Alchemy organski hidrolat matičnjaka


Dugo sam merkala Alchemy proizvode. Doduše, u trenutku kada sam saznala za njih, više sam bila zainteresovana za njihova ulja i serume, ali kod mene je uvek tako: pođem po jedno, vratim se sa drugim :D

Kao i većina srpskih brendova prirodne kozmetike, i Alchemy je nastao kao rezultat ličnog stanja kože koje komercijalna kozmetika više nije mogla da kontroliše. Proizvođač ga je stvorio u Los Anđelesu i zagovornik je toga da je priroda naša prošlost i budućnost, sa čime se ja u potpunosti slažem!


Alchemy proizvodi se, za sve van Beograda, mogu kupiti online na njihovom sajtu a pohvalno je to što stalno imaju neke akcije, od 20-30% sniženja i slično. Osim tri hidrolata, u svojoj ponudi imaju i serume i ulja za negu lica.

Ja sam ih prvo kontaktirala pre par meseci sa pitanjem šta bi iz njihove ponude odgovaralo mojoj tada upaljenoj koži. Preporučili su mi njihov Truth serum i Argan Leila ulje, ali i hidrolat od matičnjaka koji savetuju koži sa hormonskim aknama i za njihovo bolje i brže zaceljenje. U međuvremenu sam rešila veliki problem sa licem koji sam imala ali je došlo vreme da obnovim zalihe tonika/cvetne vode/hidrolata pa sam se tako setila Alchemyja koji je u tom trenutku imao neku akciju od 20% sniženja.


Inače, ovo je prvi hidrolat (kao takav) koji sam probala i definitivno sam rešila da ga uvrstim u svoju svakodnevnu rutinu. Oni koji me redovno prate, do sada već znaju da vodice koristim danju umesto kreme a noću ispod kreme.
Alchemy hidrolat od matičnjaka dolazi u pakovanju od 100 ml i košta 890 dinara. Trenutno ga možete kupiti i za 712 dinara, jer je na sniženju. Toliko sam ga i ja platila. Dolazi u staklenom pakovanju sa raspršivačem (jeeeeej!) i izgleda vrlo luksuzno i skupo. Proizvođač garantuje da je organski, ručno rađen i da nije testiran na životinjama.


Matičnjak je biljka koja ima široku primenu. Kažu da najviše od svih biljaka smanjuje stres a najčešće se preporučuje masnoj i problematičnoj koži.
Proizvođač ga preporučuje za čišćenje i osveženje. Za čišćenje ga treba naprskati i očistiti lice tuferom, a za osveženje ga samo naprskati na lice, kako ga ja koristim. Raspšivač pušta tečnost malo uže nego Marigold tonik i zato ga je možda potrebno staviti više. Koliko primećujem, hidratacija kože nije na nekom zavidnom nivou, tj. koža hoće da zateže i da izgleda suvkasto i po toplom vremenu. Zato ga je potrebno naneti pažljivo i svuda po licu, ako biste ga i vi koristili kao ja tokom dana. Za korišćenje ispod kreme nema tih problema. I verovatno ne bi bilo tih problema da ne korsitim sapun i losion pre njega ;)

Miris je vrlo intenzivan i gotovo opor. Vrlo je prirodan i medan i baš miriše na cvetnu baštu.


Moji utisci nakon dvonedeljnog korišćenja, što se čistoće lica tiče, su sasvim pozitivni. Zdrava koža lica je baš bistra i nema novih upalnih procesa. Ožiljci i fleke su bleđi, mada je za to zadužena cela rutina. Jedino nisam zadovoljna sa osećajem suvoće i zatezanja, iako je došlo pravo leto. Svesna sam da je hidrolat preslab za hidrataciju, pogotovo u kombinaciji sa sapunom i losionom, ali eto...


Ono što mi se posebno dopalo je to da je rok trajanja čak godinu dana, što je za prirodnu kozmetiku prava retkost!


DA LI STE VI PROBALI ALCHEMY?
DA LI INAČE KORISTITE HIDROLATE I KOJE?


Podelite:

6 komentara

  1. Pakovanje je prelepo, ali mislim da je nerealno optimistično da potraje čak godinu dana bez konzervansa :/ i da se nimalo ne ukvari, ne usmrdi i slično. Odmah sam trknula da proverim te njihove serume i za moj ukus tu ima suviše eteričnih ulja, jeste da su na kraju sastava, ali ih ima minimum četiri.. znam da sam čitala da je devojka poručila Oshadhi mešavinu ulja za mešovitu kožu i da joj je previše eteričnih ulja zasmetalo koži lica. Ja sad testiram jedno po jedno hladno-ceđeno biljno ulje u maloj militraži tipa 20-30ml, konkretno ulje koštica kajsije od Dr Pashe, pa ću da vidim kako mi lice reaguje i da li mi je neko preteško, komedogeno i slično. I tek onda bih se usudila da uzmem neku mešavinu jer ako ti nešto ne bude odgovaralo u serumu nećeš znati koje je to ulje koje ti ne prija :0 naravno, moramo nekad i rizikovati, ali opet znam koliko ti je lice osetljivo pa tu treba biti vrlo sistematičan i pažljiv. Meni i hidrolat smilja i lavande dobro hidriraju lice, ali ja ga ne isušujem sapunom koji ima dosta kokosovog ulja :) dosta to zavisi od rutine.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da, sa licem mora mnogo da se pazi i ja teško da bih sada nešto eksperimentisala sa bilo čim, moralo bi baš mnogo da me zainteresuje.
      Meni je npr. Marigold tonik bolje hidrirao od ovog hidrolata, sa istom rutinom.
      Ulje kajsije valjda ima komedogen nivo 2, pa ako si već probala nešto tog tipa... Jojoba ima nivo 2, meni nije odgovarala, ali ja sam i preko dana stavljala, što sam utvrdila da mi je greška bila :) Tebi možda neće biti teško na koži!

      Избриши
    2. Suština je da je komedogenost vrlo lična stvar, on što meni zapušava pore, tebi možda neće i obrnuto! Tako da se ne vodim tim opštim podacima kad su ulja u pitanju. Ali za jojobu su više puta naglašavali na forumu Ana da je to tečni vosak i da se isključivo koristi u mešavinama i da je zastupljeno samo 20% ili 30%

      Избриши
    3. Upravo tako, vrlo individualno i zavisi od milion drugih faktora. Sve u svemu, jedva čekam utiske i nadam se da će biti prvo pa muško :D :D :D

      Избриши
  2. Imala sam njihov shea puter, bio je gust, nemaziv. Odustala sam od drugih proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam imala sličnih problema sa drugim puterima, pa sam ih topila na TA peći :D Leti bi se valjda sami od sebe malo otopili i omekšali :D :D

      Избриши