Manna Organski shea puter iz Gane sa mirisom pomorandže i ylang-ylanga


Do sada sam mislila da najlepši miris ima puter Božićna čarolija, a onda sam probala Pomorandžu i ylang ylang. I kao i svaki puter od Manne, predivan je za kožu tela, ruku i stopala ali je za lice pretežak i ne može se koristiti svakodnevno. Ja sam probala, pa sam već trećeg dana videla prezasićenje u vidu nezdravog sjaja i upaljenih bubuljica :(
Ali, idemo redom...

Ovaj Mannin puter dolazi u standardnom pakovanju od 100 ml i košta 1150 dinara. Možete ga naručiti ovde. Ja sam ga naručila još letos, ali dok sam sve prethodno isprobala i potrošila, red na ovu Pomorandžu i ylang-ylang došao je tek u decembru.


Puter predivno miriše, veoma je bogat i tvrd, ali u dodiru sa toplotom postaje mekši i malo lakši za razmazivanje. Prvo sam počela da ga koristim kao dnevni i noćni moisturizer. Prvi utisak je prelep miris a drugi prijatan osećaj mekoće i hidriranosti na licu. Međutim, brzo počinje da bude težak, iako ga stavim minimalno, u zadnje vreme čak i na vlažnu kožu. Mišljenja sam da se Mannini puteri ipak ne mogu koristiti kao dnevna i noćna krema, ako imate problematičnu kožu, iako nas tako savetuju. Meni to jednostavno ne pomaže, naprotiv :(
Koža počinje da dobija neki masan sjaj (što bih ja rekla - neprirodan), akne i bubuljice su nekako naglašene i moja koža nekako počinje da mi liči na debelu mušku kožu!?

Da bih bila sigurna da se to ne dešava zbog određenog sapuna, probala sam ga i sa Manna Alginitom i sa Čokoladom (o kojoj ću pisati u budućnosti), međutim, situacija je ista. Sve u svemu, ne odgovara mojoj problematičnoj i tankoj koži.

Onda sam nastavila da ga koristim za negu ruku i stopala, gde je zaista fantastičan. Odlična hidratacija i nega, miris se dugo zadržava, koža je meka i oporavljena... ima sve ono što bih tražila od proizvoda za negu tih delova tela. (Osim možda manje cene, ali dobro sad :))

Nisam u potpunosti razočarana, potrošiće se - što bi se reklo, ali jesam zato što ne mogu da nađem neku mazalicu za lice koja će odgovarati mojoj koži na duže staze!


Sastojci: Shea puter, eterično ulje ylang-ylanga, eterično ulje pomorandže, Limonene*, Benzyl benzoate*, Eugenol*, Farnesol*, Geraniol*, Linalool*
Ingredients: Butyrospermum Parkii Buter, Cananga Odorata Oil, Citrus Sinensis Oil, Limonene*, Benzyl benzoate*, Eugenol*, Farnesol*, Geraniol*, Linalool*
*Prirodni sastojci eteričnih ulja

Trenutno isprobavam jojobino ulje, koje, kao i sve čega se dotaknem, odgovara prvih par dana, ali onda počinje da upaljuje lice i da me nervira. Juče sam se baš iznervirala. Stalno razmišljam zašto sam počela da eksperimentišem sa drugim sapunima, kada mi je Kamfor toliko odgovarao! Sa njim sam imala utisak da mi je svaki moisturizer dobar! Sada ću mu se vratiti i više ga neću menjati! A ako i sa njim ne bude išlo, e onda ću morati da tražim novo rešenje. O, ne! Već me sada boli glava!

Utisci nakon potrošenog proizvoda >> Klikni ovde

ŽENE SA PROBLEMATIČNOM I ZAHTEVNOM KOŽOM, IMATE LI NEKI SAVET I PREPORUKU ZA DOBRU PRIRODNU MAZALICU?

Podelite:

12 komentara

  1. Draga moja, ši buter blokira pore. To je jedna poznata činjenica i zato se ne preporučuje koži koja ima problem sa proširenim porama, seboregulacijom i aknama. Ši je super za suve i osetljive tipove, ali se u velikim zastupljenostima ne preporučuje uopšte u upotrebi na licu. Preporuka - izbaci ga, a ako voliš uljave/voskaste strukture probaj sa jojobom, ricinusom, orahom (najbolje bi bilo da nađeš mešavinu za sebe i da ih nanosiš na vlažnu kožu).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne bih bila ja kada sve što se priča ne bih probala na svojoj koži :/ Inače, o komedogenosti shea butera sam pročitala toliko oprečnih mišljenja, da jednostavno više ne znam šta da mislim, odnosno znam da ipak moram da probam na svojoj koži. Evo npr. ovaj spisak ovde https://www.beneficialbotanicals.com/facts-figures/comedogenic-rating.html kaže da uopšte nije komedogen!
      Međutim, svesna sam da meni ne prija i ne želim ga više :)
      Hvala na preporukama, jojobu već testiram, mada nisam nešto zadovoljna, ali dajem joj još nedelju dana fore :)
      Ricinusa se plašim, zbog maljavosti, a orah ću uzeti u razmatranje :)
      Hvala :*

      Избриши
  2. I meni je jedan od Manna putera izazvao bubuljice, isto verujem da je to zbog shea putera koji je komedogen, inače su puteri teški, verovatno najviše odgovaraju ljudima sa neproblematičnom pa i da kažem suvom kožom. Odličan ti je post! ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mojoj mami npr. super odgovara i to ga koristi kao dnevnu i noćnu kremu, znači dva puta dnevno, već 6 meseci i nema nikakve nus efekte. Ali mojoj problematičnoj koži lica nikako ne odgovara, pa i na najsuvljim delovima :/
      Hvala! :)

      Избриши
  3. Ја имам масну кожу, једва сам се усудила да узмем неке мазалице. Биле су ми добре веледине креме и хемелова уља и креме, мислим да су и једни други производи или природни или на природној бази.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li se sećaš koja Weledina krema ti je bila dobra?

      Избриши
  4. Moje lice ne podnosi nista prirodno, niti bilo sta sto sadrzi bilo kakvo ulje, pa ni ulje cajnog drveta koje bas preporucuju za bubuljice... Imam veoma osetljivu kozu i potkozne bubuljice mi izlaze od svega. Za sada jedine kreme koje me spasavaju su Effaclar duo + , Bioderma Sebium Global i Clinique Dramatically different... Nijedna prirodna, nazalost. A isprobano toliko mnogo... Ako neko ima kozu koja takodje ne trpi nista (i reaguje tako sto se odmah stvaraju miteseri i potkozne bubuljice), a pronasao je prirodno resenje, neka javi! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam šta da ti kažem, ja sam vrlo kratko imala problema sa potkožnim, a sa mitiserima i nemam problema. Moja koža inače nije masna.
      Jesi probala maske od zelene gline?

      Избриши
    2. Jesam, i nekako se ništa ne desi, niti mi je osećaj kao da sam očistila kožu, niti je nežnija, čak mi osuši kožu, a još uvek nisam našla neki serum za hidrataciju masne i dehidrirane kože koja se peruta... Baš muku mučim sa ovih glupim tipom kože koji imam :(
      Jedino što baš dobro hidrira, ali je kratkotrajno, je Colic maska za hidrataciju. Koza bude kao nova. Ali je skupo da bih koristila konstantno :/ Balea se isto dobro pokazala, isto je kao Coliceva, natopljena maska koja se stavlja na lice.

      Избриши
    3. Moja sestra ima sličan problem, ona sad pokušava uljima da sredi lice, i mogu ti reći da joj dobro ide. Bolje od svih drugih mazalica!

      Избриши
  5. Si puter ne treba koristiti sam. Ponasa se slicno lanolinu, odlicno se mesa sa vodom i uljima. Nije za osetljivu kozu. Uzgred, organski si ima veoma kratak rok trajanja, cuva se iskljucivo u frizideru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam ga i na vlažno lice, ali bezuspešno, mom licu više ništa ne prija da nanosim svakodnevno :)

      Избриши