All Naturals čvrsti buter


Preko darivanja kod Ive sa Prirodne kozmetike upoznala sam se sa tri (za mene) nova proizvođača prirodne kozmetike, a među njima je i All Naturals. Mislim da sam za njih i čula od moje omiljene, već pomenute blogerke :) i znam da mi stoje bookmarkovani već mesecima, ali nikako da nešto njihovo probam. Za nas koje nismo iz Beograda ponuda prirodne kozmetike koju možemo odmah videti i kupiti je dosta smanjena, jer mnogi proizvođači nemaju svoja prodajna mesta eto u Nišu npr, a onda nas opterećuje i naručivanje, plaćanje dostave... i tako se teže rešavamo, odnosno mora postojati malo bolji razlog zašto naručujemo baš taj brend.
Tako sam ja odlagala isprobavanja All Naturals proizvoda a u međuvremenu čitala silne pozitivne recenzije. A onda me je Iva obradovala ovim čvrstim buterom!

Iskreno, sama se nikada ne bih odlučila za njega. Smatrala sam da će mi produžiti zadržavanje u kupatilu, da ga je teško koristiti, šta fali tečnom obliku pa sad mora da postoji i čvrsti, kako će to da se otopi, šta ako se mnogo otopi, trajaće mi 3 dana i milion drugih predrasuda.

Inače, All Naturals standardno pakovanje je dva srca od 50 g i košta 840 dinara. Odmah po otvaranju kesice oseća se prelepi i intenzivni miris kakaa, koji obožavam! Veoma je čvrst, ali se stvarno lagano topi u dodiru sa kožom, taman koliko treba da bi se lepo namazala koža. Veoma je bogat i zaista je potrebna samo mala količina, što je meni bilo nerealno sve dok ga nisam lično&personalno probalala :)
Osim kakao putera, tu je i ši puter, ali i ulje semenki grožđa i suncokreta. Budite uvereni da obezbeđuje odličnu hidrataciju i da miriše sjajno! Idealan je za hladne dane i kada je koži potrebna dobra nega i hidratacija.


Ja ga koristim posle svakog tuširanja već minimum 10 dana i evo koliko mi je ostalo:


pa bih rekla da se sporije troši nego što izgleda. Iako je otvoren stalno, ovaj buter ne gubi ni na mirisu ni na učinku. Ja sam vrlo zadovoljna i svima bih ga preporučila!
Proizvođač ga, osim za negu tela, preporučuje i za sve potencijalno suve delove kao što su usne i pete.

KOJI JE VAŠ OMILJENI ALL NATURALS PROIZVOD?

Podelite:

2 komentara

  1. Hvala na silnim komplimentima! :) :* drago mi je da ti je odgovarao, trenutno koristim Klementininu čvrstu mazalicu sa jorgovanom i odlična je ^.^ Nadam se da ćeš probati My green way puterčiće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako ti kažeš: Ti zaslužuješ mnogo više! :***
      Videćemo, videćemo :)

      Избриши