Manna sapun Aloe vera sa limunskom travom


Ovaj sapun sam planirala da koristim kao šampon, čvrst šampon. Međutim, nakon lošeg iksustva sa sapunom namenjenim baš za pranje kose, nisam želela ni da pokušavam. Kako su Mannini sapuni višenamenski, ja sam rešila da ga probam u nezi lica, ali o tome posle kratkog predstavljanja.


Sapun Aloe vera sa limunskom travom dolazi u standardnom Manna pakovanju od 90 grama i košta 600 dinara. Izgleda vrlo lepo i ima prijatan, osvežavajući miris. Brzo i dosta peni. Preporučuje se za suvu kožu, za pranje kose i protiv peruti. Sadrži semenke maka koje su zadužene za piling dejstvo.

Posle par dana čišćnja lica sa njim, efekat je bio isti kao i sa većinom sapuna koje sam probala u zadnje vreme. Prva dva/tri dana sve je super, a onda moja koža počinje da ga se zasićuje i akne se javljaju ili ponovo pale. Probala sam sa tri različite mazalice, i efekat je isti. Međutim, vrlo je moguće i da mi baš te mazalice nisu odgovarale i da sapun uopšte nije kriv. Trenutno sam u fazi nemazanja lica, po prvi put u životu, i koža je zaista bolja.

Bilo kako bilo, ja sam tada prestala da koristim ovaj sapun za lice, a počela da ga koristim za telo, odnosno da se tuširam njime :)
Kako mi koža tela nije zahtevna, i već je naviknuta na sapune, vrlo je lepo reagovala. Kao što sam već napomenula, sapun vrlo brzo peni i daje prelepu, vazdušastu i bogatu penu. Koristim ga tako što ga protrljam među dlanovima a za piling dejstvo ga treba trljati direktno o kožu.

Miris je osvežavajući i prijatan i najlepši do sada od svih sapuna za tuširanje. Hidratacija je na nivou i ja sam zaista zadovoljna.


Kao glavni sastojak ovog sapuna pojavljuje se maslinovo ulje. Što se Manninih sapuna tiče, oni u osnovi imaju ili maslinovo ili kokosovo ulje. Primetila sam da mi mnogo više prijaju oni sa većinskim udelom kokosovog, pa možda na to treba da obrate pažnju svi koji imaju problematičnu kožu.
Ostali sastojci ovog sapuna su saponifikovano ulje kokosa, saponifikovani shea puter, voda,  saponifikovani aloe vera puter,  eterično ulje limunske trave, eterično ulje eukaliptusa, mak, Citral*, Eugenol *, Linalool *, Geraniol *, Limonene *, Citronellol * (*prirodni sastojak eteričnog ulja)

Utisci posle potrošenog proizvoda ovde.

DA LI STE VI PROBALI OVAJ SAPUN I KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?

Podelite:

0 komentara