Oriša krema za ruke


Oni koji me redovno prate znaju koliko je koža mojih ruku zahtevna i koliko imam problem da nađem nešto što će dobro negovati kako moje ruke, tako i nokte. Mannini puteri mi savršeno odgovaraju, ali ja tražim nešto jeftinije. Inače, ruke mažem dvadeset puta dvnevno, bez preterivanja! Pogotovo kada je zimsko vreme, onda ih mažem gotovo posle svakog pranja ruku. Koža mi je izuzetno osetljiva i treba mi nešto što će je zaštititi od pucanja tokom zime i nakon svih kućnih poslova :)

Još prošle godine sam bookmarkovala sve proizvođače prirodne kozmetike kod nas, sa ciljem da ih probam i pronađem konačno rešenje za sebe. To znači da nađem nešto dobro a jeftino, što bi za kremu za ruke bilo nekih do 500-600 dinara za 100 ml, ali da su te puteraste/balzamaste strukture tj. da se sporije troše ;)

I tako sam posle Manne, Alverdea i Freshke Gore, a i promašaja sa Estarom, Biotenom, Farmasijem i Ziajom koje sadrže sastojke koje izbegavam, došla do Oriše. Proizvođač je, kao što sam već napomenula na blogu, vrlo ljubazna i fina žena i ja imam toliku želju da mi nešto odgovara, ali bezuspešno :(


Krema dolazi u plastičnoj kutijici od 100 ml i košta 500 dinara. Ja sam očekivala puterastu strukturu, ali Oriša krema za ruke je penasta. Ne znam da li je do ovog mog pakovanja, ali već na početku mi je iscurila neka tečnost. Kao da smesa nije dobro umešana, kao da se nije dobro sjedinila. I stalno tako iscuri neka voda iz nje kada kutijicu nagnem malo na stranu, slučajno.
Po otvaranju oseća se jak miris eteričnog ulja cimeta i možda još nekog, što mi prija. Potrebno je dodati veću količinu ove pene da bi se ruke zaštitile, za razliku od bogatih putera, gde mala količina završi posao. I onda dođemo do toga da mi puter od 100 ml traje mesec dana a ova krema dve nedelje i koja je tu ušteda, recite mi lepo :D
Brzo se upija i ruke zaista dugo mirišu na eterično ulje cimeta.
Sve u svemu, ova krema nije loša, ali ja sam očekivala mnogo više, jer mojoj koži to treba. Već danas sam kupila novu kremu, Dr. Pasha kremu za bebe, koju ću probati kada potrošim Orišu, što će biti neplanirano brzo jer se brzo troši, zbog količine koju nanosim. Kada sam probala da smanjim količinu, ruke bi jednostavno bile suve i išle bi ka pucanju, kao i zanoktice.

Utisci nakon potrošenog proizvoda >> Klikni ovde

DA LI STE VI PROBALE ORIŠA KREMU ZA RUKE?

Podelite:

22 komentara

  1. Verujem da će Dr Pasha odraditi posao :) čitala sam da je masna i sastav joj je baš kvalitetan i prirodan.. njihovih recenzija skoro uopšte nema na našim blogovima, ali kapiram i da će se to promeniti uskoro kad se malo pročuje za njih. Meni su na listi želja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se nadam da će ponuda takvih proizvoda biti sve veća i konkurentnija i unapred se radujem tome. Vidim da dm iz meseca u mesec ima sve veću ponudu prirodne kozmetike! :)

      Избриши
  2. Zdravo Ana!
    Da budem iskrena, ne pratim domaće blogove (2-3 možda) i uglavnom pogledam interesantne nalsove koje dobijam preko stranice Serbian Beauty Bloggers, ili zajednice balkanskih blogera. Retko i komentarišem, sem kad mislim da mogu komentarom da pomognem. A nešto i nemam vremena da na svakom blogu objašnjavam zašto nešto "ne radi". Elem,kako mi je naziv bloga, kao i tvoje ime, bilo poznato, pregledah malo, i nadjoh da sam već jednom komentarisala. Evo, sad ću drugi put.
    Krema sa slike ima vodu kao glavni sastojak. To znači da mora imati i emulgator, koji bi spojio vodenu i masnu fazu, ali i konzervans (ne dajte se zavarati postojanjem bilo čega što sadrži vodu, a da ne sadrži konzervans. To je nemoguće, ali zato je moguće "sakriti" konzervans, pod razno raznim imenima). Dakle, ova deklaracija je nepotpuna. Nadam se da jeste,jer je jednino gore od neizlistavanja ovih sastojaka, da ih uopšte nema. Mislim da su samo namerno izostavljeni. I još nešto, ne postoji nešto što na deklaraciji može biti "biljna ulja", ili "eterična". Mora da se zna koja su. Lista alergena iz etarskih ulja je predugačka, a možda si baš alergična na nešto i recimo da to čak i znaš. U ovom slučaju, to što znaš ne bi mnogo pomoglo. Recimo, etarsko ulje cimeta je jedno od potencijalnih i moćnih alergena, ono se nikad ne koristi kao glavno,ili jedino ulje, već samo u promilima. Nemoj se iznenaditi ako neko od tvojih, recimo ukućana, dobije neku reakciju na kremu. Crvenilo (jače ili slabije) je znak te reakcije.
    Dakle, ja mislim da je ovde reč o emulgovanom proizvodu, medjutim vrlo neuspešnom. Voda koja ti curi iz kutijice znači da je ova emulzija, iz nekog razloga, nestabilna, a zbog nedostatka kompletne liste sastojaka, ne mogu da kašem zašto. Drugi pokazatelj te nestabilnosti je i penasta konzistencija. Ni jedna, uspešno napravljena emulzija ne sme da bude penasta (čak liči na zrnastu), to je prvi znak nestabilnosti.
    Savetujem ti da je što pre potrošiš, i to za neke najneosetljivije delove tela (pete npr.) i nadam se da sam ti makar malo pomogla pri nekoj budućoj kupovini.
    Pozdrav, Maja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Majo, sećam se tvog prethodnog komentara o sapunu za kosu i još tada mi je jasno bilo da se radi o osobi koja se razume, najkraće rečeno :) Polaskana sam što si upamtila moj blog i što ostavljaš komentare!
      Hvala i na izdvojenom vremenu da sve lepo objasniš. Kao kupac ručno rađene prirodne kozmetike, tokom ovih godinu dana, i ja sam naučila da sastav treba da sadrži "ime i prezime" određenog sastojka, i najviše mrzim kada me zatekne natipis eterično ulje ili biljno ulje. Kao što ti kažeš, to može biti jedno od hiljadu ulja koje postoje. Ja imam sreću da nisam alergična, zato se valjda nisam ni setila da im nešto kažem prilikom naručivanja, mada je ipak njihovo da pitaju. Nažalost, danas se samo gleda da se proizvod proda :/
      Uzela sam i njihovu kremu za stopala (koju ću uskoro recenzirati) a ova za ruke će trajati još neki dan, nije strašno.

      Kontaktiraću te uskoro u vezi tvojih prozvoda :)

      Избриши
    2. Glas nauke i razuma na blogovima obožavam! :)

      Избриши
  3. Čudna je konzistencija. Odvajanje vode može biti posledica ne samo odsustva emulgatora ili neuspešnog emulgovanja, već i znak da je krema krenula da se kvari, a pošto je miris pokriven etarskim uljima to se ne oseti.
    Ja takođe ne verujem u kozmetiku bez konzervanasa, posebno ne onu komercijalnog tipa, koja treba da preživi stajanje u rafovima, temperaturne promene, kurirrske službe i sl. OK da nešto ovako smućkaš za svoju internu upotrebu i držiš u frižideru neko kratko vreme, ali čim se doda voda, eto savršene podloge za razvoj mikroorganizama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo moguće da je počela i da se kvari a u prilog nepotpunoj deklaraciji, kreme nemaju ni datum proizvodnje utisnut na njima, kao ni rok trajanja :/

      Избриши
  4. Majko mila O.o i Sofianne kreme takođe imaju vodu u sebi, a ni traga od konzervansa, jbt. Uh. Koliko ja znam, samo ako koristiš biljna ulja, voskove i putere bez dodatka vode, to može bez konzervansa, recimo Haoma ima takve proizvode. A i Freshka Gora i Dr Pasha..

    ОдговориИзбриши
  5. Javila mi se Tanja koja proizvodi Orišu na Facebook stranici i odgovorila da ne koristi konzervanse i emulgatore, da su to u njenim kremama eterična ulja i propolis. Ko se više razume, možda mu bude jasnije, ja samo prenosim :) https://www.facebook.com/kozmetickidnevnikbyanat/photos/a.248919035299856.1073741828.246817472176679/335377513320674/?type=1&comment_id=335533816638377&notif_t=photo_comment

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko ja znam, to je velika glupost. Propolis bi trebao biti u nekim jezivo velikim količinama da bi to bilo adekvatno, a onda bi dobila maltene čist alkohol umesto kreme, pritom mnogi se vade na propolis, eterična ulja, vitamin E, semenke grejpa, ali to ne može adekvatno da štiti od mikroorganizama. Evo http://www.logona.rs/prirodno.html pogledaj tačku 6 konzervisanje. http://allnaturalscosmetic.com/sirovine/konzervansi-u-prirodnoj-kozmetici/ vrlo koristan članak. http://www.naturala.hr/konzerviranje-prirodne-kozmetike/725/ Obavezno pogledaj Majin komentar na Ljiljinom blogu http://budilepa.com/prirodna-kozmetika/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve jasno! Moraću stvarno više pažnje da obraćam na sve deklaracije ali i INCI sastave koji u svom spisku imaju vodu. Nisam do sada obraćala toliko pažnje na to!

      Избриши
  7. Hvala devojke na razumevanju, već sam počela da se osećam kao neka karakondžula, koja je ovde poslata da vam razbija iluzije o prirodnoj kozmetici. Upravo odgovorih gospodji na Aninoj stranici, nemam želudac za onu količinu gluposti. Iskreno, zato i ne čitam srpske blogove, jer tamo mnogo puta nađem neke 'čarobne' formule, bez ovoga i onoga, sve najzdravije i najbolje a na deklaraciji ili ništa, ili čudo od svega čega 'nema'. Smorio me i ovaj dugačak komentar kod Ane, to je samo prazno prepucavanje sa diletantima i trošenje mog vremena. Bolje da se držim o strani kao dosad. Šta sam kog vraga pa čitala, ali ubilo me u pojam, morala sam da joj odgovorim.
    Pozdrav i hvala vam još jednom na podršci!
    Maja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za mene je bolje da mi razbiješ lažnu iluziju, i u životu, i u kozmetici :D
      Hvala tebi što se interesuješ, i pozvala bih sve da prate tvoj blog i tekstove i prirodna kozmetika, njen sastav i određeni termini će im biti mnogo jasniji!

      Избриши
  8. Ovo je skroz pogrešno. Krema koja ne liči na kremu, nepotpuna deklaracija bez liste sastojaka, bez alergen infa, bez datuma proizvodnje, roka trajanja, imena i adrese proizvođača, simbola otvorene teglice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako. Nisam znala da je deklaracija takva, jer sam naručila direktno od proizvođača preko interneta. Nisam ni znala da još uvek neko može da prodaje nešto bez potpune deklaracije i informacija o roku trajanja pre i posle otvaranja, datumu proizvodnje...

      Избриши
  9. Ne morate nikad sa proizvođačima da se prepirete ako vam to oduzima previše energije, pitanje je da li će uopšte uzeti u obzir vaše mišljenje.. ali makar nama, potrošačima otvorite oči!! Ako bi svi stručnjaci samo čitali, i nikad ne komentarisali, mi koji nismo studirali hemiju ili nešto slično i prosto nemamo koga da pitamo, ostali bismo skroz oštećeni :o dakle, mi uvažavamo vaše stručno mišljenje i nemojte na to gledati kao na trošenje vremena. Ovo što smo saznali širimo dalje, pa ko hoće da prihvati glas nauke, dobrodošao je, ko neće, radi na sopstvenu odgovornost. Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je, slažem se od reči do reči. Ja sam prva od onih ljudi koji će se teško sami zainteresovati da čitaju stručnije tekstove dok im baš ne pritrebaju ili im ih neko ne dostavi :) i zato cenim svaki link i tekst ovde, jer znam da ću ih pročitati i iz njih naučiti nešto što će mi koristiti na dalje :)

      Избриши
  10. Volela bih da znam ko je Anoniman, budući da delimo iste stavove, a malo nas je koji verujemo da samo sigurna kozmetika može biti i korisna. Volela bih da znam s kim imam čast da razmenjujem mišljenja.
    Malo više o meni pročitaće te u Aninom postu gde je linkovala moj blog, o još jednoj kremi iz iste radionice.

    @prirodna kozmetika: ako ne kažeš proizvođaču surovu istinu, ispada da se plašiš da mu se suprostaviš. Ova žena je pročitala moj komentar na Aninom blogu, i zato joj 'objasnila' prirodu svojih proizvoda. Sasvim je ok da sa zainteresovanim podelim svoja znanja, ali ako neko ponudi gluposti umesto kontraargumenata, onda mu moraš objasniti, ne zbog sebe, nego zbog drugih koji čitaju.
    Oh, nadam se samo da neću morati više!
    Pozdrav svima, Maja!

    ОдговориИзбриши
  11. Majo, sad sam shvatila da smo nas dve već razmenile par reči, kada si postavila neko pitanje tamo u grupi kod Jane.
    Shvatam da nije korektno anonimno kritikovati, ali ako bih pisala u ime svog brenda ispalo bi kao jeftina reklama ili kao pljuvanje konkurencije.
    Iva sa bloga Prirodna kozmetika je ovde postavila link do mog teksta o konzervansima u prirodnoj kozmetici i u tom smislu sam dosledna. Da, mi koristimo konzervanse i to ne krijemo.
    Pozdrav devojke
    Snežana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene sada baš interesuje koji je brend u pitanju i da li sam ga probala? :)

      Избриши
  12. Da, Snežana, razmenile, i to na 'private' :-)
    Ipak je mali svet, baš zabavno. Eto,da ne spomenuh Jane, ne bi ni shvatile da se poznajemo.
    Inače, grupa o kojoj Snežana priča je sastavljena od hemičara iz kozmetičke industrije (da ne pominjem imena, ali reč je o ljudima iz svetski poznatih kompanija) i proizvodjača handmade prirodne kozmetike iz celog sveta. Tamo niko ne gaji iluzije o 'preservative- free' proizvodima i pravi proizvode 'da vam mozak stane', a diskusije su usmerene na nove formule, nove sastojke,nova saznanja,istraživanja, dobavljače, kao i regulativu, koju ti stručnjaci nesebično dele.
    Eto,da razjasnimo i to!
    Hahah, Snežana, šta misliš, kako bi bili dočekani tamo ovi naši diletanti, sa svojim proizvodima i formulama?

    ОдговориИзбриши