Alverde Ultra Sensitive šampon


Već skoro mesec dana testiram drugi po redu Alverde šampon, ovaj put verziju za veoma osetljivu kožu glave, kakva je moja, sklonu iritacijama i svrabu. Dok nisam prešla na prirodne šampone, verovala sam da su krivci za to sintetički šamponi koje sam pre koristila i svi ti štetni sastojci. Međutim, sada već sumnjam da su u pitanju i šećeri, koji postoje u Alverde šamponima.


Ovaj šampon dolazi u pakovanju od 200 ml i košta nekih 300 dinara, ako se dobro sećam, naravno u dm-u :) I naravno, ne sadrži silikone i SLS & SLES, ali ni mirise, boje i konzervanse. Postoji Sensitive varijanta, a Ultra Sensitive je za one sa vrlo osetljivim temenom, kakvo je moje. A moglo bi se reći i da je ultra ultra osetljivo, s obzirom da i sa ovim šamponom počinje da svrbi posle dva dana.
Moram da napomenem da inače perem kosu tek petog dana, što je odlično, jer nemam potrebu da je ranije perem. Teme manje tj. kasnije počne da svrbi kada koristim brahmi amla ulje.


Alverde kaže da je ovaj šampon pogodan i za svakodnevnu upotrebu, što ja nisam probala, jer nemam tu potrebu, ali predpostavljam da je istina, s obzirom da deluje vrlo blago jer nema ni mirisa. Lepo peni i lako se ispira, što mu je veliki plus za mene, s obzirom da imam suvu i kovrdžavu kosu koja ume dodatno da se umrsi i od pranja.
Odlično čisti, što potvrđuje i činjenica da kosu operem tek petog dana. Nisam ga probala samostalno (bez pakovanja za kosu) pa ne znam kako deluje na elektricitet i raščešljavanje posle sušenja.


Mislim da više neću isprobavati Alverde šampone. Možda ako eventualno nađem neki bez šećera, ali da ne obećavam :).

DA LI STE VI PROBALI ULTRA SENSITIVE VARIJANTU? 
DA LI IMATE NEKU PREPORUKU?


Podelite:

6 komentara

  1. Одговори
    1. Njih svi hvale i prosto se čudim kako ih nikada nisam probala :) Smeta mi jedan sastojak za koji nisam sigurna da je sintetički a i plašila sam se da mi parfem dodatno ne iritira, ali opet, kada ga svi tako hvale baš za teme, mora da je dobar!

      Избриши
  2. Nisam probala ništa iz te linije, a sumnjam da bi mi Alverde šamponi bili dobri jer mi se kosa masti pri tjemenu i vjerujem da mi ovaj ne bi držao kosu čistom onoliko koliko mi treba :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, meni kosa duže "drži" sa ovim šamponom nego sa ljubičastim Alverdeom, ili npr. sa Diplonimim ili Avonovim šamponima, ali ne znam da li bi to važilo i za tvoj tip kose :/

      Избриши
  3. Probala sam ga i nisam bila zadovoljna. Kosa mi je bila jako suva i gruba, kao zica. Mene od svih proizvoda za kosu malo svrbi teme. Trenutno imam Yves Rocher Low ShamPoo, delicate cleansing cream, sulfate free, silicone free. Proizvodjac tvrdi da ne treba balzam posle njega, ja sam morala staviti masku. Koristim ga kratko, tesko mi je govoriti o njegovom delovanju. Ne peni se, kosa skripi posle njega i ovakvih proizvoda nije bilo kod nas do sada. Cena za 200 ml je oko 400 dinara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dugo sam želela da probam nešto od Yves Rochera, ali onda sam čula da nisu potpuno čisti, tj. da nisu u potpunosti prirodni, a sastav proizvoda ne mogu da vidim negde online, pa sam odustala. Kakav je sastav tog šampona?

      Избриши