Alverde Repair šampon i balzam


Ko je pročitao moju muku sa  čvrstim šamponom, zna da sam naizgled uništenu kosu (masne froncle, užasna zamršenost, preveliko opadanje tokom pranja, brzo mašćenje) jedva čekala da operem klasičnim šamponom. Za prvu pomoć su poslužili Weledini uzorci, a sutradan sam otišla u dm i izabrala svoj prvi Alverde par.

Nikada do sada nisam koristila Alverde šampone i balzame, pa sam baš razmišljala koji prvo da probam. Odlučila sam se za Repair duo, između ostalog zbog lakog raščešljavanja koji obećavaju na poleđini ambalaže.

Masne froncle je Weleda donekle uspela da spere i obnovi, ali ne u potpunosti, mada mi je bilo jasno da to neće biti lak posao.

REPAIR ŠAMPON SA GROŽĐEM I AVOKADOM

Šampon dolazi u klasičnom Alverde pakovanju i košta 315 dinara za 200 ml proizvoda. Ono što me je jako iznenadilo je da je vrlo vodenast i bezbojan. Nema velike pene, ali nju nisam ni očekivala. Miris je malo teži za mene, ne sviđa mi se, podseća me na zdravu verziju farbe za kosu i pomalo na neku prostoriju u kojoj se puši pa je provetreno i naprskano neko mirisno čudo (?!). U stvari, to je možda i taj dimljeni miris ši putera iz balzama u kombinaciji sa svim ostalim iz sastava. Bilo kako bilo, ne ostaje dugo na kosi, kao i svi Alverde proizvodi.

Kosu, naravno, lepo i lagano opere. Prvih nekoliko pranja me teme uopšte nije svrbelo, a onda je počelo tog zadnjeg dana, kada treba da operem kosu, da me svrbi i peruta se, ali nije ništa strašno. Kosu perem na četiri dana.



Napomenula bih da mi kosa dosta manje opada od pranja Manninim sapunom, ali pranje jednostavno ne može da prođe bez dlaka u slivniku :D Zato bih se složila da jača kosu. Hidratacija je na zavidnom nivou, ali imam utisak da tome više doprinose već hiljadu puta pomenute froncle tj. kada se sva ta ulja isperu klasičnim šamponom kosa prosto živne i ima taj bebi zdrav sjaj koji odavno nisam videla na svojoj prirodno suvoj i kovrdžavoj kosi. Kosa se uopšte ne suši. I slažem se da se lako češlja, ali tome verovatno treba da zahvalim balzamu :)


Sastav šampona je klasičan za Alverde što znači da nema štetnih sastojaka.

REPAIR BALZAM SA AVOKADOM I ŠI BUTEROM

Balzam dolazi u klasičnom Alverde obrnutom pakovanju od 200 ml i košta 300 dinara. Standardne je gustine za balzam i ima veoma jak i intenzivan miris koji sam već opisala kod šampona. Ne zadržava se dugo na kosi.
Potrebnu količinu balzama nanesem duž cele kose i ostavim ga da deluje bar 5 minuta. Kosa je tokom pranja, a i posle, mekana i klizi pod prstima. Vrlo lepo se i češlja i umršenosti više nema uopšte.
Već sam koristila Alverde pakovanja za kosu i mogu da kažem da je kvalitet balzama isti, ako ne i bolji.
Ja sam zaista zadovoljna i mislim da bih ovaj duo kupovala stalno, samo da me ne svrbucka teme, što je definitivno od šampona jer balzam ne nanosim na teme :)




Definitivno se slažem sa svim što piše na poleđini.


U sastavu čitam da ima dosta alkohola ali sertifikovana kozmetika je sertifikovana kozmetika, a jeftinijeg prirodnog proizvoda od ovog nema! :D


Ja bih svakako preporučila balzam i verujem da ću ga još kupovati. Ni šampon nije loš, ali ću nastaviti da tragam za nekim koji mi neće iritirati teme.

Utisci nakon potrošenog balzama >> Klikni ovde

KAKVI SU VAŠA ISKUSTVA SA ALVERDE ŠAMPONIMA I BALZAMIMA?


Podelite:

12 komentara

  1. Drago mi je što posvećuješ pažnju Alverde preparatima. Kao i svaki koliko toliko prirodni preparat, potrebno je malo više vremena da se pokaže njegovo dejstvo i učinak. Ja sam jako zadovoljna Alverde pakovanjima i balzamima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni je drago što si me posetila :)

      Koji Alverde proizvod se tebi najbolje pokazao? Ili neki drugi prirodni?

      Избриши
  2. Koji opis mirisa, ahahha :D Sad testiram Logona sampon od kleke i deluje mi kvalitetnije od Alverde sampona, videcemo.

    ОдговориИзбриши
  3. Šampon je i kod mene na nekoj klackalici, zapravo svi su na nekoj klackalici manje više, osim onog sa kofeinom. Ali ovaj balzami mi je mnogo bolji od hibiskusa i ostalih. Jedno ne mogu prežaliti Amaranth kolekciju i ne razumem zašto su je povukli :( posebno balzam. Ovaj balzam mi je u kombinaciji sa Kosilijem davao svilenu kosu, kao i u kombinaciji sa istim šamponom. Ali uvek za oporavak kose treba mnogo vremena, bilo da je ona duža ili kraća. Meni dok je bila duža malo šta je odgovaralo, a kad je kraća onda su više stvari odgovarale za samo sređivanje kose i njen lepši izgled, ali nega ipak ostaje ista, barem na mojoj kosi i to vidim po delovima kose koji su mi do lica. Ako oni nisu nahranjeni i ne izgledaju lepo, onda znam da nije to to.

    Stvarno bih volela da probaju da izbace alkohol iz svojih proizvoda, kao i šećere i slično tome (koža mi reaguje na sve te skrobne stvari) i ipak da se nađu na oko 150 dinara za 200ml i da budu češće na akcijama. I da vrate Amaranth kolekcije sa istim sastavom i učinkom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ja sledeći da probam taj sa kafetinom? :D

      Tačno je to, što je kraća to je i zdravija u velikom broju slučajeva. Manje i opada u toku pranja. Kada je dugačka kosa tj. dlaka, uplašim se kada vidim koliki grumen ostane u slivniku :D

      I ja bih volela da su češće na akcijama, evo baš dugo nisu bili, kada malo bolje razmislim!

      Избриши
    2. Probaj taj, zapravo je to zelena kafa, uvek ga mešam sa Balea kofein šamponom. Meni je on odličan, očisti kožu temena, ne isušuje je i super mi je. Za nijansu bolji od Amaranth (koji je baš za suvu kosu) i u rangu sa starom žalfija&breza šamponom, sa starim sastavom.

      Meni nažalost i dalje opada mnooogo, jeste to manji grumen kose, ali kad pobrojim (dokona sam kao, a brdo knjiga me čeka) isti je broj i definitivno je hormonski, ali više sam umorna od sređivanja istih i tupavih pogleda lekara u fazonu "a šta sad da ti dam, ponestalo mi je ideja" .

      Nadam se da će početi češće sa tim akcijama. Lili npr., često stavlja svoje proizvode na akcijama, od Velnea proizvoda preko Veoma zdrave kreme do onih WatteWatte proizvoda. Tako da bi mogli i oni ove njihove, što češće i značajno niže cene da budu tokom tih akcija :D

      Избриши
    3. Onda ću njega definitivno da kupim kada ovaj potrošim. Što se poređenja tiče, ne mogu ni sa jednim, jer je ovaj Repair prvi Alverde koji sam ikada probala.

      I ja izbegavam lekare u širokom luku i njihove preporuke :)

      Da, lepo kažeš za akcije. Čini mi se da dm ima najmanje sopstvenih akcija, kad malo bolje razmislim! :)

      Избриши
  4. Probala sam pakovanje za kovrdzavu kosu, izaziva mi neopisiv svrab, ne mogu ga koristiti. Isprobala sam tri balzama: Intenzivni balzam sa amarantom - dubinski obnavlja slabu kosu; Balzam cvet limuna i kajsija - za sjaj i lakse rascesljavanje, za lomljivu kosu; Balzam za kosu nutricare - za suvu i ostecenu kosu sa uljem argana i badema. Sampone Ultra sensitive i onaj za bebe sam, osim na svojoj kosi, isprobala i za kupanje mojih pasa. Potpuno sam razocarana. Samponi su mi toliko susili kosu, izgledala je kao zica. Mojim kucama je dlaka stajala kao jezu. Ne koristim vise Alverde za kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi onda definitivno ne odgovaraju njihovi šamponi :(
      Šta sada koristiš?

      Избриши
  5. Menjam jer nisam zadovoljna proizvodima za kosu. Nedavno sam kupila sampon i masku Natura Siberica, sa uljem pasjeg trna i drugim biljnim ekstraktima. Navodno je prirodno i organsko. Maska sadrzi, sto me jako cudi, silikone. Moja kosa je gruba i nekako cudna posle pranja i maske, Prvo se gotovo ispravi i onda se polako uvija u neke krupne kovrdze i postaje jako frizzy. Tragam za pravim proizvodom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto ti ga sad, mislila sam da je Natura Siberica u potpunosti bez štetnih sastojaka! Drago mi je da si javila! :)
      Mnogi kažu da nema problema ako silikon ne ide na teme, pa ga dopuštaju sebi u balzamima i pakovanjima, međutim, ja ga izbegavam u potpunosti.
      Javi ako nađeš nešto što ti odgovara! :)

      Избриши