Oriša krema za stopala


Posle balzama za usne i kreme za ruke, došao je red na recenziju Oriša kreme za stopala. Redovni čitaoci znaju da nisam bila zadovoljna već pomenutim proizvodima i da sam očekivala veći kvalitet. Krema za stopala se ipak najbolje pokazala i po mom skromnom mišljenju, bolja je od kreme za ruke i balzama.

Krema za stopala dolazi u istom plastičnom pakovanju kao i krema za ruke. Ista je i cena i mililitraža: 100 ml za 500 dinara. Čak je i sastav isti, samo se razlikuje miris, pa predpostavljam da je drugo eterično ulje u pitanju.
Deklaracija je nepotpuna pa se ne zna tačno koja su to biljna i eterična ulja korišćena, kao i kod drugih Oriša proizvoda koje sa probala. A kako sam saznala od stručnjaka Maje sa Diva Soap bloga, verovatno je tu i neki konzervans i emulgator, jer je glavni sastojak kreme voda.


I ova krema je penasta, kao i krema za ruke, ali je gušća i nema vode koja curi iz kreme. Što se nege i hidratacije tiče, mogu da kažem da nije loša, s obzirom da ja nemam neke probleme sa kožom stopala i da je, poređenja radi, bolja od Estar kreme. Međutim, mora se uzeti veća količina za razliku od drugih prirodnih putera koje sam probala.

Sve u svemu, završava posao, ali kako sam mnogo više očekivala od Oriše, moram reći da sam razočarana i  da ne verujem da ću ih opet naručivati :(

KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA? DA LI STE VI PROBALE NEKI DRUGI ORIŠA PROIZVOD?

Podelite:

4 komentara

  1. Zdravo Ana!
    Hvala ti na linku, ali nemoj me molim te predstavljati tako pomezno. Ja možda znam više od vas zaljubljenika u prirodnu kozmetiku, jer je i sama pravim, pa sam neumorno učila o njoj, ali daleko da sebe vidim kao stručnjaka. Ja sam, inače, po struci diplomirani ekonomista i radila sam u struci dok sam bila u Srbiji. Moj ekcem na rukama, moja beba (tad je bila beba) i zainteresovanost za razno razne mitove me je privuklo najpre sapunima (i istina je, nemam više ekcem). Sledeći logičan korak je bio i kozmetika.
    Kako sve može da se nauči kad se hoće, godinama sam učila (i još uvek to radim) i još uvek nisam prodala niti jedan emulgovani proizvod koji pravim za sebe, sestru, prijatelje. Osećam ogromnu odgovornost prema svakom od koga bi uzela i jedan dinar, i ne mogu olako da nudim proizvod tako kompleksne strukture i sadržaja kao što su emulizije. Sada sam već na nivou kad to mogu i upravo sam u fazi testiranja na malo širem uzorku od mojih prijatelja. Jedno je da proizvod nekom ne odgovara, i to je ok, a sasvim drugo da taj proizvod ima vidljive mane. Zna se kako izgledaju emulzije i to mora biti besprekorno.
    Moja poznanica Jane Barber, koju sam i upoznala preko ove zajedničke strasti, koja radi kao hemijski savetnik za istraživanja u jednoj engleskoj firmi, po zanimanju je advokat i time se bavila desetak godina. Ljubav prema kozmetici je odvela tako daleko i visoko, da joj sada nisu konkurentni ni diplomirani hemičari, čiji posao sad radi, bez i jednog dana na hemijskom fakultetu. Da, to je tako na zapadu, ako znaš nešto, daće ti priliku da to i radiš, ako ne znaš, ni jedna diploma ti neće obezbediti radno mesto.
    Ja sam daleko od Jane, niti imam pretenzije prema njenom poslu, ali konstantna edukacija na ovom polju mi daje sigurnost u novim formulama i poznavanju sastojaka koje koristim.
    Nemam ništa protiv da svoje znanje delim sa onima koje zanima, ali toliko se pojavilo 'madjioničara' koji prave sapun bez sode, kozmetiku bez konzervansa, nude 100% ovog i onog- sve sami polutani i diletanti, neobrazovani (mislim inače, neobrazovani) i bez posla, koji su u ovom poslu videli mogućnost da zarađuju. Prosto nemaš snage, želje, volje, vremena da se upuštaš u polemike sa takvima. Pogledali par idiotskih članaka na internetu, bez znanja engleskog, da bi se edukovali od pravih ljudi i izvora, probali nešto da smućkaju i sada su svi proizvođači prirodne kozmetike. Tako je u svim mutnim vremenima, a trend diktira da danas to bude prirodna kozmetika i sapuni. Ja lično nisam za takve poduhvate, ne postoji prečica do neophodnog znanja, niti su oni stručnjaci, ako su uspeli da prodaju 20 rendanih i prekuvanih sapuna,ili 10 sumnjivih krema.

    Savet: kupuj proizvode po preporuci, prema INCI listi, prema renomeu proizvođača, postavljaj im pitanja o svemu što te zanima, ali pre kupovine i ako nemaju odgovore na tvoja pitanja, ili osetiš da lažu- begaj! Sigurna sam da ima poštenih, iskrenih i stručnih proizvođača, koji će ti rado izaći u susret. Oni su i svetla tačka u ovom mutnom lovu na tržištu Srbije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto razmišljamo a ne bi bilo srećnije od mene kada bi se sve to što si već pomenula promenilo. Ono što ja mogu kao čovek i kupac je da upozorim druge a za tvoje savete sam uvek i više nego otvorena :*

      Избриши
  2. Zdravo Ana,
    Najpre sam htela da tagujem gospodja 'Orišu' na tvojoj stranici,da vidi kako se pravi kozmetika,ali sam odustala. Ne isplati se polemisati sa takvima,ali za one otvorene za nova znanja, sada se na mom blogu pojavio članak o prirodnoj kozmetici, i to na srpskom, pa ako želiš, pročitaj ga. Nadam se da će ti biti od koristi pri nekoj budućoj kupovini i da ćeš znati više nego sada. Ne ostavljam link, naći ćeš i sama. Pozdrav!
    Maja!

    ОдговориИзбриши