Dr. Pasha krema za bebe kao krema za ruke za odrasle :)


Za Dr. Pashu sam tu i tamo negde čula i videla ponešto po drogerijama, ali nikada mi se nešto nije zadržalo, da sam nešto nameračila ili slično. A onda sam pročitala recenziju kreme za bebe kod Zipa This i rešila da moram da je probam, jer je mojim rukama uvek i bez obzira na vremenske uslove, potrebna intenzivna nega i hidratacija, s tim što ću zimi češće puta koristiti samu kremu, nego leti.
Postojale su dve opcije, da je naručim preko PurityBoxa za 450 dinara uz dostavu od 450 dinara (!!!) ili da naručim za 3000 dinara i dobijem besplatnu dostavu, ili da je kupim u dm-u za 535 dinara. I ja sam se, naravno, odlučila za dm :)
Ne znam koliko je u Lillyju?


Dr. Pasha je, inače, iz BiH i nastao je kao i većina prirodnjaka: tako što je tvorcima koža alergijski reagovala na do tada korišćenu hemijsku i sintetičku kozmetiku. Tako je bračni par rešio da napravi nešto dobro i zdravo i dobili smo prefinjene proizvode i pakovanja. Ja ne znam za lepša pakovanja od njihovih, najiskrenije!


Krema za bebe dolazi u plastičnom pakovanju od 100 ml. Glavni sastojak je ši puter. Bele je boje, puterste strukture ali one mekane, lake za mazanje. Ima prelepi miris, čist i puderast, kakve ja volim. Upija se u kožu ali ostavlja i mali trag, što meni uopšte ne smeta, čak to i volim :) Slabiji je od Manninih putera, ali je sasvim ok!


Ja sam ovu kremu za kratko vreme baš zavolela! Pakovanje je preslatko, veselo i pozitivno i prosto mi je bilo žao da bacim kartonsku kutijicu :(


Još jedna pohvala za nalepnicu sertifikata derma test koja garantuje da proizvod nije otvaran na rafovima dm-a a ima i još jednu zaštitu ispod poklopca.







Deklaracija ove kreme je dobra i potpuna, pa tako vidimo i da krema ima rok trajanja od 3 meseca po otvaranju, ali ja ću je sigurno potrošiti i pre roka, jer ruke mažem hiljadu puta dnevno. Takođe, mislim da bi ova krema bila dobra za negu bilo kog dela tela, tako da ću je verovatno u budućnosti koristiti i za negu kože stopala.  Ovo sigurno nije bila one time kupovima!


Gledajući njihov sajt, zainteresovala sam se i za druge proizvode, sapune uglavnom, a osećam da je i balzam za usne fenomenalan!

Utisci posle potrošenog proizvoda ovde.

DA LI STE VI PROBALE DR. PASHA PROIZVODE I KAKO SU SE VAMA POKAZALI?

Podelite:

22 komentara

  1. Veoma mi je drago što si zadovoljna kremom <3 Moju kožu je ove zime spasila bilo kakvih neugodnosti, a pored svega tako lijepo miriše.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična je a i meni je drago što si je ti preporučila :*

      Избриши
  2. Prije par dana sam vidjela ovu kremicu na snizenju, ali sam citala par negativnih recenzija i zbog toga je nisam kupila, sad mi bas zao ccc kupit cu je dok potrosim ove kremice pa valjda ce i meni tako odgovarati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta kažu da im se nije sviđalo? Ja nisam naišla ni na jednu negativnu, mada nije ni da sam tražila. Samo sam pročitala kod Zipa This i odličila da je probam :)

      Избриши
  3. Ana, pošto sada više pažnje posvećuješ ispravnom deklarisanju (a ovde nema greške) da malo produbimo temu.
    Ova tri sastojka na kraju (sa zvezdicom) su alergen info. Evropska direktiva o kozmetici zahteva od proizvođača da navedu sastojke mirisa ili etarskog ulja koji su potencijalni alergeni ako prelaze određenu koncentraciju. Alergeni i kreme za bebe ne idu zajedno, sve dok se imuni sistem ne stabilizuje koriste se hipoalergeni proizvodi, a i pažljivo se pristupa i sa alergenima iz hrane (recimo, jagodičasto voće se uvodi posle prve godine, žumance posle 6 meseca i sl.).
    Generalno, imam visoko mišljenje o ovom brendu, ali ovu kremu ne bih mazala svojoj bebi.

    Pozdrav, Snežana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto ga sad, još jedna vrlo zanimljiva stvar koju mi je drago što si podelila ovde! :)
      Zašto onda proizvođač pravi takvu kremu za bebe? Posle koliko meseci života bebe bi moglo da se koristi, po tvom mišljenju?

      Избриши
  4. Pre godinu dana sigurno ne. Alergeni su veoma potentni i deluju u tako malim koncentracijama da je dovoljan bukvalno jedan molekul da izazove alergiju koja se možda neće odmah razviti, ali se može koža senzibilisati pa da do reakcije dođe pri sledećem kontaktu.
    Snežana

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljivo, ni ja ovo nisam znala. Baš mi je drago da imamo dva redovna stručnjaka na Aninom blogu xD Time recenzija dobija sasvim novu dimenziju :)

    ОдговориИзбриши
  6. Znači, ni jedno etarsko ulje ne daje 'puderast, bebi' miris, a posebno ne lavanda. Dalje, etarsko ulje vanile ne postoji ,postoji samo absolut. Da znate i u buduće ako negde pronadjete , a sigurno hoćete, etarska ulja maline, jagode, kupine itd. NE POSTOJE.
    To su arome ili parfemska ulja (zavisi o kom proizvodu se radi).
    Vidoh negde i etarsko ulje narandže u balzamu za usne. Ljudi misle etarska ulja su samo korisna i bezopasna. To su moćni otrovi ako ih ne koristite pravilno. Nije stvar samo namirisati proizvod, a ne znati ništa o njemu. Et.ulje narandže je fotosenzitivno, ono se nikad,ali nikad ne koristi u proizvodima za dnevnu negu. Umesto nege,možete dobiti opekotine. Pošto vidim da niste, ostaje da pretpostavim da je to zapravo aroma, ili ne čisto etarsko ulje. Ipak, odgovornost leži na proizvodjaču za ono što stoji na deklaraciji.
    Kao što reče Snežana u vezi alergija- dete ne mora dobiti alergiju na jagode kad ih prvi pit put proba pre godine dana,ali može kasnije,a da vi nikad nećete povezati ta dva događaja. Dečjoj koži ne trebaju etarska ulja. Jedino ulje za bebe koje se preporučuje je bademovo, čak ne ni maslinovo, ma koliko vam to čudno zvuči. Ranjene su interesantne studije sa atopičnom kožom kod dece i maslinovim uljem,ali to je sasvim druga diskusija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda sam i ja malo preterala sa puderastim mirisom, nije onako klasičan puderasti, ali je tako nekakav, slatko puderast, možda je to ta vanila, mada je daleko od klasičnog mirisa vanile.
      Kad malo bolje razmislim, nikada i nisam videla da negde ima da se kupi eterično ulje vanile, maline, kupine... a pregledala sam milion ponuda, tako da definitivno ne postoji.
      Što se narandže tiče, imala sam sreću jer sam za dnevnu negu koristila Mannin Shea sa eteričnim uljem narandže! Jao, kad samo pomislim šta je ovo moje lice sve preživelo, ne bude mi dobro! :D

      Избриши
  7. Neven i shea puter često viđam u prirodnoj kozmetici za bebe, pored bademovog ulja, jel su i oni ok? To za vanilu sam videla na blogu kod Ksenije- SenMi soaps, ali ste nam sad defintivno potvrdili. A taj sa narandžom je Freshka gora balzam za usne, pih, a baš mi je bio drag. Iz posta u post smo sve više otrežnjeni :D Nadam se da se i drugi čitaoci edukuju, ja ovo sigurno širim dalje, a verovatno ću i zapisati u poseban dokument, ovo zlata vredi :*

    ОдговориИзбриши
  8. Da ne pričam ja koliko mi je drago što se sve ovo dešava kod mene i što imam čast da na istom mestu komentarišu ovakvi stručnjaci (iako se Maja ljuti što je zovem stručnjak :D) i nenapadno i jasno nas informišu!
    Hvala vam drage moje!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Haha, simpatične ste obe.
    Gledaj Iva, ne kažem da je balzam za usne loš, jer ne znam šta je ta narandža. Možda je aroma (pa se pohvalili eteričnim uljem ),a možda je i falsifikat i zato nema reakcije. Možda je proizvod sasvim ok i ako ti prija, koristi ga i dalje.
    Nevenovo ulje ne postoji, postoji samo macerat, ili infuzija. Ona je obično u maslinovom ili bademovom ulju, i to se napiše. Da, i shea i badem važe za sigurne za bebe, ali realno, bebina koža realno nema potrebe ni za čim, ako je zdrava. Samo ponekad se beba maže.
    Danas sam primetila arganovu kremu za lice od DrPasha, ovde u SK,u marketu. Interesantno,prvi sastojak je palmino ulje, a jedno od etarskih ulja je i aloja. Dragička! Ne postoji ni etarsko ulje aloje ! Ne postoji čak ni ulje aloje (aloja je ' vodenasta' biljka, sukulent, kaktus i nema ulje) ,postoji samo ulje kome je dodat ekstrakt aloje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj, pa to bi bio već drugi put da muljaju i lažuckaju :0

      Избриши
    2. Au, pa koja to fora? Ko zna šta bi se još otkrilo sa nekim novim proizvodom!
      Sve više se pitam kako se to ovde "prolazi" i da to niko ne kontroliše izgleda, odnosno niko ko se razume :(

      Избриши
  10. Moraćemo malo da se preselimo i kod Ive na blog, da se ne oseti zapostavljeno :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ovde se 'zakotrljalo' ! Toliko je malo poštenih, da me sramota više da 'pljujem'!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni to stravično olakšava život :D Pošto sam isprva bila uplašena od svih tih raznovrsnih proizvođača prirodne kozmetike jer nikad neću moći da postignem sve da isprobam i recenziram (ah, perfekcionizam!) i sad ste mi pojednostavili život vi i Snežana uz pomoć nauke, sad imam efikasan sistem eliminacije, jeej :)

      Избриши
  12. Meni je ovo jedina dobra krema za lice. Koristim je po hladnom vremenu. Cinjenica je da pise da sadrzi eu vanile i kamilice ali mirise na meni nesto nepoznato.Osim etarskih ulja i kokosovo ulje nije bas za neznu kozu. Za suvu kozu odrasle osobe, toplo preporucujem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je počela da bude nedovoljna posle nekog vremena, i ruke su počele da se suše i pucaju :(
      Što se lica tiče, meni bi definitivno zapušila pore, ali drago mi je da čujem da je neko pronašao odgovarajuću kremu za sebe :)

      Избриши