Manna maska za ulepšavanje lica sa zelenim čajem za dubinsko čišćenje i obnavljanje kože


Na Instagramu sam pre skoro mesec dana najavila da sam kupila ovu masku, pa to podelila i sa Facebook pratiocima. Bila sam vrlo uzbuđena jer je moja omiljena maska prošle godine bila Manna Alginit, pa sam verovala da će ova biti još bolja jer je opisana kao savršena dopuna mom omiljenom sapunu sa kamforom.

Manna obećava dubinsko čišćenje lica i rešenje za problematičnu kožu, akne i bubuljice. Kažu da je dobra i za tinejdžere i za starije, kao što sam ja :) Da će vam gotovo vakuumski izvući nečistoću i sanirati upale. Dolazi u standardnom pakovanju od 100 ml. Sastoji se od zelene gline i zelenog čaja, u prahu je i meša se sa vodom, da bi se dobila potrebna smesa koja će se naneti na lice.


Meni je za lice potrebno pola kašičice maske i malo vode. Ova maska je totalno drugačija od maske sa alginitom, koja pravi mnogo bolju smesu. Ovoj je jako teško pogoditi gustinu.
Tokom prvog nanošenja lice me je zaista peklo, na šta nas Manna i upozorava. (Osobe osetljve na metale) Posle skidanja lice mi je gorelo i žudelo je za slojem moisturizera. Celo je bilo crveno. Slične, ali u mnogo manjoj meri, efekte sam imala i sa Alginitom, pa se nisam uplašila. Posle skidanja, koža je divno mekana, kao posle svake maske. Na licu je držim sve dok se u potpunosti ne upije, što traje minimum pola sata. Crvenilo do jutra nestaje. Inače, preporučujem da svaku masku stavljate uveče, pred spavanje.


Posle 3-4 nanošenja, svojevoljno sam rešila da u smesu dodajem kap-dve eteričnog ulja lavande, kao što sam radila sa Alginitom. Međutim, ja nisam primetila da se lice poboljšalo u smislu da ova maska leči i smanjuje akne :( Koristim je dva puta nedeljno i čini mi se da je lice lepo samo sutradan. Mislim da je maska sa alginitom ipak bolja u svakom smislu.


Maska košta 900 dinara, a može se naručiti i u setu sa sapunom sa kamforom za 1350 dinara. Ja je više neću kupovati.

DA LI STE VI PROBALI MANNINE MASKE I KOJA JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

10 komentara

  1. Zašto ovu masku ne napraviš sama? Imaš glinu u svakoj apoteci po razumnim cenama, a čaj u prodavnicama zdrave hrane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne volim da se bakćem sa DIY kozmetikom. Nisam od onih koje uživaju u tome, mene opterećuju sve te razmere, pravljenje loma po kuhinji... :)
      Što se gline iz apoteke tiče, to svakako planiram. Uvek pomislim da su ove "brendirane" bolje s obzirom koliko su skuplje, pa ću baš da ih uporedim.

      Избриши
  2. Volim maske za lice, ali ih uglavnom sama izrađujem. Od kupovnih jedino sam s Lush-om bila zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikada nisam uspela ništa od Lusha da kupim i probam :)

      Избриши
  3. Ja sam bas ovu htela da probam. Sad cu dobro razmisliti da li je vredna kupovine, jer imam bas problematičnu kožu lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije pogoršala stanje, ali ga nije ni popravila, tako da ni ne vidim svrhu :/

      Избриши