Balea MED Ultra Sensitive losion za telo More + Urea


Pre nekih mesec dana i samu sebe sam iznenadila dok sam u dm-u gledala ovaj Balea losion. Stajao je u odeljku sniženih proizvoda, zajedno sa Alverde stvarčicama, i prvo me je privukao natpis da je za osetljivu kožu, da ne sadrži parfeme, boje i konzervanse i da takvih 300 ml košta samo 320 dinara! A onda sam ga okrenula da pregledam sastav i još više obradovala kada sam pročitala da nema i ostalih štetnih sastojaka koje izbegavam, kao što su silikoni, naftni derivati i neki ovlaživači koje izbegavam. I tako je ovaj losion završio u mojoj korpi.


Moja koža tela je, nakon više od šest meseci korišćenja prirodnih proizvoda za čišćenje i negu, zaista postala lepša nego ikad. Izgleda zdravije i nežnije i ima neki lep sjaj. Nema više perutanja, zatezanja i svraba i već sam i zaboravila onaj neprijatni suvi osećaj. Mislila sam da mi je koža prirodno suva, a ustvari ju je sva ta hemija isušivala i činila zavisnom od iste.


Balea MED losion dolazi u standardnom pakovanju i srednje je teksture. Međutim, vrlo je bogat i dovoljna je vrlo mala količina za dobru prekrivenost i hidrataciju. Lako se razmazuje i brzo upija. Miris mu nije jača strana, baš miriše medicinski ali se ne zadržava dugo na koži. Ali nije ni neprijatan.


Sastav:


Vrlo dobar za jednu Baleu i naterao me je da malo više gledam njihove proizvode, bar tu MED liniju.

Vrlo je prijatan na koži, nije težak i ja sam jako zadovoljna hidratacijom, koja mi je najbitnija u ovim hladnim danima. Moja koža je vrlo osetljiva i nemam nikakve probleme tokom svakodnevnog korišćenja ovog losiona. Ima moju preporuku!

Utisci posle potrošenog proizvoda ovde.

Da li ste vi probali neki Balea MED proizvod i kakvi su vaši utisci?

Podelite:

4 komentara

  1. Ja jurim Balea Nature penu za brijanje jer ima 95% prirodnih sastojaka sa organskim argan uljem iz Maroka, bez silikona, parabena, mineralnih ulja i boja, ima nekoliko recenzija na netu :) Prosto, volim kad u mazalicama za telo ima dosta biljnih ulja i putera u sastavu, tako da ovo sigurno ne bih kupila :p

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta spada u tih ostalih 5%?
      I ja volim ulja i putere i lep miris :) ali toga ovde nema :D

      Избриши
    2. Ladno ne mogu da nađem na netu! A imaju i dnevnu i noćnu kremu iz te kolekcije, mada to već ne bih probala, prosto ne verujem da je dovoljno kvalitetno. Inače, blog ti je medenjački ^.^ <3

      Избриши