Marigold Stick za negu usana


Početkom ove godine sam prvi put probala nešto iz asortimana Marigold kozmetike, i sa ove distance mogu da kažem da su jedno lepo otkriće za mene. Nakon tonika za lice, na red za recenziju je došao i njihov balzam za usne, koji sam dobila na poklon uz porudžbinu preko njihovog sajta.


Ovaj balzam dolazi u standardnom pakovanju za balzame u stiku, sadrži 4.3 g proizvoda i košta 220 dinara. Tačnije, celokupno pakovanje i nije toliko standardno ako uzmemo u obzir to da dolazi u kartonskoj kutijici :)


Miriše baš žuto i sunčano, meni na neki citrus, ili mešavinu istih. Sam taj miris mi savršeno prija i prijaće svim ljubiteljima citrusa. Sasvim dobro se nanosi na usne, lako razmazuje i ne ostavlja vodenast niti premasan sloj. A onda traje i traje na usnama, pružajući im savršenu hidrataciju i negu. Ovo je jedan od najboljih balzama za usne koje sam probala!


Svi Marigold proizvodi su na bazi prirodnih ulja i ne sadrže veštačke boje, mirise i konzervanse. Ovaj balzam je u osnovi kakao puter a ostatak sastava pogledajte na donjoj slici. Mene je posebno iznenadilo ulje šargarepe sa kojim se susrećem prvi put od kada čitam kozmetičke sastave :)


Rok trajanja mu je 6 meseci, po otvaranju, ali meni je i dva meseca mnogo :) Što se roka trajanja i Marigolda tiče, ja bih mogla i da garantujem da se može koristiti i nakon roka označenog na pakovanju jer njihov tonik za lice koristim već dva meseca posle isteka roka i nemam ama baš nikakvih problema! A opet je u pitanju moje problematično lice!


Sve u svemu, ovo je jedan savršeni balzam koji zaista vredi imati i koristiti. Ima sve moje pohvale i preporuke!

DA LI STE VI PROBALI MARIGOLD BALZAM ZA USNE? KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?
KOJI JE VAŠ OMILJENI MARIGOLD PROIZVOD KOJI PREPORUČUJETE?

Podelite:

8 komentara

  1. U, baš me zanima da isprobam! :D Marigold mleko za skidanje šminke mi je omiljen njihov proizvod jer sam jedino to i probala xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li sa tim mlekom skidaš samo šminku sa očiju ili čistiš celo lice?

      Избриши
    2. Sa očiju, a lice volim da očistim tonikom jer posle mleka kao da nemam taj osećaj svežine i čistoće.

      Избриши
    3. Baš sam se pitala da li to mleko može da posluži i kao neka umivalica :)

      Избриши
    4. Zapravo tome je i prvenstveno namenjeno!

      Избриши
    5. Čitala sam na njihovom sajtu, pa me je baš i interesovalo kakva mu je ta funkcija.

      Избриши
  2. Ulje od koštica groždja, već nekoliko dana ga koristim i ne mogu da zamislim svoj "ritual" pred spavanje bez njega. Baš me je oduševilo ulje, pritom nije skupo još sam kupila u apoteci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi hvale to ulje, izgleda da je stvarno fantastično!

      Избриши