Oriša balzam za usne


Oni koji me redovno čitaju znaju da sam tražila neku dobru a jeftinu (ne smejte se!) mazalicu za ruke i stopala. Kako sam koncentrisana isključivo na kozmetiku bez štetnih sastojaka, relativno brzo sam došla i do linka Oriša kozmetike i rešila da ih isprobam. U Nišu se ne mogu kupiti nigde, ali su mi rekli da će ih uskoro biti. Za sada se mogu naručiti preko njihove facebook stranice a proizvode šalju Post Expressom. Osim kreme za ruke i kreme za stopala, morala sam da naručim i balzam za usne, o kojem ću danas pisati, jer ja balzame gutam i mišljenja sam da njih nikada nije dosta!


Oriša je, kao što sam rekla, domaći brend a njegov tvorac je Tanja Čopa, dipl. med. viši tehničar kozmetičar koja je imala cilj da stvori nešto zdravo i prirodno što bi koristio njen sin koji ima ekcem a kasnije i drugi bliski ljudi sa kožnim problemima. U ponudi zaista ima krema za sve i svašta, a proizvodi i sapune. Glavni sastojak njenih proizvoda je shea puter, a tu su i propolis, biljna ulja, vitamin E, eterična ulja i pčelnji vosak. Cene su pristupačne.

Balzam za usne od 10 ml dolazi u plastičnoj kutijici i košta 150 dinara. Inače, ja preferiram balzame za usne u stiku, ali više ne bežim ni od ovakvih i koristim ih kada sam kod kuće, zbog paranoje čistih ruku :)


Oriša kaže da je u osnovi ovog balzama shea puter ali tu je i stavka biljna ulja i nije navedeno koja su to tačno ulja. Tu su i vitamin E, pčelnji vosak i kakao puter. Balzam miriše slatko na kakao puter ali jako slabo, na usnama se već ni ne oseti. Ono što mi se ne sviđa kod ovog balzama je to što je jako tvrd i bukvalno moram da zagrebem da bih ga uzela pa tek onda stavila na usne. Malo teže se i razmazuje a vrlo brzo upije. Hidratacija je dobra ali mora se nanositi češće nego ostali balzami koje sam probala. Srećom, ja nemam problema sa usnama, ali ne znam kako bi se pokazao kod onih koji imaju :( Sve u svemu nisam nešto zadovoljna i ne verujem da ću ga opet kupiti. Nadam se da su kreme bolje! :)

DA LI STE VI PROBALE ORIŠU I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

12 komentara

  1. Ja sam probala njene prizvode i za balzam za usne se potpuno slazem sa tobom. Probala sam kremu za lice, uvece sam je mazala Tanja mi je napravila na osnvu mog tipa koze i bila mi je odlicna dok nisam provalila kokosovo ulje koje je postalo zakon za moju kozu. Probla sam kremu za suncanje i bila sam jako zadovoljna. Za usta mogu da ti prepoucim Hemelovu kremu za pete meni je to nesto najbolje sto sam stavila na usne koristim je vise od 10 godina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni sapuni za lice koji u sastavu imaju kokosovo ulje najviše odgovaraju pa sam negde i mišljenja da bi mi samo ulje odgovaralo, ali nikako da ga probam, ni za kosu ni za lice :) Kako ga nanosiš, na vlažno lice?

      Избриши
    2. Nanosim ga na suvo lice, ali verujem da moze i na vlazno. Uopste nemas onaj osecaj kao kad namazes na pr. maslinovo ulje. Posle njega koza bude mekana i nezna.

      Избриши
    3. Odlično! Samo mi reci još čije kokosovo ulje koristiš, kog proizvođača?

      Избриши
    4. Moja sestra je jedno vreme stalno mazala kokosovo i u pocetku joj je odgovaralo jer ima suvu kozu lica, ali ubrzo je pocelo da joj isusuje lice i stvara gomilu sitnih bubuljica. Ja sam ga mazala na telo i na ramenima i grudima su mi se pocele pojavljivati bubljice, ono je dosta komedogeno. Ako zelis da pocnes sa uljima, poogledaj forum ana.rs, dosta je pisano o tome i na temi ORGANSKA I PRIRODNA KOZMETIKA, a i BAZNA I ETERICNA ULJA, ja mislim da je bolje koristiti strucno napravljenu mesavinu ulja npr http://www.melissa-biokozmetika.com/kreiranje-krema.php ili kupiti neka jako kvalitetna ulja tipa Oshadi. Ima jedna devojka na forumu koja pravi kremice i tonike http://www.ana.rs/forum/index.php?action=profile;u=98381.. u svakom slucaju doooobro se informisi pre nego sto krenes sa uljima

      Избриши
    5. Jel sestra nanosila na suvo ili vlažno lice? Ili ti na telo?
      Ja poslednjih par dana radim ekperiment sa uljem na vlažno lice jer mi prosto nijedna krema ne odgovara na duže staze, ali o tome ću pisati u budućnosti, kada vidim kako reaguje na dužu kontinuiranu upotrebu. Za sada je sve ok, zato sam se i zainteresovala za ulja. Inače, koristim jojobino koje koje je "komedogenog stepena 2". Kokosovo jeste 4 i zato ga toliko dugo i odlažem.
      Ti si, kao i uvek, PREDIVNA i hvala ti na brizi i savetima :*** Čitala sam iskustva devojaka sa tog foruma, a čitam dosta i po američkim forumima, mada najviše volim da isprobam na svojoj koži jer sam više nego iko svesna koliko se kože razlikuju i koliko za jedan isti problem drugačije reaguju. (Tu najviše mislim na akne, naravno :))

      Избриши
    6. Ja na telo, ona na suvo lice. Mislim da je mesavina ulja sigurno bolja od jednog, a i tu treba znati koja staviti i u kojoj koncentraciji. Samo napred, drzim ti palceve! Holistic habits cekiraj na youtube, u 2015 ce kaciti dosta videa o nezi koze, ona se izlecila od akni uz pomoc ishrane i prirodne kozmetike :*

      Избриши
    7. Da, možda je u tome bio problem što ste na suvu kožu nanosile, ali ne mora da znači. Ja za sada mešam jojobu i lavandu, pa ćemo videti... Hvala ti držanju palčeva :D
      Sad sam na brzinu pogledala Holistic Habits i počela sam da je pratim, a vidim da i one koristi kokosovo ulje gotovo za sve :) Baš je slatka :)

      Избриши
    8. Moje kokosovo ulje je Beyond sa plavom etiketom na teglici koja ima 310gr. Ima da se kupi u zdravoj hrani. Vidm da pisu devojke da im izlaze bubuljice od njega evo ja jos jednom da napisem da ga koristim od pocetka leta i ni jedna bubuljica mi nije izasla niti mi susi kozu. Sve je to individualno.

      Избриши
    9. Znam za to Beyond ulje iz zdrave hrane, stvarno najpristupačnije moguće ulje!
      Tačno, sve je individulano i ipak se mora probati na svojoj koži!

      Избриши
  2. Znači balzam da ne uzimam, čekam da vidim šta ćeš da kažeš za kreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da potrošim još neke načete, i prelazim na ove. Nadam se da će se pokazati bolje od balzama :)

      Избриши