Freshka Gora Medeni balzam za usne - Cimet


Posle Narandže i Vanile, na red je došao Cimet. Medeni balzami za usne su definitivno nešto najbolje kada je u pitanju odnos cene i kvaliteta a kada biste me pitali koji je najbolji, presudio bi definitivno miris jer su svi do sada jednostavno savršeni kada je hidratacija i nega u pitanju.


Ovo je staro pakovanje Cimeta. Već par meseci se može kupiti u novom pakovanju koje možete pogledati ovde. Ja sam moj kupila na popustu za 120 dinara, a standardna cena mu je 150 dinara, što je zaista povoljno.
Medeni balzam Cimet ima intenzivan miris, ali meni se dopada. Nega je zaista savršena i na usnama ne ostaje lepljiv sloj. Hidratacija je na odličnom nivou i ja bih ga svima toplo preporučila.


U sastavu novog balzama nema ekstrakta ruzmarina, ali ne znam koliko je drugačiji u odnosu na ovaj, mada ću verovatno saznati (čitaj: probati ga) u budućnosti.
Još jedna promena u Freshkoj Gori je ta, da prilikom online kupovine,  dostava više nije besplatna, ali kao da jeste, s obzirom da iznosi 45 dinara za svaku porudžbinu do 2000 dinara. Minimalna porudžbina je i dalje 500 dinara.

Ostalo mi je još da probam Čokoladu i Nanu i kompletiram celokupan utisak o Medeni balzamima.

Utisci posle potrošenog proizvoda ovde.

Koji je vaš favorit?

Podelite:

4 komentara

  1. Одговори
    1. Kako je i meni Narandža omiljen, moram prvo da isprobam Nanu :)

      Избриши
  2. Nisam znala da dostava vise nije besplatna a i da minmalna porudzbina mora da bude 500 din :o Ja sam narucila pastu za zube sa nanom, kupku sa lavandom i prirodni dezodorans, i planirala sam sledecu porudzbinu za balzame za usne, ali kako mi se prvi poruceni proizvodi nisu previse dopali malo sam odustala od balzama.. Videla sam da ih ima u pojedinim apotekama i prodavnicama zdrave hrane, barem kod mene u Valjevu, tako da cu sad sigurno uzeti neki da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači da te ne pitam kako ti se pokazao dezodorans? :)

      Избриши