Potrošeno u januaru


Pih, koliko malo proizvoda! Ne pomaže to što je na slici trebalo da se nađe još jedan, Sofi sapun, tj. njegovo pakovanje, ali sam ga u nekoj brzini i rasejanosti, bacila :(

A januar je, kao i svaki januar, prošao neverovatno brzo! Dok se osvestiš od svih slavlja i okupljanja, eto je već prošla polovina. A sada, na samom početku februara, imam utisak da je bilo kao pre 100 godina! Čudno nekako vreme ide kad pređeš tridesetu :)

U januaru je i moja facebook stranica prešla cifru od 100 pratilaca :) Na to sam veoma ponosna jer nisam imala nikakvu kampanju i nikoga lično nisam pozivala :)

A šta sam sve to potrošila?


1. Sofi sapun Vitamin +, koji sam recenzirala ovde, sam koristila mesecima! Svakodnevno tuširanje nekih 3-4 meseca, pa vi vidite koliko je izdašan i isplativ! Mek i nežan ako ga trljate među rukama, pa se tuširate njegovom penom, a ako ga direktno trljate o kožu ima piling efekat, sa granulicama koje sadrži. Miriše na negro bombone i ne ma osećaja zategnutosti i suvoće. Super sapun!


2. Estar F4 krema za ruke i stopala, koju sam recenzirala ovde i već potrošila jedno pakovanje, je moje veliko razočarenje o čemu sam oba puta pisala, pa ne bih da se ponavljam. Sve u svemu, ako vam je bitan sastav proizvoda ovo nije krema za vas. A ako vam nije bitan, mislim da krema neće zadovoljiti sve one koji traže dobru hidrataciju kože ruku po hladnim zimskim danima, ali i mekoću za svoja stopala.

3. Alverde mleko za telo Kakao i hibiskus. koje sam recenzirala ovde, je odlično i sve vam govori to što je ovo pakovanje kupljeno po drugi put, dok sam još koristila prvo!

4. Magos pomada za lice, koju sam recenzirala ovde, je ipak zapušavala moje pore i dozvoljavala mojoj koži da opet bukne. Definitivno nije za moju problematičnu kožu koja ne trpi više svakodnevno mazanje i taj tip hidratacije koju ova krema pruža. Probala sam da je korsitim i na rukama, čisto da je potrošim iako na samom proizvodu piše facial, i tu se pokazala katastrofalno, koža mi je blago ispucala, što mi se nije desilo već više od 10-15 godina! Žao mi je, jer sam sa proizvođačem imala odličnu komunikaciju :(

5. Oriša balzam za usne, koji sam recenzirala ovde, je još jedno razočarenje. Preslab što se tiče nege na koju sam navikla uz Freshku Goru, Alverde, Mannu, Cosnature... a pretežak za korišćenje i nanošenje jer je pretvrd. Takođe mi je žao, kao i kod Magosa, jer sam sa proizvođačem imala super komunikaciju, ali tu sam da bih bila iskrena, pre svega.

Do sledećeg posta, ostajte mi zdravo! :)

Podelite:

0 komentara