Alverde Q10 losion za telo


Obožavam Alverde mazalice za telo! Na našem tržištu ne postoje mazalice koje su toliko povoljne a daju fenomenalne rezultate što se hidratacije tiče, i to sve bez štetnih sastojaka.
Q10 losion sa puterom od manga i artičokom sam primetila tek nedavno na dm policama. Nisam neki Q10 freak i retko kad me privuče takav proizvod. Npr. Alverde noćna krema sa tim koenzimom mi se nije dopala, mada je za to najmanje on zadužen ;)

Inače, koenzim Q10 je zadužen za stvaranje energije u našem organizmu i neophodan je za održavanje svih bioloških procesa. Studije su pokazale da vrhunac dostiže u nekoj našoj 22/23. godini a počinje da opada već nakon 35-40. Na opadanje utiču, naravno, stres, loša ishrana, bolesti...

U nekom kozmetičkom smislu, proizvodi sa Q10 se koriste uglavnom u anti age tretmanima. I tako ovaj losion služi i za zatezanje kože, sa čim ja još uvek nemam problema (trep, trep! :D) ali volim da ih probam. Dolazi u standardnom Alverde pakovanju od 250 ml i košta 335 dinara. Ima vrlo lep miris, koji se, nažalost, ne zadržava dugo na koži, kao i većina prirodnih proizvoda. Miriše slatkasto ali na osvežavajuć način! Srednje je gustine, za losion, i čini mi se da se brže upija u kožu u odnosu na ostale Alverde mazalice koje sam probala. Hidratacija nije spektakularna ali je zadovoljavajuća. Mene ovaj losion uglavnom osveži i popravi mi raspoloženje zaista divnim mirisom.
Što se zatezanja tiče, nisam primetila nikakvu promenu, ali nije kao da sam se potrudila, jer stvarno nisam pogodno zamorče za tu problematiku :D


Alverde ionako kaže da pravu zategnutost i elastičnost postižemo posle četvrte nedelje korišćenja. Moje iskreno mišljenje je da verujem da može pomoći, baš zbog tog brzog upijanja i neostavljanja kože masnom. U svakom slučaju, za zatezanje kože ja pre svega preporučujem aktivnost, u bilo kom smislu ;)


Što se sastava tiče, negde je standardan za Alverde. Ja bih ga preporučila svima sa normalnom kožom i za osveženje posle letnjeg tuširanja.

DA LI STE VI PROBALI ALVERDE Q10 LOSION?
IMA LI NEKOGA DA MU NE ODGOVARAJU ALVERDE PROIZVODI ZA NEGU TELA UOPŠTE? :D

Podelite:

6 komentara

  1. Ovo deluje kao stvoreno za mene, volim Alverde generalno do sada mi je sve prijalo pa ću imati na umu ovo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :) Alverde je stvarno super, baš bih volela da imaju veću ponudu!

      Избриши
  2. Meni se baš dugo zadrži na koži :D
    Ne istom jačinom, ali mogu da osetim na koži :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda ti je koža verovatno masnija. Blago tebi! :)

      Избриши
  3. Miris je divan, letnji! :) Zavolela sam ga čim sam ga onjušila :D hidratacija je slabija nego kod putera, ali opraštam mu i to jer mi koža nije zahtevna.

    ОдговориИзбриши