Marigold tonik za lice


Početkom januara sam napravila svoju prvu porudžbinu na Marigold sajtu i to sva u nekom haosu jer sam se vratila sa nekog manjeg porodičnog okupljanja gde sam bila nenašminkana i gde su svi počeli sa pitanjima "Šta ti je sa licem?" Tamo sam se držala i objašnjavala, a opet slušala njihove savete i zaključke, kolutajući očima u sebi, a čim sam se vratila kući, otišla sam na Marigold sajt, najviše zbog kreme za lice. U tom periodu mi nijedna mazalica nije odgovarala, pa sam vagala između varijante da ulje probam sa podlogom od tonika, ili da prosto naručim neku kremu koju još uvek nisam probala. I tako sam se odlučila za oba :) Ionako je dostava za porudžbine veće od 1000 dinara besplatna, a ja takve prilike ne propuštam :)


Marigold je još jedna domaća i ručno rađena kozmetika i dolazi iz Apatina. Kreatorka je, kao i većina ostalih proizvođača prirodne kozmetike, želela nešto dobro i prirodno za svoju kožu a kod mene je dobila veliki plus kada sam pročitala da sama ima problematičnu i osetljuvu kožu, kao i ja.
Samo naručivanje preko interneta je lako i brzo, a mogu se naći i u radnjama zdrave hrane u ovim gradovima. Međutim, kupovinom na sajtu postajete član VIP kluba i dobijate 10% popusta, ali i pokončić! Veliki plus!


Za sada sam probala samo tonik. Pre dve nedelje sam započela korišćenje i mislila sam da ću ga koristiti na način na koji sam tonike koristila godinama unazad - dva puta dnevno posle umivanja. Planirala sam da ga koristim kao vodenu fazu jojobe i tako sam i počela, međutim, vrlo brzo sam shvatila da mi ne treba toliko mazanje tj. treba mi tek onda kada koža ožedni tj. kada osetim zatezanje. Dok to ne osetim, više ne stavljam ništa, ali o tome ću više u onom posle mesec dana postu koji me čeka u budućnosti :)

Inače, sam tonik dolazi u plastičnom pakovanju od 100 ml i košta 600 dinara. Ima sprej i može se nanositi i pomoću tupfera i direktnim prskanjem, a može i kombinovanjem oba, kako Marigold i savetuje. Ja sam probala sve načine, ali mi najviše odgovara direktno prskanje. Ono što me je najviše iznenadilo je odvratan miris. Sada sam se već kao navikla, ali je u početku bio stvarno gadan! Mada, ja se uvek vodim onom "Ako ima lep miris/ukus onda sigurno nije dobro za tebe" :) I što se hrane tiče :D


Kako Marigold kaže, ovo je tonik za negu i čišćenje kože sa ekstraktima aloje, lavande i ruže. Tonik je na cvetnoj bazi i osim za hidrataciju i kao vodenu fazu ulja, koristim ga i nakon čupanja obrva i nausnica jer mi je lice veoma osetljivo i ako ga ne očistim istog momenta, izbiju mi one sitne bubuljičice. Sa tonikom se to ne dešava.


Složila bih se sa napomenom Marigolda da odlično čisti, tonira i hidrira. Ja nekada uopšte ne stavim ništa preko njega i nema neprijatnog zatezanja i osećaja suvoće.
Sastav je odličan, pogotovo za kožu sklonu aknama jer nema nikakvih iritanasa ni u najavi. Malo mi nije jasno to što na sajtu piše da je ovo bezalkoholni tonik, dok ga u sastavu ipak ima?

DODATAK: Kontaktirala sam Marigold povodom dileme da li u ovom toniku ima alkohola ili nema. Veoma ljubazno su mi objasnili u čemu je stvar, a ja vam u celosti prenosim objašnjenje:

Što se tiče alkohola u sastavu, kao što možete videti, nalazi se upravo pored stavke Salvia Officinalis (Sage) Leaf extract. Kada se te dve stavke u INCI nomenklaturi nalaze zajedno, znači da se radi o tinkturi žalfije. Tinkture biljaka se obično prave u alkoholu, i zapravo predstavljaju ekstrakte biljaka.Većina proizvođača tu informaciju lukavo izbegne odnosno zataška time što na deklaraciji napisu samo "estrakt žalfije", odnosno "salvia officinalis(sage)leaf extract", ali mi želimo da sve sirovine budu transparentne u slučaju da potrošač ima alergiju ili iritaciju u kontaktu sa bilo kojom od sirovina. U tinkturi, odnosno ekstraktu, alkohol nema izraženo delovanje, već se ponaša kao "nosač" aktivnih principa iz biljke koja je ekstrahovana u njemu. Pogotovu ne u minimalnoj koncentraciji tinkture koja se nalazi u toniku, kao što njeno prisustvo na dnu liste sugeriše.
Ovo često može biti korisna informacija prilikom kupovine kozmetičkih proizvoda, dakle, proveriti da li je proizvodjač naveo metodu ekstrakcije.


Jedino što mi se ne sviđa je to što ima izuzetno kratak rok trajanja po otvaranju - samo mesec dana :( Mislim da ga je nemoguće potrošiti u tom roku pa bih onda volela da imaju i neko manje pakovanje.

Sve u svemu, za neki početak, ja sam vrlo zadovoljna Marigoldom. Iako sam negu lica svela na minimum, što mi trenutno prija, ja bih ovaj tonik verovatno opet kupila i koristila. Mnogo mi  se sviđa to što lepo hidrira i što sada mogu i bez kreme za lice. Predpostavljam da bi normalnoj koži takođe bio odličan.

DA LI STE VI PROBALE OVAJ TONIK? 
KOJI JE VAŠ OMILJENI MARIGOLD PROIZVOD?

Podelite:

17 komentara

  1. Ne verujem da ima tako kratak rok trajanja, na vreme je stigla recenzija jer sam se bas razmisljala da li naruciti ili ne :D
    Njihov stik za usne je san snova, bar meni, nabolji koji sam probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je prvi prirodni tonik koji sam držala u rukama, pa ne znam koji je standardni rok kod njih, ali mesec dana je stvarno prekratko!
      Stik još uvek nisam probala, imam neke već otvorene pa ovaj čeka svoj red, ali baš si me obradovala da je toliko dobar!

      Избриши
  2. Koristila sam ga,a poslednju teecinu sam prosula. Prepun alkohola i "palio"mi je kozu. za mene bacene pare.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, vrlo je nezgodno, kad već znaš da ti ne odgovara alkohol u proizvodu i slučajno kupiš neki sa alkoholom. :/ Treba da promene to na sajtu.

      Избриши
  3. Stick je ooodlican. Najmasniji, najvoskastiji, naj nega za zimu :) to vetar ne moze probiti ni u ludilu, jedina zamerka ide pakovanju, prilicno je duboko usadjen, ne znam kako da se izrazim :D cini mi se koliko je spolja toliko je i unutra, pa ko nije spreman da malo cacka prsticima nece mu se isplatiti, jer stvarno ima doosta proizvoda ispod one granice do koje mozemo mazati usne direktno. E sad, na satu stoji pakovanje sa providnim poklopcem, a meni je stgao stick sa narandzastim poklopcem, ne znam da li to ima neke veze ali cisto da napomenem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da dodam da jedva cekam par reci o ovoj kremi :D

      Избриши
    2. Uh, već mi se dopada po tvom opisu! I meni je stigao sa narandžastim poklopcem!
      A što se kreme tiče, ne verujem da ću je skoro probati. Sigurno neću u narednih mesec dana. Zato je nisam ni otvarala, da mi ne krene rok trajanja :D

      Избриши
  4. Mislim da oni krse zakon ako pisu da je bez alkohola, a alkohol je u sastavu, to je laganje kupaca, ja bih im pisala mejl oko toga, to je bas neprofesionalno :/ tvoje lice je tvoja stvar, ne moras nikad nikome da se pravdas oko svojih nedostataka i nesavrsenosti, nemoj da im dozvolis da ucine se osecas lose u sopstvenoj kozi, ti imas taj problem trenutno i mnogo faktora utice na to i niko nema prava da ti se mesa, kritikuje, proziva, prigovara, jednostavno odbij da se pravdas bilo kome, to je tvoja licna stvar i ti radis na tome svojim tempom nabolje sto umes. Ljudi vole da cackaju po tudjim nesigurnostima i slabim tackama, samo cvrsto postavi granicu. Ako se ti njima ne mesas u njihove mane i ne zvocas im, nemaju ni prava oni tebi :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alkohol je na dnu liste, ali ga ipak ima, sudeći po listi sastojaka. Ja ga lično ne osećam u ovom toniku, ali umem da čitam :) Poslaću im mail, pa ćemo videti.
      Draga moja Ivo, sve ja to znam u teoriji (što se tiče tuđih mešanja i mišljenja) ali u praksi mi se to ipak zadrži u mislima i ipak me "proganja", iako ja to ne želim. Nekad me ljudi, iako je to iz neke najbolje namere njihove možda, ipak samo smore i iznerviraju, ali šta da se radi. Tebi baš hvala na podršci i razumevanju :***

      Избриши
  5. Znam kako ti je! :/ mene ubijaju sa tim pitanjima,kao da sam ne znam sta uradila,ali sam vec oguglala,pa neka misle sta hoce,digla sam ruke od objasnjavanja i ostalog... Od Marigold kozmetke sam koristila i jos koristim ulje od grozdja.stik za usne i neke sumece tablete za ruke,koje su mi inzvarendne,imam i onu njihovu kremicu za masnu kozu,ali cu poceti da je koristim tek dok potrosim ovu lrp! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nikako da oguglam na većinu stvari koje ljudi kažu, nego 'ajde! :D
      Ti baš dugo koristiš ulje koštica grožđa, znači da se nisi razočarala!
      Ne znam koje su to šumeće teblete za ruke, nisam na njih nailazila na sajtu?

      Избриши
  6. Obavezno probaj njihovu neven kremu, ja sam odlepita za njom. Jako je dobra, planiram ponovo da probam nesto od njihovog brenda.

    ОдговориИзбриши
  7. Marigold tonik za masnu kožu je moj konačan izbor! I ujedno prvi prirodni tonik koji sam koristila, a koliko sam zadovoljna govori i činjenica da ne razmišljam o isprobacanju drugih :).
    Jednostavno, za tu cjenu i taj sastav mi je sasvim odgovarajući, nema potrebe za nekim skupljim, ipak je tonik u pitanju, nešto što, bar ja, brzo trošim.
    A koristim ga kao što je preporučeno, prvo na tufer da skinem ostatke nečistoće (ako ih ima) sa kože pa onda prskanje. Zato mi kratko traje, cirka mjesec dana :)!
    A nevenovu kremu, koju je spomenula čitateljka u komentaru, koristim za vrat u komb. sa Marigold hidrolatom.
    To mi je u amanet od muža koji nije bio njome zadovoljan, a meni superiška došla za vrat :D!

    ОдговориИзбриши
  8. Esencijalno ulje litsee, hidrolat žalfije. I nema alkohola.

    ОдговориИзбриши