Sumiranje 2014. godine


Nakon raznih kolebanja u kom smeru će ići ovaj blog, ja sam negde početkom 2014. rešila da se najviše posvetim konačnom uklanjanju akni koje su počele sve više da me spopadaju, i to pomoću svemoguće prirode. Kako je to bio moj glavni cilj za 2014. godinu, ipak sam ostala razočarana jer to nisam uspela tj. ne onako kako sam se nadala. Za ovih godinu dana sam prošla kroz neka 3-4 veća breakouta i sve se uglavnom dešavalo usled stresa, zasićenja nekog proizvoda, ili promene nekog proizvoda.

Nakon godinu dana moje lice je doživljavalo i da bude bez ijedne bubuljice, ali i da bude prepuno, a ja, zahvaljujući ovom blogu, znam i koji proizvodi su tome doprineli jer pametan piše, a budala pamti :) Prema tome, u decembru ću dodeliti sopstvene nagrade proizvodima koji su mi pomogli i kojima ću se u budućnosti sigurno vratiti.

NAJBOLJI PROIZVOD U 2014. - MANNA SAPUN ZA ČIŠĆENJE LICA SA KAMFOROM


Sapun koji sam toliko puta pohvalila i preporučila! Jedini proizvod koji se savršeno borio protiv akni i za čije vreme korišćenja nisam imala niti jedan problem. Ne znam osobu kojoj nije odgovarao i kojoj nije pomogao.
Jedina mana mu je jak i neprijatan miris, ali to je najmanji problem kod proizvoda protiv akni, zar ne? :)

Gde kupiti? Manna.rs a proverite i po prirodnim apotekama u vašem gradu, čula sam da ih u ponekoj ima :)

Cena: 595 dinara zasebno ili 1500 dinara u setu sa maskom za lice






NAJBOLJA KOZMETIČKA KUĆA U 2014. - MANNA

Sa Mannom sam se upoznala početkom 2014. Svi koji čitaju moj blog znaju koliko je volim i kupujem, da ljudi prosto misle da me sponzorišu :) A ne sponzorišu me :)
Manna je porodična firma iz Mađarske. U svojoj ponudi za srpsko tržište imaju sapune, putere, ulja, maske za lice, kugle za kupanje, balzame za usne i slepoočnice i dezodoranse. Prvenstveno se mogu kupiti online. Manna veoma brine o svojim kupcima i uspostavlja jedan prisniji i motivišući odnos. Odnos prema kupcima je na vrlo visokom nivou pa se tako nećete razočarati pakovanjem ili neprofesionalnošću.
Kvalitet samih proizvoda je izuzetan, a mana koju im ljudi uglavnom nalaze je nepostojanje sertifikata koji bi garantovali kvalitet sastojaka koje koriste.
Cene jesu malo jače u odnosu na druge proizvođače, ali oni koji ih jednom probaju to im više ne zameraju :) Ja znam da ću ih koristiti i u 2015.!

**********************************************************************************

NAJBOLJI DEZODORANS: DOVE PURE ANTIPERSPIRANT U STIKU

Malo zdravija verzija Dove dezodoranasa ali daleko od idealne. U ovoj godini nisam stigla da potrošim sve antiperspirante koje sam nakupovala u prošloj, ali se nadam da ću u sledećoj pronaći savršen dezodorans bez štetnih sastojaka.
Dove je oduvek moja omiljena marka dezodoranasa ali kako sada biram šta koristim i pazim na sastojke, dok ne naprave takav kakav tražim, neću ih više kupovati.

Gde kupiti: Drogerije, prodavnice, super marketi, apoteke...
Cena: U zavisnosti od akcija, cena varira od 250 do 350 dinara.


NAJBOLJI KOZMETIČKI AKSESOAR: AURA VIŠENAMENSKA ČETKA ZA ŠMINKANJE

Ovu četku uglavnom koristim za nanošenje tečnog pudera, ali dobra je i za nanošenje rumenila, bronzera... Savršene je veličine, debljine i gustine dlačica. Štedi količinu potrošenog pudera i puder mnogo bolje izgleda na licu od nanošenja prstima. Potrebno je dodavati malo po malo pudera jer se lako može preterati sa količinom, a onda će blendanje trajati mnoge duže tj. oduzeće vam više vremena.
Perem je na svakih nedelju dana prirodnim sapunom bez štetnih sastojaka.

Gde kupiti: Lilly
Cena: 700-800 dinara


NAJBOLJI PUDER: RIMMEL STAY MATTE TEČNI PUDER

Puder koji će vam obezbediti savršeno pokrivanje. Moju mešovitu kožu ok matira, ali znam da su moje drugarice sa masnijom kožom razočarane efektom.
U sledećoj godini ću, nadam se, naći neki bez štetnih sastojaka.

Gde kupiti: Drogerije

Cena: U zavisnosti od akcije, cena varira od 550-750 dinara




NAJBOLJI PARFEM: AVON TODAY TOMORROW ALWAYS AMOUR

Sećam se da sam se oduševila prvi put kada sam ga prsnula! Osvežavajući cvetni miris sa vrlo ženstvenim osećajem.

Gde kupiti: Kod neke od Avon Dama u vašem gradu

Cena: U zavisnosti od akcija, od 1000-2000 dinara





NAJBOLJE SREDSTVO ZA INTIMNU HIGIJENU: MANNA SAPUN EKSTRA DEVIČANSKO MASLINOVO ULJE

Po savetu Manne, sapun koji je najbolji za nežnu intimnu negu. Sadrži samo maslinovo ulje i vodu. Nema pene i nikakvog lošeg osećaja. Miris je jedino što mi se ne sviđa, ali kao i kod svih prirodnih proizvoda, on brzo ispari.

Gde kupiti: Manna.rs, a proverite i po prirodnim apotekama u vašem gradu

Cena: 495 dinara




NAJBOLJA MAZALICA ZA NEGU RUKU I STOPALA: MANNA BOŽIĆNA ČAROLIJA EGZOTIČNI PUTER

Svi Mannini puteri su savršeni za negu i najzahtevnije kože ruku i stopala, ali Božićnu čaroliju je izdvojio prelep miris, za koji su zaduženi eterično ulje slatke pomorandže i karanfilića. Zanoktice nestaju, gruba koža nestaje, lak na noktima duže traje... a koža pritom prelepo miriše.

Gde kupiti: Nema ga više u prodaji



NAJBOLJA MAZALICA ZA TELO: ALVERDE MLEKO ZA TELO BELI ČAJ I JASMIN

Svakako da postoje mazalice koje bolje neguju kožu i koje lepše mirišu, ali kako ja u obzir uzimam i cenu, nagradu dobija ovo mleko za telo. Odlična hidratacija a proizvod traje i do dva meseca, jer je potrebna vrlo mala količina da bi se premazalo celo telo.

Gde kupiti: dm

Cena: 350-400 dinara




NAJBOLJE SREDSTVO ZA TUŠIRANJE: ALVERDE GEL ZA TUŠIRANJE NANA I BERGAMOT

Još uvek pamtim miris svežine koji se širi kupatilom tokom tuširanja u vrelim letnjim danima. Svakako, tu je i osećaj posle: smirenost, opuštenost i osveženje.

Gde kupiti: dm

Cena: 150-200 dinara






NAJBOLJI PILING ZA LICE: MANNA COCO SONI SAPUN

Savršeno nežno čišćenje problematične kože. Potrebno ga je dobro nakvasiti vodom da bi počeo da peni, ali zato kad jednom počne... Koristi se dva puta nedeljno maksimum, a može se koristiti i na telu.

Gde kupiti: Manna.rs a pogledajte i po prirodnim apotekama u vašem gradu

Cena: 735 dinara zasebno ili 1395 dinara u setu Besprekorna koža (sa još dva sapuna)



NAJBOLJA OKOLOOČNA MAZALICA: MANNA EGZOTIČNI PUTER OD KAJSIJE

Savršena hidratacija sa minimalnom količinom proizvoda. Lagan i mek osećaj na koži. Puter ne dozvoljavam borama da se pojave :)

Gde kupiti: Nema ga više u prodaji







NAJBOLJA MASKA ZA LICE: MANNA MASKA ZA LICE ZA ULEPŠAVANJE ALGINIT SA BELIM ČAJEM ZA REGENERACIJU KOŽE

Maska u prahu koja se meša sa vodom i u nju se dodaje kap, dve, tri eteričnog ulja. Za negu problematične kože se najbolje pokazalo eterično ulje čajnog drveta. Osvežava kožu, posvetljuje je i omekšava. Moguća pojava crvenila kod osoba osetljivih na metale, ali prolazi do jutra.

Gde kupiti: Manna.rs a pogledajte i po prirodnim apotekama u vašem gradu
Cena: 750 dinara sa eteričnim uljem od 5 ml po izboru zasebno, ili 1350 dinara u setu sa sapunom


NAJBOLJI BALZAM ZA USNE: FRESHKA GORA MEDENI BALZAM ZA USNE NARANDŽA

U konkurenciji sa Alverde, Manna i Cosnature balzamima, pobedu odnosi Freshka Gora. Odnos cene, kvaliteta, pakovanja i mirisa je Medeni postavio na tron za 2014. godinu.

Gde kupiti: FreshkaGora.rs a evo i spiska prodavnica

Cena: 150 dinara




**********************************************************************************

RAZOČARANJE GODINE: KOZMETIČKA KOMPANIJA HEMEL

Početkom aprila me je kontaktirao direktor prodaje za Srbiju Filip Marinković i inicirao poslovnu saradnju. Nakon mog pristanka postavio je uslove sa kojima sam se složila, ostavila mu svoje ime, adresu i broj telefona. Kako mi paket danima nije stizao a imala sam određeni rok do kada je trebalo da napišem prve recenzije, javila sam mu se i rekla da mi proizvodi još uvek nisu stigli. On me je uveravao da su proizvodi poslati kurirskom službom i da mu se opet javim ako ne stignu i tog dana. Naravno, nisu stigli ni nakon još jedne intervencije, nakon čega mi je objasnio da je paket verovatno poslat na pogrešnu adresu. Kako opet danima ništa nije stizalo, ja sam već postala svesna da su me samo šetali tamo-vamo, a nakon mog poslednjeg maila me čak nisu ni udostojili odgovora.
Neprofesionalizam i tretman drži vodu dok majstori odu. Nažalost, vrlo loša reklama za ovu kozmetiku i razlog zašto nikada kasnije nisam poželela da je kupim.

PROIZVOD KOJI ME JE RAZOČARAO: LA ROCHE POSAY EFFACLAR GEL ZA ČIŠĆENJE LICA

Sa velikim iščekivanjem sam čekala svoj LRP paket mesec dana i mojoj sreći nije bilo kraja kada je stigao. Prekinula sam dotadašnju rutinu i krenula sa korišćenjem ovog gela i kreme. Nažalost, ovaj gel je moje lice još više upalio i lice je bivalo sve gore i gore. Prestala sam da ga korsitim i moje lice se vratilo u normalu.
Dosta proizvoda me je razočaralo u ovoj godini, ali kako se ovde ipak radi o licu, mada nije jedini iz kategorije lice :), ipak je po meni ovo najgori proizvod koji sam koristila tokom 2014. godine.




**********************************************************************************

NAJBOLJI BLOG: IVA 88 PRIRODNA KOZMETIKA

 Kako su moja kozmetička interesovanja okrenuta prirodi :) bilo je jasno da će moj omiljeni blog biti vezan za prirodnu kozmetiku. Nažalost, u Srbiji je ponuda svega što je 100% prirodno veoma siromašna, a tako je i kada su blogovi u pitanju :D
Bilo kako bilo, Iva je preslatka devojka! Prva, koliko ja znam, je počela da piše samo o prirodnoj kozmetici koju koristi, pa sam je tako i upoznala. Ako se dobro sećam kontaktirala me je preko maila i tako je sve počelo :)
Žao mi je što ne piše više i nadam se da će se to promeniti u 2015. :)

***********************************************************************************

To bi bilo to što se 2014. godine tiče. Moji glavni cilj za 2015. godinu, u kozmetičkom smislu, je da pronađem tu savršenu mazalicu za lice koja će mi odgovarati na duži period. Moj bookmarks je prepun linkova raznih kozmetičkih kuća i radionica kozmetike bez štetnih sastojaka. I dalje nastavljam da testiram i tražim najbolje iz odnosa cena-učinak. Čitamo se i u 2015.!

KOJI PROIZVODI I BRENDOVI SU VAŠI POBEDNICI?

Podelite:

2 komentara

  1. Jao, Ana, hvala ti! ^.^ Inace, dopada mi se novi izgled tvog bloga :) nadam se i ja da cu cesce pisati, makar jednom nedeljno :* i super je ideja sto si sortirala svoje godisnje favorite..

    ОдговориИзбриши