Potrošeno u decembru



Ho ho ho, novogodišnji pozdrav svima! :)
Kako ste se proveli, jeste li se odmorili, jeste li se smrzli?
Ja, boga mi, jesam!
Ispratili smo 2014. koja je bila jedna od gorih za mene lično, i sada mnogo očekujem od 2015. Ali ništa ne pričam naglas, jer ne valja, pa to i vama preporučujem :)

Što se kozmetike tiče, čini mi se da nikad manje proizvoda nisam potrošila. Krajem decembra sam baš bila neraspoložena što se kozmetike tiče. Prvo katastrofa sa kosom a onda i sa licem, kada sam na po dva dana menjala kombinaciju cleanser & moisturizer i lice mi se opet upalilo. U suštini, rekla bih da sapun koji sadrži maslinovo ulje meni uopšte ne odgovara, ali mi ne odgovara ništa što uz njega koristim pa jedva čekam da se vratim mom miljeniku Kamforu i da završim više ovo mučenje. Baš sam na svojoj koži shvatila da kada pronađeš nešto što ti odgovara, ne treba da tražiš nešto podjednako dobro ili bolje. U fazonu sam Sedi 'di si jer i za 'di si - nisi!

Ali vratimo se na potrošene proizvode u decembru 2014. :)


1. Avon TTA Amour parfem, o kojem sam pisala ovde, je moj omiljeni parfem u prošloj godini. Kod parfema i mirisa generalno, prvo oduševljenje uvek nekako splahne jer se naviknem na miris i više ga ne doživljavam tako savršenim kao prvih dana nošenja, sve dok ga ne zaboravim, pa osetim ponovo. Ovo je bilo jedno lepo druženje, mada jedva čekam da vidim kako će se pokazati neki prirodniji parfem ili miris generalno.

2. Estar F4 krema za ruke i stopala, o kojoj sam pisala ovde, je moje veliko razočarenje u svakom smislu. Reklamiraju se kao prirodna kozmetika a to definitivno nisu, kriju  sastojke na spisku istih na sajtu... to sam već ispričala, a posle nekog početnog kakvog takvog osećaja nege, posle dužeg vremena ova krema ne uspeva da dovoljno nahrani pete koje su mi sada grublje nego pre korišćenja ove kreme!? Što se ruku tiče, sve sam već napisala u recenziji a posle mesec dana korišćenja više nema ni tog lepog puderastog mirisa. Totalno razočarenje!

3. Manna maska za lice Alginit, o kojoj sam pisala ovde, je maska čiju sam kupovinu ponovila odmah po potrošenoj prvoj kutijici. Sada sam je koristila sa eteričnim uljem lavande i kako sam već u samoj recenziji napisala, mislim da je za problematično lice bolja sa eteričnim uljem čajnog drveta. Sve u svemu, ovo je super maska!

4. Cosnature balzam za usne Neven, o kojem sam pisala ovde, je odličan balzam. Jedino mi  se cena ne sviđa, ali sam prošle nedelje videla da je na akciji u dm-u :)

5. Manna Coco sapun sa uljem čajnog drveta, o kojem sam pisala ovde, je super sapun i baš mi je krivo što je u setu Besprekorna koža tako malo pakovanje. Sto puta je bolji od Ebanovine za moje problematično lice, i bilo bi mi bolje da su zamenili gramažu :)

6. Avon krejon za oči sam dobila na poklon odavno. Više volim klasične krejone koji se podrezuju rezačem, od ovih koji to rade sami. Slabiji su i nisu tako postojani.

JESTE LI VI PROBALI OVE PROIZVODE? KAKO SU SE VAMA POKAZALI?


Podelite:

4 komentara

  1. Ja za suve, ispucale i grube pete koristim rafinisani shea puter, koza mi se preporodila! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koji rafinisani? Gde ga kupuješ?

      Ja sam pre par dana naručila Oriša kreme, i oni su na bazi shea putera, pa ću videti kako će mi se pokazati :)

      Избриши
    2. http://allnaturalscosmetic.com/product/shea-butter-200ml/ :* treba da pisem o njemu uskoro :)

      Избриши
    3. U, ovo je super! Jedva čekam da čitam!

      Избриши