Manna sapun Coco sa čokoladom


Sa ovim sapunom se definitivno završilo moje eksperimentisanje sa Manninim sapunima, što se lica tiče. Tamo negde početkom godine sam se pokajala što sam uopšte menjala Kamfor jer mi nijedan posle njega nije bio dovoljno dobar tj. akne su i dalje izlazile, a pamtila sam kako mi je lice bilo dosta čistije dok sam ga koristila. Kasnije sam shvatila da nije problem u sapunima, nego u mazalicama kojima sam zapušavala pore, ali o tome ću drugom prilikom.


Ovaj sapun je mini izdanje i dobila sam ga na poklon uz neku od porudžbina preko Manna.rs. Standardna veličina koja se može poručiti je 95 g i košta 500 dinara. Kao što sam već rekla, prvo sam ga koristila za lice i za razliku od svih Manninih sapuna, posle ovog sapuna nije bilo nikakvog osećaja zatezanja na licu i bukvalno nije zahtevao sloj kreme preko, ili bar nije pružao taj osećaj, da ti je taj sloj potreban. Međutim, posle dve/tri nedelje sam prestala da ga koristim jer sam bila ubeđena da mi ne odgovara, jer sam i dalje imala problem sa aknama. Ja sam prosto takva, ako mi nešto ne pokaže poboljšanje ni posle tri nedelje, prelazim na nešto novo. Tada mi nije padalo na pamet da je to do krema/ulja i da mi oni tokom dana zapušavaju pore.
Bilo kako bilo, ja sam ovaj sapun počela da koristim za tuširanje i vrlo sam zadovoljna. Ima lep miris, naravno čokoladni pa ljubitelji slatkog neće pogrešiti. Pena je bogata i nežna i kao što sam već rekla, nema osećaja zatezanja i nelagodnosti. Ima moju preporuku!


Kao što nam sam sastav kaže, sapun sadrži saponifikovano kokosovo ulje, vodu, kakao u prahu i kokosovo brašno i otuda tako dobra hidratacija i nega.
Preporučuje se i za pranje kose, ali kako ja nemam dobra i pozitivna iskustva sa tzv. čvrstim šamponima, ne bih ga ni probala u tu svrhu :)

DA LI STE VI PROBALI COCO ČOKOLADU I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

6 komentara

  1. Анониман24. март 2015. 18:38

    Jel ti sad njega koristis? Nisam razumela da li si prestala sa njim ili ti odgovara pa sad koristis njega umesto kamfora :-) I ja mislim da su kreme te koje zapusavaju pore, jer sapun ili bilo koja druga umivalica kratko ostaje na licu, može samo da ima efekat isusivanja ali bas da zapusi pore i ne. Sta sad koristis u kombinaciji sa sapunom, koju kremu? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim ga samo za tuširanje, dok za lice i dalje koristim Kamfor :)
      Što se kreme tiče, sada koristim Marigold ali samo noću, dok preko dana koristim samo tonik, ali o tome ću nekom drugom prilikom da pišem malo opširnije :)

      Избриши
  2. Mene toliko smara da se kupam sapunom :o čak i kad lepo miriše i kad je ručno rađen i ima divne sastojke. Mnogo su mi praktičniji gelovi za tuširanje, baš bih Weledine volela da probam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, pa jeste, nekih navika je teško da se oslobodimo, pogotovo kada nam odgovaraju :D
      Ja gel nisam koristila već mesecima, ali ne bežim od njih :)

      Избриши
  3. koristim sapune koji se mogu kupiti u hr, i sa svima do sada imam pozitivna iskustva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti odgovaraju jer baš retko kome odgovaraju, svi se žale na isušivanje i dehidrataciju :/

      Избриши