam pročitala sastav. U ovaj tonik ide ekstrakt lista hamamelisa.
Za hamamelis sam se inače odlučila jer sam čula da je dobar za post-upalne eriteme od akni, da ima svojstva da ih izleči i izbledi.


Inače, tonik dolazi u plastičnom pakovanju od 150 ml i nanosi se tuferom. Ja od tada preferiram one u spreju jer sam uočila da mojoj koži više prijaju. Cosnature tonik je i penast, normalno se upija u kožu ali joj ne obezbeđuje pogodnu hidrataciju nakon sapuna i losiona sa peršunom, što znači da je slab u tom smislu za moju kožu. Marigold mi je bio bolji i nakon njega nisam imala potrebu da preko dana koristim kremu, u 99% slučajeva.
Što se akni tiče, stanje lica je počelo da mi se ne sviđa, pa sam prekinula da ga koristim, nakon čega se vrlo brzo vratio u dobru normalu :)


Već sam rekla da u prodavnici nisam gledala sastav (koji uglavnom nikada i ne gledam kod prirodne kozemtike :/, u prodavnici doduše!) ali sam kod kuće primetila da on nije onakav kakav sam se nadala da će biti. Ne sviđa mi se ni što je alkohol baš na drugom mestu (mada moram da priznam da se on zaista ne oseti, ni po mirisu, ni na koži!) a malo mi je čudno i što nema naznaka da je parfem npr. od eteričnih ulja. Alverde je isto dm marka pa to uvek naglašavaju. U Cosnature deklaraciji ovog tonika stoji da su tu eterična ulja, pa verovatno bez potrebe širim paniku :) ali nije zgoreg pomenuti!

Sve u svemu, ja sam tonik prestala da koristim svakodnevno. Sada gledam da ga potrošim tako što neko mesto na licu pređem njime posle čupkanja pincetom npr. ali ga definitivno više ne bih kupila. Moje lice je, posle ovog tonika, dobro reagovalo na jedan hidrolat o kojem ću pisati u budućnosti. Ipak, poljuljana mi je vera u Cosnature proizvode za lice jer mislim da mi ništa ne bi odgovaralo, kao što mi nijedan Alverde proizvod za lice ne odgovara, ali ne verujem da ću se usuditi da to potvrđujem u praksi :)

KAKO SE VAMA ČINE COSNATURE PROIZVODI?


Podelite:

3 komentara

  1. Da, kupila sam njihovo mleko za skidanje šminke i nisam zadovoljna, ali ako ništa lepo miriše :p obavezno čitaj sastav kad kupuješ nešto za lice, to što je prirodno i organsko i ima sertifikat ne znači da ne preteruju sa alkoholom :0 pogotovo tim denaturisanim koji je valjda najgori za kožu i kojeg u Sante proizvodima SKORO UVEK ima na drugom mestu u sastavu o.O za telo meni nije problem da ima alkohola, ali lice ne bih da maltretiram ako već ne moram! Hidrolati su majka i ima sve vrste da isprobam xD Mama se zeznula i kupila Alverde tonik od divlje ruže gde je alkohol na trećem mestu i isto ga trošuckam ko ti Cosnature : / više preferiram masne alkohole u proizvodima..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, uopšte mi nije jasno što Cosnature nema nikakav zvanični sajt, baš me to nervira, kao da ni ne postoje o.O

      Избриши
    2. I ja sam rešila da isprobam što više hidolata!
      Baš je neprofesionalno što ih nema nigde na netu. Da su iz Srbije pa da mi bude jasno :) Ovako stvarno nije!

      Избриши