Alverde balzam za kosu Cvet limuna i kajsija


Izgleda da ne može da prođe mesec, a da ja ne isprobam neki Alverde proizvod :) Šta da se radi kad su bukvalno najpristupačniji u svakom smislu!

Oni koji me redovno čitaju znaju koliko sam se početkom godine patila sa kosom koja je bila katastrofalno umršena od čvrstog šampona. Stvar sam pokušala da popravim Zeleni put maskom, koja je bila veliko razočarenje. Kada sam je potrošila, rešila sam da se vratim starom dobrom Alverdeu a i da konačno skratim krajeve (nisam od oktobra/novembra!!!) i olakšam sebi. Međutim, nikako da pronađem vremena da zakažem kod frizerke ali sam pronašla da odem do dm-a i kupim ovaj balzam.
Kako sam se odlučila baš za ovaj?
Znate već da sam koristila pakovanje iz ove kolekcije i da nešto nisam bila zadovoljna? A pakovanje bi trebalo da bude bolje i kvalitetnije od balzama! Ali kod mene je sve suprotno, pa zašto ne bi i ovo? :D

Inače, balzam dolazi u pakovanju od 200 ml i košta 300 dinara. Volim što je pakovanje obrnuto :)

Koristim ga posle pranja Ultra Sensitive šamponom i namerno ga ostavim što duže na kosi jer sam primetila da svi balzami i pakovanja tako daju bolji rezultat. Nakon nekih 10 minuta ga isperem, prsti klize kroz kosu a što je najbolje: kosa je super mekana i ne mrsi se (90% se manje mrsi nego obično) i nakon što se osuši. Mnogo je lakše češljam i mnogo je više volim, iako treba krajeve da skratim :D


Slažem se sa svim što Alverde kaže i po pitanju sjaja. Moja kosa je, inače, prirodna i ja volim da vidim taj prirodni sjaj na njoj :) Miris je nežan i ne zadržava mi se dugo u kosi, što mi se dešava sa velikom većinom Alverde proizvoda.

Ne znam u čemu je fora i zašto nisam bila toliko oduševljenja istim pakovanjem? Možda zato što tada nisam korsitila prirodne šampone? Rekla bih da je nemoguće da je u tome problem, ali nije zgoreg pomenuti! Inače, znam da svi preporučuju da ne raščešljavamo mokru kosu jer je možemo dodatno iskrzati ali i tu je kod mene obrnuta situacija :D Ja kosu očešljam dok je još mokra i tako sebi olakšam posao kada se osuši.


Sastav je očekivan a ja moram da kažem da je ovo moj omiljeni balzam od sada i da ću ga definitivno opet kupiti! I da ga preporučujem svima sa dugačkom, kovrdžavom i umršenom kosom.

DA LI STE VI PROBALI OVAJ BALZAM?
KOJI JE VAŠ OMILJENI ALVERDE BALZAM ZA KOSU?

Podelite:

6 komentara

  1. Анониман25. мај 2015. 20:10

    Obozavam tvoj i Teodorin (prirodna kozmetika) blog.
    Kao da si mi procitala misli jer sam ovu kolekciju gledala relativno skoro i miris mi se jako svideo ali sam cekala neke recenzije da procitam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago i baš si me počastvovala! Nadam se da će se i tebi dopasti koliko i meni! :*

      Избриши
  2. Hibiskus i aloe vera balzam im je odličan! :) mislim da mi je još bolji od argana i badema. Verujem da ćemo ti i ja združenim snagama opušteno da pokrijemo veći deo Alverde asortimana :D xD Moguće da su im pakovanja generalno slabijeg kvaliteta od balzama, tek treba da ih probam. Svaka tebi čast što deset minuta izdržiš, ja ni minut ne sačekam, toliko me mrzi i toliko sam nestrpljiva :0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, i pakovanje Hibiskus i Aloe Vera sam probala, i nisam nešto bila zadovoljna. Baš će biti interesantno ako su im svi balzami bolji od pakovanja! :D
      Mislim da se niko neće žaliti ako pokrijemo ceo asortiman :D
      Izađem iz kupatila, uhvatim nešto da uradim, i za čas prođe 10 minuta! Strpljenje je majka, trebaće nam tokom celog života, pa nije loše trenirati na kosi :D :D :D

      Избриши
  3. Volim sve Alverde stvarcice za kosu!!!! AAAAAAAAAAAAAA SVEEE!!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahahhah! Ja nisam "išla" dalje od šampona, balzama i pakovanja i za sada su mi balzami najbolji!

      Избриши