Alverde puter za telo Vanila i mandarina


Vanila je moj omiljeni miris iz tinejdžerskog perioda, a citrusi su mi nešto omiljeni u poslednje vreme, pa je moj logičan izbor, kod Alverde putera, bio susret starog i novog, odnosno Vanila i mandarina. Ovo bi bila romansirana verzija, a u stvarnosti sam želela da Alverde losione zamenim puter verzijom za zimu i ove ledene dane, kako ih u medijima zovu. Nije da su Beli čaj i jasmin ili Kakao i hibiskus slabi, nego sam, eto, htela malo da promenim i konačno isprobam Alverde putere,


Vanila i mandarina dolazi u pakovanju od 200 ml i košta 465 dinara. Mnogo volim ovakva široka i plitka pakovanja jer dopuštaju maksimalnu iskoristivost proizvoda, a da opet ne moram da prevrćem bočicu, kao kod losiona :)
Odmah po otvaranju se oseća miris mandarine, i to tako slatke, mmmm! Na dodir, puter je super mek i lagan. Super hidrira i prija koži, brzo se upija i veća količina, za razliku od losiona :) Miris se ne zadržava dugo, ili bar ne onako jako kako deluje iz pakovanja.


Iz Alverdea nam poručuju da je ovo puter za suvu kožu, da ima svež i voćni miris, da neguje i da čini kožu baršunastom, a ja se slažem sa svime :D

Sastav:



Moja topla preporuka!

Utisci nakon potrošenog proizvoda >> Klikni ovde

DA LI VI KORISTITE ALVERDE PUTERE I KOJI JE VAŠ FAVORIT?

Podelite:

4 komentara

  1. Baš sam čeznula za nekim puterom za telo, i uzeh ovaj samo argan + shea. Miris osećam duže, mada mi je previše sladak, ali mi prija uveče kad se ušuškam :D uspava me miris :D

    ОдговориИзбриши