Rimmel Wonder'Full maskara sa arganovim uljem


U zadnjih godinu/dve, kada biram šminku, uglavnom kupujem Rimmel. Odgovaraju mi gotovo u potpunosti jer za neku pristojnu cenu dobijam pristojni kvalitet i ono što ja tražim od šminke, a to je neka umerenost.
Decembra prošle godine sam u Lillyju videla ovu maskaru, po prvi put, i odlučila se da je kupim. Koštala je 580 dinara.


Wonder'Full  maskara dolazi u elegantnom pakovanju koje se presijava. Nisam ljubitelj pakovanja bez celofana, zato uvek biram bar ove sa samolepivim bar kodom na prelazu pokopca i drugog dela, jer mi je to kao garancija da maskara pre kupovine nije otvarana.


Ova maskara, kako proizvođač navodi, u sebi sadrži ulje argana koje, svi znamo, ima fantastična negujuća svojstva. Proizvođač takođe navodi da ova maskara definiše trepavice i daje im volumen bez grudvica. Moj lični utisak je da sam očekivala da je malo vlažnija i intenzivnija. Nisam neko ko besomučno stavlja sloj po sloj da bi mi trepavice izgledale što gušće i duže. Ali ne želim da izgledam ni kao da nemam maskaru na očima. Moj lični utisak je da sam to i dobila sa ovom maskarom.


Iako mi deluje nekako sukvkasto i staro, ova maskara ipak daje boju mojim trepavicama i blago ih naglašava. Na slikama na kraju teksta možete videti moje trepavice pre i posle, sa dva sloja maskare.


Četkica je vrlo savitljiva, lepo dozira i daje mogućnost preciznog nanošenja. Sve više razmišljam da probam i braon nijansu jer nam je onaj Dr. Hauschka šminker, koji je šminkao Natašu sa bloga Uncle Abadash poručio da crna maskara dodaje 10 godina, ili tako nešto. Moja sledeća maskara će definitivno biti u braon boji! :)

Što se nege trepavica tiče, nisam primetila ništa posebno, ali ni ništa loše! Nema opadanja tokom skidanja šminke sa očiju ili umivanja. Nema trunkica nakon dužeg nošenja. Nema ni teškoće prilikom skidanja. Nema ni razmazivanja. Ja sam, generalno, vrlo zadovoljna i ova maskara ima moju preporuku.

A ovako izgledaju moje trepavice na brzinu našminkane. Kao što sam već napisala, ovo su dva sloja maskare.




Iz profila



KAKVU MASKARU VI KORISTITE: CRNU ILI BRAON?
KOJA JE VAŠA OMILJENA MASKARA?

Podelite:

5 komentara

  1. Crnu, mada ću na osnovu ovoga što je Karim rekao sigurno isprobati braon, makar jednom u životu! Alverde xxl volume je do sad najbolja prirodna maskara (u poređenju sa Nothing but volume i All in one xD) Vidim da Dr Hauschka ima i plavu maskaru, pored braon i to takođe deluje baš primamljivo! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah! Sad sam videla da imaju i ljubičastu i sivu, ludilo! Samo da skupim neke parice..

      Избриши
    2. Nikako da probam neku iz priodne proizvodnje a kako moja tranzicija uvek počinje sa Alverdeom, tako će verovatno biti i sa maskarom i to ću odmah probati tu XXL!
      Mene maskare u tim bojama nikad nisu privlačile, ali sam ih probala u Osnovnoj školi :D

      Избриши
  2. Uvijek crnu i sto crnja to bolja... hahahahahha!!! :D Sada sam prezadovoljna sa Essence lash princess (prva verzija), Flormar MAXLL srebrenom, L'oreal false lash wings i Beneftin They are real... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ne podržavaš da crna dodaje 10 godina? :D :D :D

      Избриши