Weleda šampon od prosa i balzam od ovsa

Slike sa zelena-apoteka.com

Nakon haosa koji sam izazvala na kosi Manna Zdravi pramenovi sapunom, jedno veče sam pukla i rešila da batalim sapun i operem kosu kao sav normalan svet :) Imala sam ove Weledine uzorke koje sam dobila prilikom kupovine na zelena-apoteka.com i to je bilo to - i dalje sam na prirodnoj nezi, ali to više nije sapun.

Inače, nikada nisam koristila Weledine proizvode. Po meni, oni spadaju u kategoriju skupljih i ne baš svima pristupačnih i dostupnih proizvoda. Jesam uvek priželjkivala da kupim nešto, ali kada bi mi se i pružila prilika, uvek bih se odlučila za nešto jeftinije. I šampon i balzam maksimalno koštaju po 1400 dinara za 190, odnosno 200 ml. Najbolje je kupovati ih na akcijama (trenutno su u Zelenoj apoteci nekih 1100, 1200 dinara, a može to i bolje :), tipa 3 za 2 u Lillyju i slično).

HRANLJIVI ŠAMPON OD PROSA ZA NORMALNU KOSU

Moja kosa je prirodno suva, gusta i kovrdžava. U trenutku kada sam probala ovaj šampon ona je teška, sa ostacima ulja od sapuna, lepljiva, krta i umršena.
Weleda kaže da će je ovaj šampon nežno očistiti.
Prvo me je zapljusnuo osećaj intenzivnog mirisa koji dugo nisam osetila tokom pranja kose. Nije neki prijatan i očaravajući miris, ali je podnošljiv, za moj nos nenaviknut tj. odviknut od teških inustrijskih i sintetičkih mirisa.
Nema bogate pene ali dobro pere, međutim, nije učinio čudo i otklonilo sva ulja i ostale ostatke sapuna.
Međutim, kosa je bila daleko bolja na dodir, življa i mnogo je manje opadala a počela je i da daje znake da ću uspeti da je raščešljam prstima tokom pranja, što sa sapunom nije ni teoretski bilo moguće.


U sastav šampona ulazi alkohol, koji bi trebalo da je prirodan i da služi kao konzervans.
Standardno pakovanje šampona je 190 ml.


HRANLJIVI BALZAM OD OVSA

Nakon ispiranja šampona nanela sam ovaj balzam kojeg bi volela da je bilo više, odnosno da sam imala dve kesice jer mi je kosa baš gusta i duga, a već dosta zapetljana. Balzam je gušći od šampona koji je blago gelaste strukture i sa njim sam uspela da odmrsim kosu 90%, dok sam ga nanosila. Držala sam ga nekih 10ak minuta, mada kažu da je dovoljno par minuta.
Weleda kaže da je ovaj balzam namenjen za regeneraciju suve i oštećene kose.
Nakon ispiranja, kosa je delovala življe, mada opet nisam uspela da skinem sve taloge sapuna. (Sapun nikad više!) Međutim, mogla sam da je očešljam i konačno sam prestala da brinem kako ću morati da je skupim po svaku cenu.
Kosu sam lakše osušila.


Opet dolazimo do alkohola u velikoj količini, odmah na drugom mestu, što me malo brine. Standardno pakovanje ovog balzama ima 200 ml.

U globalu, ja sam zadovoljna jer sam uspela da raspetljam kosu i skinem veliku količinu taloga, ali sam sutradan otišla do dm-a i kupila Alverde. Jednostavno, za tu cenu koju svi Weleda šamponi imaju, trebalo je da učine čudo :) Sa Alverde šamponom i balzamom sam uštedela dve hiljada i kusur dinara, a kako će se pokazati, čitajte uskoro :)

DA LI VI KUPUJETE WELEDA PROIZVODE ZA KOSU I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

4 komentara

  1. Ćao!
    Prvo želim da pohvalim tvoj trud i rad na ovom više nego korisnom blogu! :) Ti si zaslužna što sam se potpuno okrenula prirodnoj kozmetici i hvala ti na tome. :)
    Što se tiče Weleda proizvoda, imala sam njihovu kremu za lice od ruže ako se ne varam i nije mi bila loša. Inače imam normalnu do masnu kožu bez bubuljica. Sada koristim gel za tuširanje i losion za telo od pasjeg trna i moram priznati da nisam oduševljena mirisom (mnogo je jak, a odvikla sam se od jakih mirisa) i iskreno ne primećujem da čini čuda (iako nemam zahtevnu kožu tela). U svakom slučaju, dosta skupo za ovdašnje prilike. Za lice koristim Manna sapun od kamfora i Dr Hauschka tonik i dnevnu kremu i prezadovoljna sam! :) Jedino antirid još nisam našla, a za Haušku nikako da izdvojim novac.
    Pošto sam odužila sa pisanjem komentara, da se vratim na kosu. Imam dugu, ravnu,masnu i tanku kosu i skoro sam bila rešila da probam ručno rađen sapun-šampon, kao i Manna sapun Zdravi pramenovi. Iskustvo je isto kao tvoje! Nikada više mi neće pasti na pamet da je perem čvrstim šamponom makar je ne prala uopšte hehe. Pre toga sam koristila Alverde šampone i bila sam zadovoljna, pogotovo kada se uzme u obzir odnos cena-kvalitet :) Sada sam rešila da dam skromni doprinos domaćoj proizvodnji i kupila sam šampon Nega prirode za masnu kosu. Oni su 100% prirodni i 70% organski, barem tako tvrde, a sastojci su po mojoj skromnoj proceni dobri. Oprala sam je dva puta i stvarno sam baš zadovoljna! Balzam koristim Alverde i relativno sam zadovoljna (mislim da nema veze sa markom, već sa nedostatkom silikona i ostalih sastojaka koji olakšavaju raščešljavanje.)
    Uh baš sam odužila! Srdačan pozdrav i sve pohvale imaš od mene! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo mi je drago što ti je moj blog toliko koristio i što voliš da ga čitaš. Za mene ne postoji bolja pohvala! :* A volim i dugačke komentare :)

      Ja i dalje kuburim sa kremama za lice, tj. nijedna mi ne odgovara na duže staze. Nikako da probam Weledu i Hauschku, sve prvo pokušam sa jeftinijima :))
      Što se antirida tiče, meni je super Mannin puter kajsija, a i najisplativiji je: 100 ml za nekih 1000 dinara, koristim ga već više od 6 meseci a ni pola još nisam potrošila. Međutim, Kajsije više nema u ponudi, ali verujem da bi i Mango bio odličan!

      Eto vidiš, ni tebi nije odgovarao Zdravi pramenovi a imaš tanju kosu, mada sam ja verovala da bi ženama sa tanjom i odgovarao jer bi se brže isprao, ali izgleda da nema veze, možda je dobar samo kratku kosu, ili za one bez kose hahaha Lepo kažeš, kada bihsmo spale na ovaj vid pranja, verovatno bi bilo bolje i da ne peremo kosu :D

      I ja sam merkala te Suncokretove šampone u dm-u ali je Alverde pobedio zbog cene i zbog nepostojanja Suncokretovog balzama. U pravu si za to što nismo u potpunosti zadovoljne prirodnim balzamima jer smo navikle na silikone i kompaniju i taj osećaj koji oni pružaju.

      Veliki pozdrav i sve najbolje u 2015.! :*

      Избриши
  2. bar si sa testrima uspjela da si kosu dovedes koliko-toliko u red. nisam ni ja probala weledu a ni alverde jer me uvjek nesto drugo privuče

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu ti reći da je Alverde vredan pažnje, s obzirom na cenu, učinak i sastav!

      Избриши