Sofi prirodni dezodorans Sandal


Negde početkom decembra sam dobila ponudu da pomognem u prezentaciji nove linije proizvoda prirodne kozmetike Sofi - prirodnih dezodoranasa! Kako sam već upoznata sa ovim brendom i imam pozitivna iskustva sa njihovim sapunom, bilo je jasno da jedva čekam da isprobam njihove nove proizvode.

Moja tranzicija ka prirodnoj kozmetici traje već godinu dana. Jedan od poslednjih proizvoda i onaj oko kojeg sam se najviše brinula jeste upravo dezodorans.
Svako ko se bar malo interesuje o kozmetici, zna koliko su antiperpiranti štetni i koliko svi dezodoransi najpopularnijih kozmetičkih firmi sadrže štetne sastojke i da nisu zdravi. A mi ih i dalje koristimo jer se plašimo da ovi bez štetnih sastojaka neće biti dovoljno dobri. Neke devojke su se već i usudile da isprobaju neki prirodni dezodorans, ali veći je procenat onih čija iskustva nisu zadovoljavajuća.

Već mesecima čitam recenzije prirodnih dezodoranasa kojih je kod nas zaista malo, i razmišljam koji ću dezodorans koristiti kada potrošim preostale zalihe štetnih koje sam nakupovala prošle godine. Ja inače preferiram stikove i takve sam i tražila, a onda se pojavila ponuda iz Sofija.

Promo

Sofi je proizveo tri prirodna dezodoransa: Limunova trava i žalfija, Sandal i Pačuli i Bergamot. Ja sam odabrala Sandal. Retko koja devojka bi ga odabrala, pogotovo mlađa. Znam puno devojaka kojima je ovaj miris bapski ali meni je to lepo, podseća me na moju baku a i razmišljala sam da bi prirodni dezodorans i trebalo da bude jak, jer sam unapred sumnjala u njegovo dejstvo na duže staze :)


Sandal dezodorans dolazi u plastičnom pakovanju od 110 ml i bočica nije pod pritiskom. Miris je dosta intenzivan i jak i dugo se zadržava na koži. Ali ne smeta parfemu. Iskreno, bila sam skeptična i mnogo mi je drago što sam se pozitivno iznenadila. Koristim ga već više od 10 dana i moji prvi utisci su zaista pozitivni.

Kao prvo, čitala sam tekstove da prirodni dezodoransi i mogu da budu dobri, ali da je potreban određeni period detoksikacije, prvih i do 3 meseca (!), kada oni počinju da iskazuju svoj pravi kvalitet. Jeste da ja već duže od šest meseci koristim prirodnu kozmetiku za tuširanje i hidriranje tela, ali ne i dezodorans. Redovni čitaoci znaju da je moj alltime favorit Dove, ali da je poslednji koji sam testirala Garnier Neo. I očekivala sam da će mi biti potrebno bar nedelju dana da se naviknem, međutim, ja i posle 10+ dana čekam te neželjene efekte detoksikacije. Najiksrenije, ja ne vidim razliku od npr. Nea i ovog dezodoransa, što se zaštite tiče!


Jeste da je sada zima i da se mnogi manje znoje i da im je leti ustvari potrebna bolja zaštita. Međutim, mene više nije strah od prirodnih dezodoranasa jer sam ubeđena da su podjednako dobri kao i ovi drugi.
Ono što mi jedino smeta je to što sam navikla na antiperspirante, mada su mi se i sa njima dešavali mokri tragovi na majicama. Mada, naravno, dosta zavisi i od kvaliteta materijala odeće koje nosimo. Ali jako je bitno to što nema neprijatnog mirisa i što Sofi Sandal radi svoj posao!


Što se sastava tiče, malo me brine alkohol i ricinusovo ulje. Koliko sam upućena, dezodoransi koštaju do 500 dinara.

Dodatak: Sofi je odgovorio na moje brige! Što se alkohola tiče, koriste prirodni alkohol od šećerne trske, denaturisani. 

KOLIKO VAS JE PREŠLO NA PRIRODNE DEZODORANSE? KOJI SU VAŠI FAVORITI? DA LI ĆETE PROBATI SOFI?

Podelite:

8 komentara

  1. Rado bih isprobala neki prirodni dezodorans, mislim da bi meni pasali i oni koji su većini preslabi jer nemam problema sa pretjeranim znojenjem i mislim da se zapravo već dugo bespotrebno trujem antiperspirantima. :/ Moram istražiti ponudu ovakvih proizvoda u svojoj blizini!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pređi na prirodne obavezno! Em što su zdraviji, em što zaista nema potrebe za nekim strahom, pogotovo što ti već nemaš problema sa znojenjem. Ja sam bila ubeđena da se bez antiperspiranta ne može u današnje vreme, ali Sofi me je demantovao. Kod vas postoji još veći izbor prirodne i zdravije kozmetike, čini mi se, pa ne bi trebalo da imaš poteškoća da pronađeš neki dobar dezodorans!

      Избриши
  2. Kada sam prešla na prirodnu, odnosno organsku kozmetiku prvo sam kupila stik od Freshke gore. Bilo je leto i dosta sam se znojila, tako da je možda to razlog što nisam baš zadovoljna neutralisanjem neprijatnih mirisa. Koristila sam zatim Alverde roll on aloe vera perle i mango papaya i prilično sam zadovoljna, ali apsolutni hit među prirodnim dezodoransima koje sam ja probala mi je Mannin kremasti dezodorans Jutarnja rosa! Em neutrališe neprijatne mirise, em divno miriše (ima nežan, ali dugotrajan miris), em je potrebno veoma malo proizvoda, tako da već vidim da će mi dugo trajati! :) Mislim da sam taj večiti problem rešila :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlično! Ti si druga osoba od koje čujem da je probala Mannin dezodorans i da je zadovoljna, što je 2 od 2! Retko ko ih je probao, ali bar nema nezadovoljnih!

      Избриши
  3. Одговори
    1. Ja prosto ne znam za koji da se odlučim kad potrošim Sofi, što opet neće biti tako skoro, ali bih najviše volela da nađem neki dobar u stiku, nemasan i da ne ostavlja te tragove kao Freshka Gora i Herbateria. Kupila sam i Freshka Gora puder u prahu pa ću probati i sa njim, ali leto je tek pred nama :D

      Избриши
  4. Ja volim zastitu u stiku, ili bar u tako cvrstoj formuli, sto se tice Nea, probala sam bez mirisa, i nisam bas njime zadovoljna, mozda je sa nekim mirisom bolji. Sad me je Manna zaintrigirala :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidim da im je Sveže plavetnilo na rasprodaji, izgleda da će ga povući iz prodaje. Ostaju ostaje samo jedan, rozi, ta Jutarnja rosa. Žuti ga nema nigde, izgleda da su ga već povukli! O.o

      Избриши