Potrošeno u februaru + malo o mom licu


Najkraći mesec u godini je iza nas. Kao i uvek, nisam ni trepnula, a već se završio. I ovaj mesec su obeležile frustracije sa licem i ponovno menjanje rutine, za koju još uvek ne mogu da kažem da je konačna pa zato ništa ni ne pričam. Znam da sam vam obećala fotografije pre i posle mesec dana, ali kako situacija nije bila bolja, već ista, odustala sam od toga.
Ono što sam shvatila je da kada ne koristim kremu za lice, moja koža se masti još više!? Nakon mesec i po dana minimalnog korišćenja preparative (sapun Kamfor + Marigold tonik svakodnevno, a Coco Soni sapun + Manna maska + Marigold tonik + jojobino ulje dva puta nedeljno, uveče, baš tim redosledom) situacija nije dovela do nekih značajnijih promena na bolje, što znači da su se akne i dalje pojavljivale, fleke/eritemi stajali tu gde jesu, koža na dodir bila nekako gruba a sve više masnija, ja sam rešila da prekinem i sa tim i počela sa nekom drugom vrstom nege, o kojoj ću pisati u dogledno vreme, valjala ili ne valjala :)

A sada da se vratimo potrošenim proizvodima:


1. Mixa Optimal Tolerance micelarna voda, o kojoj sam prvi put pisala ovde, mi je trajala godinu dana, verovali ili ne! Dobro, nije korišćena svakodnevno, jer se ne šminkam svaki dan, ali ne pamtim da mi je neki proizvod trajao ovoliko dugo! Krajnji utisci su da nije loša, ali neću ponoviti kupovinu. Što zbog štetnih sastojaka (parfema), što zvog toga da ipak ne skida maskaru dobro bez pritiska i trljanja a postupak nekada treba ponoviti i dva, tri puta. Sada sam našla bolje rešenje, o kojem ću pisati uskoro so stay tuned :)

2. Alverde Repair balzam za kosu sa avokadom i ši buterom, o kojem sam prvi put pisala ovde, je sasvim ok balzam, u rangu sa Alverde pakovanjima za kosu, ako nije i bolji! Potrošila sam ga za mesec dana jer mi je kosa baš gusta, duga i zamršena (prirodne kovrdže :)) i ponovila bih kupovinu!

3. Garnier Neo antiperspirant u kremi Soft Cotton, o kojem sam prvi put pisala ovde, je malo manje štetna verzija antiperspiranta i možda baš zvog toga nije ono što sam očekivala. Štiti ok  ali ga ne bih preporučila osobama koje se pojačano znoje ni zimi. Definitivno ga više neću uzeti u obzir :) jer sam iste rezultate postigla i korišćenjem prirodnog dezodoransa Sofi, ako ne i bolje!

4. Galafarm ricinusovo ulje sam uglavnom koristila na obrvama i mogu da kažem da zaista radi! Moje obrve su jedine dlake na meni koje nisu prirodno guste a da ne pričam o tome što sam ih celu mladost čupala na onaj bezvezni i glupi način, da budu tanke, gotovo u dva reda! Zbog njih mi je jedino krivo što danas, u ovo vreme, nisam tinejdžerka, kada takav stayling obrva više nije popularan :D
Bilo kako bilo, dok sam se ja opametila, a to je u zadnje tri godine, i krenula da ih puštam, prethodno višegodišnje čupanje je odnelo danak u vidu rupa i jako sporog rasta. Ricinusom sam počela da ih tretiram pre više od godinu dana, svakodnevno, tj. svako veče pred spavanje, mada sam imala periode i od po mesec dana kada ga nisam mazala. Sve u svemu, sa ricinusovim uljem treba biti uporan i rezultati će se definitivno videti!

5. Alverde puter za telo Vanila & Mandarina, o kojem sam prvi put pisala ovde, je fantastična mazalica koja mojoj koži obezbeđuje SVE, pa bih ga svima preporučila, i po hladnom vremenu! Jedino što bih promenila je cena, ili bar da je češće na akciji!

6. Oriša krema za ruke, o kojoj sam prvi put pisala ovde, me je razočarala. Osim vrlo slabe nege, Oriša proizvodi (koje sam ja probala) su slabog kvaliteta i nestručno odrađeni. Ko nije čitao komentare stručnijih ljudi, neka pročita komentare u produžetku recenzije, kao i na facebook stranici i sve će mu biti kristalno jasno!

7. Manna organski ši puter sa mirisom pomorandže i ylang-ylanga, o kojem sam prvi put pisala ovde, za negu moje problematične kože ne valja ništa, ali je zato za negu tela divan! Svi Mannini puteri su, po mom skromnom mišljenju, najbolji za negu kože ruku i stopala i tu im nema premca!

8. Manna eterično ulje lavande sam uglavnom koristila u Manninim glinenim maskama za lice. Miris lavande mi se malo smučio jer nikada i nije bio moj favorit :)

9. Freshka Gora Medeni balzam za usne Vanila, o kojem sam prvi put pisala ovde, je fantastičan, kao i svi Medeni balzami. Definitivno ih kupujem ponovo i ponovo!

Podelite:

4 komentara

  1. Koristim Alverde šampon sa avokadom i shea puterom, baš mi je dobar, morat ću nabaviti i regenerator :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni šampon ne odgovara na duže staze. Moram da pravim pauzme između korišćenja :)

      Избриши
  2. Anči, ti si baš skromna :) jako volim što ne promovišeš iracionalno trošenje novca, gomilanje zilion kozmetičkih proizvoda, impulsivnu i opsesivnu kupovinu i ostalo jer mi je muka od toga na drugim blogovima koji samo odražavaju naše potrošačko društvo i materijalističku kulturu -.- i određene psihološke probleme na kojima se očigledno ne radi.. Kod tebe na blogu se uvek obradujem jer si prakitčna, realna, jednostavna :* jedva čekam da čujem kako neguješ lice, poljubac!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, favoritu moj :D :D :D
      Mislim da mnogi psihički problemi današnjice postaju trend, na nečiju sreću, na nečiju žalost. Danas je gotovo "popularno" biti opsesivan u svakom smislu :(

      A ja jedva čekam da se "preseliš" konačno, i opet počneš da pišeš! Jedva čekam da čitam recenzije, a baš te čekam sa onim šamponom na G, preko Kupinda valjda beše!

      Избриши